Кайн талаас
Нэг мэдэхэд унтаад өгсөн байв. Өглөө гар бадаарахад нь сэрээд харвал Жэнни гарыг минь дэрлээд унтаж байв. Хөөх бүр ямар ч мэдрэл алга, Гэсэн ч эгдүүтэй юм аа. Нүүрээ будахаараа том хүн шиг харагддаг ч ингээд будаггүй унтаж байгааг нь харахад яг л жаахан охин шиг юм.
Эм уулгүй, ингэж амар тайван унтаагүй их удаж ээ.Энэ үеэр Жэнни сэрэв:
Жэнни нойрмоглон нүдээ нухан сэрэхэд Кай ирүүгээ гараараа тулан түүнийг ширтэж байв.
Кай- Сайхан амарсан уу?
Жэнни- Мнн сайхан чи.. сайхан амарсан уу?
Кай- Жаахан л таагүй хонолоо. Хэн нэгний толгой их хүнд юм билээ. Гар маань бараг бяцрах шахсан(инээх)
Жэнни- У.Уучлаарай. Нөгөө.. Юу.. Өлсөж байгаа биздээ? Ээж өглөөний цай бэлдэж дуусч байгаа байх.Кай- Ойлголоо хувцсаа сольчихоод бууя.
Жэнни- Солих хувцас?
Кай- Би өчигдөр хонож магадгүй гэж таамаглаад аваад ирсэн.
Жэнни; Ааан тийм үү...Кай- Хэдий бид гэрлэх гэж байгаа ч гэсэн, Миний нүцгэн биеийг хуримынхаа шөнө харсан нь дээргүйюү(инээх)
Жэнни- (Улайх) А.Айн.. Юу.. Б.Би доошоо буугаад хүлээж байя даа.
Кай (Инээх)Кай-г доош буухад Ким хатагтай болон Жэнни нар ширээ засчихсан түүнийг хүлээж байлаа.
Жэннигийн ээж; Аэигүү манай хүргэн үнэхээр сайхан харагдаж байна шүү. Тийм биш гэж үү хөгшөөн гэхэд, Жэннигийн аав өрөөнөөсөө гарч ирэн намайг хараад инээмсэглэн.
Тийм ээ үнэхээр сайхан харагдаж байна.Жэнни- Та.. Чи зангиагаа аваагүй юм уу?
Кай-Сандарч гараад мартчихаж ээ.
гэхэд Жэннигийн аав: Надад зангиа байгаа өрөөнөөсөө аваад ирье.
Кай- Зүгээрээ ажил дээр очоод зүүчихье. Таньд төвөг удмааргүй байна.
Жэннигийн аав; Зүгээрдээ төвөг удаагүй. Жэнни яваад өрөөнөөс аваад ир. гэхэд Жэнни өрөөрүү нь явав.Өрөөнд нь орон чинодамыг нь ухаж үзэхэд 3н зангиа байлаа.
Жэнни- Нэгхэн хонох юм байж ийм олон зангиагаар яадаг байна аа?
Энэ үеэр Кай ороод ирэв.Жэнни- Энэ гуравын аль нь зүгээр байна гэхэд нь Кай голых нь гээд хөх өнгийн зангиаг сонгов. Өмссөн хүрэмтэй минь зохицох юм байна.
Жэнни-Заа май.гэхэд Кай- Зүүгээд өг.
Жэнни- Яагаад би.. Үгийг нь таслан Кай- Удахгүй эхнэр минь болох үедээ өдөр болгон зангидаж өгнө шүү дээ. Одооноос туршлагажаад ав.
Жэнни- Заа яахав тэгье.
Кай тонгойн Жэннид ойртлоо
Жэнни; Тэр ямар өндөр юм бэ? бид хэтэрхий ойрхон байна. Түүний үнэр..Кай- Догдлоод байгаа юм уу? гэхэд
Жэнни- А.Айн хха мэдээж үгүй ээ.
Кай- Тийм гэж үү? Ийм сайхан залуу ойртоход догдлохгүй байна гэдэг сонин л юм. гэв
Жэнни; Хха өөртөө их итгэлтэй юм аа.
гэхэд Кай инээв.Тэд зангиагаа зүүчихээд цайгаа уухаар сууцгаав.
Кай; (Бодох)Ийм халуун дотно хүмүүстэй байгаагүй удаж шүү. Ээжийг өнгөрснөөс хойш.Цайгаа ууж дуусаад Кайг гаргаж өгөх гэхэд:
Кай- Аав ээж чинь ирсэн юм чинь чи өнөөдөр тэдэнтэй цагыг өнгөрөө. Чамд чөлөө өгье.
Жэнни- Болно гэж үү? гэхэд нь Кай
-Мэдээж би хэн билээ(мишээх)Кай гарахынхаа өмнө Жэннигийн духан дээр үнсэв.
Жэнни гайхан харахад Кай гоё өглөөний цайны хариу(инээх)
Жэннигийн зүрх яг л цээжээ цөмлөөд гарах нь уу гэлтэй чанга цохилно.Кай машиндаа суун ажилруугаа хөдөллөө.
(Утас дуугарах) Кай- Заа
Нарийн бичиг- Захирлаа та өглөөний цайндаа юу уух вэ?
Кай- Би цайгаа уучихсан учраас бэлдэх хэрэггүй.
Нарйин бичиг-А.Аан заа захирлаа.(Уг нь өдөр бүр л өглөөний цай бэлдүүлдэг юмсан.)*бодохАнхны бичвэр учир алдаа дутагдал их байгаа. Бичвэрийг минь өнгөлөөгүй эрдэнийн чулуу адил хайрлаж өгөөрэй🥰❤️🔥vote daraarai zvrhnvvdee💜
YOU ARE READING
💍Гэрээт гэрлэлт💍
Romance💒💍Кай Загварын пампанын захирал ба аавынхаа сонгосон сохор болзоонд явахыг хүсэхгүй. Харин Жэнни Кай-н кампанид ажилд орох ба Аав нь их хэмжээний өрөнд орж, тэд гэрээгээр гэрлэх болно. 💍💒👗