Кай- Гэрлэцгээе.
Жэнни- Нээрээ юу?
Кай- Тиймээ. Би одоо хуралтай болохоор маргааш гэрлэлттэй холбоотой гэрээгээ авч ирнэ. Маргааш миний өрөөнд ороод ирээрэй.
Жэнни- А.Аан заа тэгье.
Кай- Аан тийм дугаараа бичээд ширээн дээр үлдээчихээрэй. баяртай.
-Заа баяртай.Жэнни; Хүхх амархан байлаа шүү.
Маргааш нь:
Захирлаа өчигдрийн эмэгтэй таньтай уулзахаар ирсэн байна.
-Оруул.Жэнни- Өглөөний мэнд
Кай- Мнн. Наанаа суучих, би удахгүй ээ
Жэнни- Заа. Тэр их л төвлөрч байгаа бололтой. Тэр үнэхээр царайлаг юм аа. Бас үнэхээр өөгүй арьстай юм. гэнэтКай- Ингэж ширтээд байвал би ажилдаа төвлөрч чадахгүй нь
Жэнни; А.Айн, Юу нөгөө...(ичмээр юмаа)шивнэх.Кай ширээнээсээ босч Жэннигийн сууж байгаа буйдангын хажууд ирэн суугаад. Энэ гэрээ байна. Уншаад нэмэх зүйл байвал хэлээрэй.
Жэнни; Заа,Хэсэг хугацааны дараа;
Жэнни; Зарим нэг зүйлийг ойлгосонгүй л дээ. гэхэд Кай асуу асуу.
Жэнни; Энд нэг сарын турш чамтай болзоно гэсэн байна. Яах гэж.Кай; Мэдээж аавыг итгүүлэхийн тулд чамд хайртай болсон юм шиг дүр эсгэх болно.
Жэнни; тийм байм нь ээ.
Кай; Мнх тэгээд бид сарын дараа хуримаа хийх болно.
Жэнни; Аан, гэхдээ нөгөө мөнгө...
Кай; Тэрийг одоо өгсөн ч болно оо.
Жэнни; Ххэ заа😅Жэнни; Надад нэмэх хэдэн зүйл байна.
Кай; Юу юм?гэхэд
-Бид гэрлэсэн ч тус тусын өрөөнд унтана. Бас ямарч дотно харилцаа гэх зүйл байхгүй. Бид гэрлээд 3н сарын дараа салах болно. Бас..
Кай; Бас?..Жэнни- Чи надад дурлаж болохгүй.
гэхэд Кай хөмсгөө өргөөд жуумалзав. Тэгээд чи надад дурлачихвал яах вэ?Жэнни- Санаа зовох хэрэггүй, тийм зүйл болохгүй гэхэд нь
Кай- Нээрээ юу? гэж хэлэн түүний нүүрэнд үнсэх гэж байгаа юм шиг ойртход.
Жэнни- Н.Нээрээ.Энэ үеэр нарийн бичиг нь хаалга тогшин. Уучлаарай захирлаа хурлын цаг боллоо гэхэд нь Кай босч гэрээг маргааш бэлдчих болхоор орж ирээд гарын үсэг зураарай.
-Аан тийм бас чи миний сүйт бүсгүй болж байгаа учраас надтай хамт зарим нэг ядаргаатай үдэшлэгт явах ёстой шүү.Жэнни-сая тэр намайг үнсэх гэж байсан уу?. Үгүй ээ би л андуурсан байх.
Кай; Золиг гэж би чинь яаачихаа вэ? Кай ухаан орооч. Сая нарийн бичиг хаалга тогшоогүй бол түүнийг үнсчихэж магадгүй байлаа.
Маргааш нь:
Жэнни; Орж болох уу захирлаа?
Кай; Ор. -Тэнд суучих.
Жэнни- Заа
Кай- Гэрээ бэлэн болсон, одоо гарын үсгээ зурж болно.
Жэнни; Заа(гарын үсэг ээ зурах)
Кай- Аа тийм. Нөгөө мөнгийг чинь дансруу чинь хийчих учраас санаа зовох хэрэггүй.
Жэнни; Санаа зовоогүй ээ. Баярлалаа.
Кай; Одоо гарч болно.
Жэнни; Заа.-Хүхх болчихлоо. Энэ талаараа Лиса-д хэлвэл тэр ч галзуурах байх даа.
Ажлын цаг дуусч гэртээ илрээ.
Лисад энэ талаараа хэлэхэд тэр галзуурах шахсан. Намайг мөнгөнөөс болоод өөрийгөө зарчихлаа, тэр өөрийгөө төрсөн өдрөө тэмдэглэх хэрэггүй байж гэж уйлсан. Түүнийг тайвшруулах их хэцүү байсан шүү.Гэрээ хийснээс хойш 7хоног өнгөрлөө. Одоохондоо ямар нэгэн шинэ зүйл болоогүй л байна.
Ажил дээрээ ирэхэд, Хатагтай Ким таныг захирал өрөөндөө дуудуулж байна. гэв би гайханд өрөөнд нь очиходКай; Ороод ир. суучих.
Би өнөөх л буйдан дээр суухад миний урд ширээн дээр том жижиг хоёр хайрцаг байв.
Кай; би одоохон түр хүлээж байгаарай. Жэнни; Заа.
Кай; Ямар нэгэн зүйл уумаар байна уу?
Жэнни; Зүгээр ээ баярлалаа.Кай; Зааза гол яриандаа оръё. Чи надтай хамт, миний сүйт бүсгүйн хувиар үдэшлэгт явна.
Жэнни; Өнөөдөр үү? гэхдээ би..
Кай; Энэ ширээн дээр байгаа харцагтайг чамд авсан. биеийн чинь хэмжээг мэдэхгүй болхоор, Нүднийхээ барижаагаар авчихсан юм. Бараг таарах байх. Хурдан өмсчих тэгээд явцгаая.
Жэнни Кай-руу харсаар л байв.
Кай- Яасан?
Жэнни- Чи намайг хувцас аа солихыг харах гээ юу?
Кай- Юу.. би гарч байя.Жэнни; Кай чи гадаа байна уу?
Кай; Ммхн байна. гэхэд Жэнни ороод ирээч. Би даашинзныхаа цахилгааныг татаж чадахгүй байна.Кай орж ирэхэд Жэнни Буруу харчихсан даашинзаа өмсөөд зогсож байв.
Жэнни; Юу нөгөө, цахилгааныг маань татаад өгөөч.
Кай; Заа.
Тэр үсээ хажуу тийш болгож нуруугаа ил гаргав. Түүний цахилгааныг татаж өгөх гээд ойртход түүнээс үнэхээр өвөрмөц, хэрнээ гайхалтай үнэр үнэртэж байлаа, цахилгааныг нь татахдаа түүнд санаандгүйгээр хүрэв. хөвөн адил зөөлөн арьстай юм.Кай ухаан орооч би чинь яачихаа вэ? Ямар нүцгэн эмэгтэй хүн харж байгаа биш дээ. Хүхх Өөрөө ч мэдэлгүй уртаар санаа алдсан байв.
Ингээд болчихсон уу?
Жэнни; Арай болоогүй ээ одоо нүүрээ будна.
Кай; Ойлголоо би гадаа хүлээж байя
YOU ARE READING
💍Гэрээт гэрлэлт💍
Romance💒💍Кай Загварын пампанын захирал ба аавынхаа сонгосон сохор болзоонд явахыг хүсэхгүй. Харин Жэнни Кай-н кампанид ажилд орох ба Аав нь их хэмжээний өрөнд орж, тэд гэрээгээр гэрлэх болно. 💍💒👗