Кайн уруул Жэннид бага багаар ойртсоор
Кайн бодол; Дахиад л түүний үнэр, энэ үзэсгэлэнтэй ягаахан уруул, би амталмаар байна, үнэр шигээ тансаг болов уу.
Тэдний уруул хооронд 1см орчим зай л үлдлээ.Дрррр дрррр Кайн утас дуугарах.
(зохиогч- Та нар энэ 2г үнсэлцэнэ гэж бодсон уу хха. Гэхдээ удахгүй гоё халуухан зүйл оруулах төлөвлөгөө байгаа🤫)
Тэд хөшөө шиг гацан байрандаа зогсоно.
Жэнни; У.У.Утсаа а.аваа ч.чухал дуудлага байхх.
Кай; Кхм(хоолойгоо засах) би удахгүй хүрээд ирье гэж Жэннид хэлчихээд эргэж харан холдох замдаа КИМ ТЭХЁН!! АМЬ НАС ЧИНЬ шийдэгдэх чухал дуудлага биш л бол чи өөрийнгөө үхсэн гэж бодоорой!!!Жэнни; Сая яг ю.юу болчихвоо. Тэрний утас дуугараагүй бол бид бараг үнсэлцэх гэж байлаа. Гэхдээ яагаад? Кай надад сайн юм байх даа?
Би яагаад догдлоод байна аа? Юу вэ, Би чинь яачихаа вэ? Яаааа КИМ ЖЭННИ ухаан орооч юу вэ? Гэрээн дээрээ хэн хэндээ дурлахгүй гэчихээд,
Үгүйээ үгүй би түүнд сайн биш, энэ зүгээр л би түүнээс цочсон байх.Кай; Муу Тэхёныг ална даа. Яаж надад саад болж зүрхэлж.... Иооххх Кай чи чинь яачихаа вэ? Биеэ бариач. Арай би Жэннид сайн болчихсон... Ахахах больж үз би хүнд дурлана гэж үү? Энэ тэр үнэрнээс л болсон, Магадгүй би эмэгтэй хүнтэй харилцаанд ороогүй удсанаас л болсон байх, Өөр ямар ч хайр байхгүй.
Кай эргэж ирэв.
Жэнни; Б.Бол.чихсонуу?
Кай; Мнн. Ю.у ... Орцгооё.
Жэнни; З.Заа*НАМ ГҮМ:
Жэнни; (Эвгүй байна)бодох.
Худлаа эвшээн зааза би унтлаа сайхан амраарай. гэхэд Кай буйдан дээрээс мнн сайхан амраарай дотроо(маргааш энэ эвгүй байдал арилна гэж найдъя.IU Jung Suk нарын хуримын өдөр;
Кай; Хэе унтаахай минь сэрээрэй.
Жэнни; Мннн дахиад 5мин л унтчихая тэгхүү.
Кай; Чи дахиад унтвал бид хоцроно. Босоорой
Жэнни; Ёооё миний нойр хүрээд байнаа гээд нүдээ нээхэд Кай орон дээр ирүүгээ тулчихсан түүнийг ширтэж байв.
Жэнни; Яаа чи яагаад миний орон дээр байгаан
Кай; Чамайг сэрээх гээд л. Харин чи нам унтаад огт сэрэхгүй байсан.
Нойрмог царайтай Жэнни босон угаалгын өрөө орлоо. Кай түүний үйлдэл бүрийг харан жумалзана.Хурим дээр;
Танхимын голд сүйт залуу хүлээн зогсоно. Тэд гэр бүл найзуудынхаа хооронд сүр дуйлиан багатай хурим хийж байгаа гэсэн. Гэхдээ тэдний хурим үнэхээр гайхалтай болж байна.Сүйт бүсгүйг урьж байна.
тэр үнэхээр үзэсгэлэнтэй юм. Яг л сахиусан тэнгэр шиг.
Жонсуг Айюу г харан сэтгэл нь хөөрөн тэсэлгүй баярын нулимс унагана.
Тэр хоёрыг харан сэтгэл хөдлөн зогсоно.
Кай; Сэтгэл чинь хөдөлж байна уу? Би чамд энэнээс гоё хурим хийж өгнө өө. Гэж чихэнд шивнэв. Би түүнийг харан нүдээрээ инээнэ.Сүйт бүсгүй цэцэг шидэх цаг боллоо. Бүх гэрлээгүй эмэгтэйчүүд очиж зогсоно.
iu; 1, 2,3 гээд нэг удаа горьдоолоо бүгд орилолдоно. Би нэхх их цэцгийг авах гэж оролдсонгүй. Тэр энэ удаа жинхнээсээ шидэв.
Зүгээр зогсож байтал цэцэг надруу нисээд ирэв. Би баярлан Кай гэж дуудан түүнрүү цэцгээ өргөн инээв.Кай; Түүний надруу инээхийг харан зүрх минь галзуу мэт л түргэн цохилно.
Яагаад ингэж ихээр цохилоод байнаа. Үгүй ээ муу шүү. Би тэрэнд хайртай гэж үү.Тархи минь зөвшөөрөхийг хүсэхгүй байгаач зүрх минь зөвхөн түүнийг л нэхнэ. Дурлал ийм байдаг гэж үү?Жэнни Кай дээр инээсээр ирэхэд Кай бидний хурим удахгүй болно гэдгийг мэдсэн юм шиг чам дээр ирсэн байна тийм ээ(Инээх)
Жэнни; Мнн (тэр инээхээрээ үнэхээр сэтгэл татам болчихдог шүү).Хурим дуусан тэдний японд хонох сүүлийн шөнө...
Vote daraarai😍🥰
ЗҮРХ ЗҮРХ💜
YOU ARE READING
💍Гэрээт гэрлэлт💍
Romance💒💍Кай Загварын пампанын захирал ба аавынхаа сонгосон сохор болзоонд явахыг хүсэхгүй. Харин Жэнни Кай-н кампанид ажилд орох ба Аав нь их хэмжээний өрөнд орж, тэд гэрээгээр гэрлэх болно. 💍💒👗