part14

79 5 0
                                    

Хуримын шөнө; 
Бид Кайн гэрт орж ирлээ. Найзууд нь эндхийг хуримын анхны шөнөд зориулан чимэглэсэн байлаа. Газраар сарнайн дэлбээ цацаж орон дээр зүрхэн хэлбэртэй лаа асаасан байлаа.

Жэнни;   Б.Би усанд орлоо.
Кай;  Мнн, Би ч бас орлоо.
Жэнни;   А.А.Айййн.
Кай;   Пффт хха өөр угаалгын өрөө байгаа.
Жэнни;  А.Аан ххэ(Ичмээр юм аа)

Жэнниг усанд орж гарч ирэхэд Кай аль хэдийн гарч ирсэн халаттай Ширээн дээр бэлдэж тавьсан  дарснаас уун ном уншин сууж байв.
Кай;  Болчихсон уу?
Жэнни; Ммн(Тэр нойтон үстэй тачаангуй хараглаж байна. Байз2 Би чинь юу бодоод байна аа больж үз Жэнни ухаан ор...)
Кай; Зогсоод байлгүй энд суухгүй юм уу?
Жэнни;  Аан з.заа
Кай;   Дарс уух уу?
Жэнни;  Аан тэгье ээ.(Сандарлаа дараад жааханг л ууя)

Кай; Май(дарс өгөх)
Жэнни; Баярлалаа. Шууд хөнтрөх
Кай;  Жуумалзах, Чи сандраад байгаа юм уу?
Жэнни; Ү.Үгүй ээ. Б.Би мэд.мэдээж сандраагүй.   Би явж унтлаа.
Кай; А.А😅зугтчихлаа.

Жэнни унтлагын өрөөнд орон орлуу шургав. Зүрх минь тайвшир, тайван.
Энэ үеэр Кай орж ирэв

Жэнни; Ч.Чи энд яах гэж..?
Кай; Мэдээж унтах гэж, энэ миний өрөө.
Жэнни; У.Уучлаарай би мэдсэнгүй. Би буйдан дээр унтчихая. гээд гарах гэтэл
Кай түүний гарнаас татан орон дээр хэвтүүлчихэв.
Жэнни; Я.Яаж байна аа?
Кай;  Өнөөдөр бидний хуримын анхны шөнө шд
Жэнни; Ю.Юу гэсэн..?
Кай;   Чи мэдэж л байгаа ш дээ. Эхнэр нөхрүүд хуримын анхны шөнө юу хийдгийг.
Жэнни;   Б.Би...
Кай;   Дургүй байгаа бол хүчлэхгүй ээ. Би анхныхаа шөнө эхнэртээ хаягдсан өрөвдөлтэй залуу л болно биз🥺😞
Би буйдан дээр унтлаа. Чи энд унт гээд гарах гэтэл,
Жэнни;  (Ханцуйнаас нь барих)  Б.Би ганцхан өнөөдөр л зөвшөөрье

Кай; Түүнийг гайхан хэсэг зогсоно.
Жэнни;   Дургүй бол больж б...Кай түүний уруул дээр үнслээ.
Кай түүнийг хойш түлхэн хэвтүүлэв.
Кай Жэнниг үнсэн хүзүүг нь зөөлнөөр шимж энд тэнд нь зөөлөн хазаж байв.
Кай; Түүний үнэр. Энэ үнэр намайг галзууруулж байна. Бас түүний зөөлөн булбарай арьс  намайг бахархлаа хянаж чадахгүйд хүргэж байна. Тэрний бяцхан гиншэлт. би биеэ барьж чадахгүй нь

Жэнни; Энэ юу гээч мэдрэмж вэ?  Үнэнийг хэлэхэд сайхан мэдрэгдэж байна. Түүний хүрэлт бүрийг илүү ихээр хүсч байна.  Анхххх сайхан байна.

Кайн уруул доошлон Жэннигийн хөх дээр ирлээ.  Түүний халатыг тайлахад Жэнни ичин нүүр нь улайн гараараа халхлах гэхэд Кай гарыг нь барин, ичих хэрэггүй ээ үзэсгэлэнтэй байна гэж хэлэн хөхнийх нь толгойг илж долоон хөхөж эхэллээ. 
Жэнни;  Аанх ммнх(гиншэх)

Кай;  Түүний муужгайнд хүрэхэд Жэнни цочин гарыг нь барьж авав. Кай түүний нүдрүү харахад Тэр улай бутарсан царайгаар ширтэж байв.

Кай; Санаа зовох хэрэггүй дээ энэ өвдөхгүй.
Жэнни;  И.Ичмээр байна.
Кай;  Жуумалзан, Тэгвэл би ч бас тайлчихая. Ингээд бид тэнцлээ.гээд халатаа тайлав. Жэннигийн нүд доош гүйлээ. Кай түүний царайг ажиглана. Жэнни анх удаа харж байгаа болохоор ихэд гайхсан нүдээр харна.

Кай; Чамайг ингэж ширтхэд чинь анх удаа өөрийн бахархлаас ичих мэдрэмж төрлөө(Жэннигийн чихэнд шивнэх)

Кай Жэннигийн муужгайнд голын хоёр хуруугаа хийн нааш цааш хөдөлгөнө.

Аанхх ммнх(гинших) Кай хөхийг нь долоонгоо муужгайг нь оролдоно.
Жэннигийн гиншилт улам хурдасна.
Бараг л тавих гэж байтал Кай зогсчихов.
Жэнни түүнрүү урам хугарсан царайтай харахад Кай; Охин минь чи ганцаараа зугаацхад онцгүй шд(жуумалзах)
Кай халатныхаа халаасыг ухан бэлгэвч гаргаж ирэв. Тэхёны өгсөн зүйл хэрэг болдог байж ээ гэж хэлэн амаараа задлан углаад, ахин Жэнниг үнсэж эхлэв. Муужгайгаар нь оролдож байгаад дотор нь хийлээ. Жэнни маш хүчтэй гиншив. Кай маш удаанаар хөдлөв,
Кай- Анхх (бариу байна)
Жэнни- (Маш их өвдөж байна. Өмнө нь ийм их өвдөлт мэдэрч байсангүй.)

Жэнни; Аанхх өвдөж байна(шивнэх)
Кай- Өвдөх гэнээ, тэрний анхных биш бол тэгж их өвдөхгүй дээ.
Цус?.... Тэрний анхных байж..Бариу байсанд гайхах зүйл алга. Яагаад ч юм баярлаад байх юм.

Кай бага багаар хурдан дүрж байв. Жэннигийн өвдөлт алга болж байгаа бололтой биеэ чангалах аа больчихов.
Кай хурдаа нэмэн улам хүчтэй дүрж хажуугаар нь Жэнниг үнсэж шимж байв. Хоёулаа маш их дуу алдсаар сүүлийн хүчтэй дүрэлтээр тэд зэрэг тавьлаа.

Жэннигийн бие нь сульдаг ядарсандаа шууд унтчихав.


Ийм зүйл дээр жаахан туршлагагүй болохоор урам өгч vote daraarai
ЗҮРХ ЗҮРХ💜💜💜

💍Гэрээт гэрлэлт💍Where stories live. Discover now