Jonghyun hocanın sözlerinden sonra direkt olarak o alfayla göz göze gelmiştim. İçten içe ruh eşimin o alfa olmasını istiyordum.
"O zaman ilk çiftimiz Kim Hongjoong ve Park Seonghwa. Arkadaşlar lütfen yanıma gelin"
Heyecanla hyung ve alfasının yan yana gelmelerini bekledim. Yan yana geldiklerinde o kadar güzel gözüküyorlardı ki gözlerimi bir müddet üstlerinden alamadım. Beni kendime getiren şey hocanın sözleri oldu sırasıyla çiftleri saymaya başladı.
" Bang Christopher Chan ve Kim Seungmin"
"Choi San ve Jung Wooyoung"
"Hwang Hyunjin ve Yang Jeongin"
"Song Mingi ve Jeong Yunho"
"Choi Jongho ve Kang Yeosang"
Geriye sadece omega olarak ben ve Felix kalmıştık ve ben etkilendiğim o alfanın Felix'in ruh eşi olmasından deli gibi korktuğumu fark ettim.
"Seo Changbin ve Lee Yongbok Felix"
Ayağa kalkan alfanın o olmadığını görünce belli etmemeye çalışsam da çok mutlu olmuştum.
"Son olarak Lee Minho ve Han Jisung"
Titrek adımlarla hocanın yanına ilerlemeye başladım. Hemen ardımdan adım sesleri geliyordu ve ben deli gibi heyecanlanmıştım. Yan yana geldiğimizde bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
"Arkadaşlar anlayacağınız üzere yanınızdaki kişiler sizin ruh eşleriniz. Sizden isteğim merkezden içeri girdiğinizde sağ tarafta sekiz tane oda var. Bu odalar rahatça sohbet edebilmeniz için hazırlandı. İstediğiniz herhangi bir odaya geçip orada birbirinizi tanıyın biz de bu sırada sizin kalacağınız odalarınıza eşyalarınızı yerleştirelim anlaştık mı?"
Herkesten onaylayıncı sözler gelince gözlerimi Minhoya çevirdim. Ona baktığımı görünce konuşmaya başladı.
"Sen de istersen biraz sohbet edelim mi benim tatlı eşim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life
FanfictionToplumun çok küçük bir kısmını oluşturan erkek omegalar ve safkan alfalar.