Бид японд ирлээ. Кайн хэлснээр бол бид энд 3хононо гэсэн, Бид4 явсаар хурим болох 5одтой зочид буудалд ирлээ.
Хөөх ямар тансаг юм бэ. Гайхалтай 5одтой зочид буудал ийм байдаг байхнээ хэмээн бодолд автан явсаар Кайн захиалсан өрөөнд ирэв.
Жэнни; Ю.Юу вэ. Бид нэг өрөөнд хамт байх юмуу?
Кай; Бид сүй тавьсан харин ч тус тусдаа өрөөнд байх эвгүй биш гэж үү.
Жэнни; Гэхдээ яаж би чам....
Кай; Бидний хурим болсны дараа бид угаасаа хамт амьдрана шүү дээ. Битгий санаа зов би чамайг яахчгүй.
Жэнни; (Яахчгүй гэнэ шүү)шивнэх. би тийм утгаар хэлээгүй юм аа. Зааза орцгооё.Хөөх амьдралдаа харж байсан хамгийн гоё зочид буудлын өрөө байна.
Кай; Алмайрч ханасан бол хувцсаа солиорой. Бид Жонсугтай уулзахаар явна.
Жэнни; Заа. Чи ямар хувцас өмсөх юм бид хосолвол гоё гэж бодож байна.
гэхэд Кай сайхан санаа байна гэж дэмжив.бид хоёр хувцасныхаа өнгийг хослуулан өмсөв. Кай энэ удаа ажил хэрэгч биш харин илүү загварлаг хувцаслав. тэр дотуураа хар майк өмсөн гадуура хөх педжак өмссөн байв. Тэр ч үнэхээр халуухан юм түүнтэй хослох даашинз надад байдаг билүү.
Аан нэг байгаа юм байна. Би өөрийнхөө загварыг нь заргаж зохион бүтээсэн даашинзаа өмслөө, дахиад л цахилгаан.
Кай нөгөө өрөөнөөс болж байна уу?
Жэнни хариуд нь бараг л боллоо чи надад туслах хэрэгтэй байна.Кай орж ирэн хөөх чи гоё харагдаж байна. Харж байгаагүй загвар байна.
Жэнни; Би өөрөө хийсэн юм. Надад цахилгааныг минь татхад туслаач.Кай; Ойлголоо эргээд хараарай.
Түүний цахилгааныг нь татаж өгхөөр ойртов. Дахиад л энэ үнэр. Миний тэвчээрийг алдуулдаг энэ үнэр, зөвхөн түүнээс л үнэртдэг үнэр, намайг тайвшруулдаг мөн шуналыг минь хөдөлгөдөг энэ үнэр, түүнийг энгэртээ хадгалан өөр хэнийх ч биш зөвхөн өөрийнхөө байлгамаар.
бодлыг нь таслан
Жэнни; Татчихсан уу?
Кай; Т.тиймээ. З.Заа гарцгаая.Бид доош буун 5давхрын рестранд ирэв.
Кай гэж дуудах хоолойг дагуулан харвал Хөөх бурхан минь үнэхээр царайлаг залуу болон үнэхээр үзэсгэлэнтэй эмэгтэй хоёр сууж байв. Кай очин залуутай нь өвөрмөц гарын хөдөлгөөн hifi хийж мэндэчлэн эмэгтэйрүү нь инээмсэглэн мэндчиллээ.
Кай; Залуусаа танилц миний сүйт бүсгүй гээд надруу заав.
Жэнни; Танилцхад таатай байна Ким Жэнни гэдэг, хуримаа хийж байгаад чинь баяр хүргэе гээд эмэгтэйд зориулж авсан цэцгээ өгөв.Сайнуу намайг И ЖОНСУГ гэдэг гэв.
-Вуав цэцэг өгсөнд баярлалаа намайг И ЖИ ИУН гэдэг IU гэхэд болно оо.
Айюу; -Чи их хөөрхөн юмаа Кайг яаж тоосон юм гэмээр тээ хайраа. гэхэд
Жонсуг; Надад бол чи минь л хөөрхөн байна. гэв🤗
Кай; Яаа би л яаж тоосон юм гэмээр байгаа биздээ. Тиймээ гээд үсийг минь сэгсийлгэв.
Жэнни; Яаа үс сэгсийлгэхээ боль
Кай Жэнниг шоолон хөхөрнө.
IU; Хөөх мөсөн ноён өөрчлөгджээ. Чамайг ингээд хэн нэгэнтэй хос хувцас өмсөөд явж байна гэж төсөөлсөнгүй шүү.
Кай; Хахх миний юу өөрчлөгдсөн гэж хэвээрээ л байна даг.
IU; Би буруу боджээ муухай ааштай Кай хэвээрээ байна.Энэ үеэр Тэхён Лиса хоёр ирэв. Бид элдвийг ярилцан хооллож суусаар нэг мэдэхэд орой болжээ.
Кай; Надруу харан миний хонгор ядарч байна уу?
Жэнни; Би зүгээрээ(Хонгор гэнэ шүү)(улайх).
Жунсог; Та 2той уулзаагүй удсан болохоор уулзах гоё байлаа бид явж амарлаа маргааш хуриман дээр уулзъя.
Бид4; Баяртай, Сайхан амраарай гээд тэднийг үдэв.
иБид өрөөндөө орж ирлээ
Кай; Ядарч байна уу?
Жэнни; Бага зэрэг л.
Кай; Хамт гарч жаахан салхилах уу?
Жэнни; Харин л дээ. Чи надад зайрмаг авч өгөөрэй.
Кай; Хха жоохон хүүхэд шиг гэдэг нь.Тэд цэцэрлэгээр алхаж байгаад нэг сандал дээр суун амрав.
Кай; Баярлаа.
Жэнни; Айн. юунд?
Кай; Чамтай сүй тавих боломж олгосонд. Чамайг надаас тэгж асуугаагүй бол би одоог хүртэл тэр утгагүй сохор болзоонд явсаар байх байсан биз.Жэнни; Магадгүй чамайг зөвшөөрөөгүй бол ээж аав маань гэрээ алдах байсан байх. Би чамд маш их баярладаг. Зарим хүмүүс чамаас мх айдаг. Тэд чамайг ямар сайхан сэтгэлтэй гэдгийг мэддэг ч болоосой ххэ би арай л их зүйл яриад байна уу.
Кай; Миний сайхан сэтгэл зөвхөн чиний хажууд байхад л гардаг юм шүүдээ.
Жэнни; (Улайх)
Кай Жэннигийн хацарт хүрээд, Чи их амархан улайх юм аа, гээд уруул нь бага багаар түүнтэй ойртоно.Жэнни; Бодох( Юу вэ? Тэр үнсэх гэж байна уу? Миний анхны үнсэлтийг тэр авахн...
Цаашаа юу болох бол үргэлжлүүлж уншмаар байвал vote дараарай
ЗҮРХ ЗҮРХ💜
YOU ARE READING
💍Гэрээт гэрлэлт💍
Romance💒💍Кай Загварын пампанын захирал ба аавынхаа сонгосон сохор болзоонд явахыг хүсэхгүй. Харин Жэнни Кай-н кампанид ажилд орох ба Аав нь их хэмжээний өрөнд орж, тэд гэрээгээр гэрлэх болно. 💍💒👗