Zapowiedź

18K 483 117
                                    

Jestem zwykłą nastolatką, nie za bardzo popularna chociaż i tak każdy chce się ze mną zaprzyjaźnić, jestem nudną uczennicą która nie wyciąga nosa z książek. Taki mol książkowy.

Nazywam się Alice ale wszyscy mówią na mnie Ali czy Al. Mieszkam w Stanach Zjednoczonych, w małym miasteczku Rosewood. Mam 17 lat, chodzę do liceum, jestem zwyczajną dziewczyną chcącą zdać szkolę i pójść na studia . Moimi najlepszymi przyjaciółmi są Chris, Monic, Hanna, Emili, Nathan i Alex . Chrisa znam właściwie od zawsze jesteśmy przyjaciółmi od pieluchy, ale tylko przyjaciółmi . Lecz niestety inni twierdzą inaczej. Mówią: "Ale jesteście super parą", "Jesteście dla siebie stworzeni". A jak mówimy że my tylko się przyjaźnimy to oni " Tak, tak i tak będziecie razem", "Musicie razem być". Ciągle coś o nas gadają jakby nie mieli o czym gadać. Ale co was będę zanudzała tym. W mojej szkole jest drużyna piłkarska w której gra Chris z Alexem ja natomiast chodzę na lekcje baletu z Emilii. Właśnie dzięki tym kołom poznałam ich z Monic to ja tak samo jak Chrisa, znam ją od przedszkola i od tamtego czasu się nie rozdzielamy....Każdy kto uważa że mnie zna mówi że moje życie jest idealne i kolorowe. Jednak przyjdzie czas kiedy już tak nie będzie. Czy pocałunek będzie początkiem czegoś nowego? Czy może będzie to coś czego będziemy żałować do końca życia? Czy moje marzenia się spełnią?, czy może coś w nich się zmieni?

Opowieść ta, jak każda inna będzie przezywała miłość, zdrady, zazdrość, nieporozumienia, nienawiść, marzenia i inne rzeczy czasów szkolnych.

___________________________________

Hej :)
Wiem że to dopiero zapowiedź,
ale jestem już ciekawa co o nim
sądzicie. :)

Piszcie w komentarzach :)


Przyjaźń??Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz