Өглөөний нар цонхоор нүүрэнд минь тусахад би сэрлээ. Хамаг бие янгинаж өвдөхгүй зүйл алга. Гэхдээ л өчигдөр орой сайхан байсан шүү. Гэхдээ миний анхных байсан, гэрээгээр гэрлэсэн нөхөртөө өгөх ч гэж дээ. Би чинь юу бодоод байна аа, сэрж үз Ким Жэнни.
Энэ бүхэн яаж эхэлсэн бэ? гэвэл.
2сарын өмнө:
Сайхан унтлаа, цаг хэд.. Ааа би хоцрох нь ээ. Яаа Лиса намайг сэрээхгүй яасан юм бэ? анхны өдрөө хоцрох нь бурхан минь.
Лиса- Би чамайг сэрүүлэг тависан л гэж бодсон.
Жэнни- Унтраачихсан байна.Лиса- Чи хурдалвал амжина хонгор минь. Яаравчлаарай гэхэд Жэнни
Заа би бараг бэлэн болчихлоо. Орой хувцасаа бэлдчихсэн байсан нь аз болж.
Заа надад амжилт хүсээрэй.
Лиса- Амжилт бүсгүй минь чи чадна аа.
Муаа(үнсэлт илгээх)Би бол Ким Жэнни, загвар зохион бүтээгч. Би сургуулиа төгсөөд Лиса гэдэг найзтайгаа хамт амьдар ч байгаа. Найз маань аавынхаа кампанийг өвлөж авахаар бэлтгэж байгаа. Би Азидаа тэргүүлдэг загварын капани- д ярилцлаганд ороод азаар тэнцсэн. Өнөөдөр миний ажлын анхны өдөр.
Сайн байцгаан уу? Намайг Ким Жэнни гэдэг. Тусалж дэмжээрэй.
Вуаа тэр хөөрхөн юм аа. Халуухан юм аа.. Зарим эрэгтэй ажилчид нь шивнэлдэнэ.
Сайн уу Намайг Рүжэ гэдэг. Чи өнөөдрөөс манай багт хувиарлагдсан. Энэ чиний ширээ. Энэ манай багийнхан, Жисүү, Сэүн, Жэсси. Заа багийнхантайгаа танилцаад ажилдаа ор. Аан цайны цагаар Жисүү кампани аа танилцуулаарай.
Жисүү- Заа тэгье ээ ахлах аа.Сэүн,Сухо- Танилцахад таатай байна. гэхэд Жэнни надад ч бас.
Жисүү- Намайг Жисүү гэдэг таатай байна.
Жэнни- Надад ч бас үнэхээр таатай байна.
Жисүү- Заа ажилдаа орцгооё! Бидний загварын сэдэв бол Ирээдүй, бэлтгэх хугацаа нь нэг сар учраас бүгд сайн ажиллаарай.Цайны цагаар;
Жисүү; Эхний өдөр ямархуу байна даа. гэхэд Жэнни; Үнэхээр сайхан байна. Энэ миний мөрөөдлийн ажил болохоор.
Жисүү; Ашгүй дээ. Заа ирээдүй д ч гэсэн амжилт хүсье.
Жэнни; Заа хичээнэ ээ онни😊Ажиллаж эхлээд бараг л7хоног өнгөрч ээ. Үнэхээр гайхалтай санаа гаргадаг хүмүүс маш их байдаг болохоор миний санаа сонгогдох эсэх эргэлзээтэй л байна. Гэхдээ хичээнэ ээ💪
Өнөөдөр Лисагын төрсөн өдөр. Баян айлын охин учир мэдээж төрсөн өдөр нь нүсэр болох болно.
Би очихгүй байж болохгүй юм уу?Зүгээр л бэлгийг чинь гэрт очихоороо өгчихье тэгэх үү(утсаар ярих)
Хэе хонгор минь чамайг ирэхгүй бол би үнэхээр ганцаардах болно, бас төрсөн өдрөө дахиж тэмдэглэхгүй гэж мэдээрэй. Бас чиний төрсөн өдрөөр ч очихгүй. Тийм болохоор өөрийнхөө бүтээсэн ганган даашинзыг өмсөөд хүрээд ир окэе. Тасаллаа...
Бурхан минь энэ охинг дээ.
Заа байз юу өмсдөг юм билээ?
Аан энийг өмсөнө өө👗.Үдэшлэг дээр;
Зочид буудлын зохион байгуулагч Үдэшлэг эхэллээ хатагтай.
Лиса; Ойлголоо.Хөтлөгч; Заа өнөөдрийн төрсөн өдрийн үдэшлэгийн гол эзэн Лисаг тайзнаа урьж байна.
Лиса засаж чимэглэсэн тайзан дээр гарч зогсон: Өнөөдөр миний төрсөн өдрийн үдэшлэгт ирж баярыг маань хуваалцаж байгаа найзууддаа бүгдэд нь баярлалаа. (Жэнни тайзны урд ирж зогсов) Лиса бүгдэд нь хайртай шүү(Жэнни рүү үнсэлт илгээх😘). 2тогооч нийлж маш том лаатай бялуу өргөж авч ирэхэд Лиса хүслээ бодоод лаагаа үлээж унтраав. Тэгээд доош буун Жэнниг шууд л тэврэв.
Жэнни- Бурхан минь чи үнэхээр гайхалтай харагдаж байна.
Лиса- Тоглож байна уу. Чи харин үнэхээр халуухан харагдаж байна хонгор минь. Бараг л чамайг төрсөн өдрийн эзэн гэж бодох нь.Жэнни- Хэтрүүлээд байна аа. Заа зочиддоо анхаарал хандуул охин минь.
Лиса-Заа, хөгжилтэй байгаарай муаа😘Жэнни олон хүнтэй газар байх дургүй учир тагтан дээр гарав. Тэгтэл нэг залуу зогсож байв.
-У.Уучлаарай. Хүн байгааг мэдсэнгүй.
Кай; Зүгээр дээ энд зогсож болно.
Жэнни; Баярлалаа(тэр царайлаг юм аа)-Чи ч бас олон хүнтэй газар дургүй юм уу? гэхэд Тэр юм дуугарсангүй.
-Уучлаарай ярих дургүй бол хариулах хэрэггүй дээ.
Кай- Уучлаарай, хариулах дургүй биш ээ. Зүгээр л юм бодож байлаа.
Жэнни- Аан ашгүй дээ. Намайг үл тоож байна гээд жаахан гомдох гэж байлаа.Кай- Аан үгүй ээ санаа зовох хэрэггүй.
Жэнни- Намайг Ким Жэнни гэдэг. Харин чамайг.
Кай- Кай гэхэд болно оо.Жэнни- Танилцахад таатай байна.
гэнэт Лиса- Жэнни бурхан минь чамайг хаа сайгүй хайлаа. Би чамтай найз залуугаа танилцуулъя нааш ир.Жэнни- Заа одоохоон.
-Заа тэгвэл баяртай.
Кай- Заа баяртай.😘🥰😍
YOU ARE READING
💍Гэрээт гэрлэлт💍
Romance💒💍Кай Загварын пампанын захирал ба аавынхаа сонгосон сохор болзоонд явахыг хүсэхгүй. Харин Жэнни Кай-н кампанид ажилд орох ба Аав нь их хэмжээний өрөнд орж, тэд гэрээгээр гэрлэх болно. 💍💒👗