"Haydi biraz hızlı tut elini şimdi hocalar görecek "
" İşim kolaymı sanıyorsun ayça , bildiğin sınav kağıtlarını çalıyoruz tabi kamera kayıtlarından görünmüyorsak."
"Görünmemiz imkansız caner , öğretmenler odasında kamera olduğunu sanmıyorum . Hem ardalar nerede kaldı ?"
"Bilmiyorum, galiba onlar Tayfur hocayı oyalıyor inanması güç bir insan çünkü".
" Gerçekten bu işi Arda , koray ve aras 'a mı verdin ? Şimdi hoca yolda geliyor olsa gerek ".😣
"Başka kime vermeliydim Ayça çok istiyorsan sen yapabilirdin" .
" Yapabileceğimi hepiniz biliyorsunuz ama uğraşamam canım ,sende çok konuşma haydi çabuk "
" Hıh , sınav kağıtları tamamdır, çabucak kimseler görmeden çıkalım"
" Tamam kapıyı çekiyorum , kağıtları sweetinin altında tut kimse görmesin "
"Tamam , tamam o iş bende . Heh bak ardalar da geliyor zaten "
Arda :" Gençler uçun, hoca buraya doğru geliyor .Nekadar laf anlatsak ikna olmadı şapşal şey "
Ayça :" off yaa. Hadi cabuk ozaman acil çıkıştan kaçalım hoca görmeden"
Caner :" E hadi ozaman ".
Evet inanması biraz güç ama ben ve tayfam gerçekten sınav kağıtlarını kaçırmıştık . Dahası kaçırıp okuldan kaçmayı planlıyoruz, gerçekten akıl almaz işler içerisindeyiz işte bu yüzden okulda az çok sevilen öğrencileriz ya 😃
Ama anlam da veremiyorum genç olmak suç mu?🙂
Neyse biz asıl hikayeye dönelim , aralıksız nefeslerle kacışımıza;
Ayça :"Çabuk olun haydi şimdi zil çalacak"
Caner :"ya kızım madem korkuyorsun neden bizide işin içine katıyorsun hı?"
Ayça:" caneeer istersen saçmalama , eğer çok da dayanmıyorsan gidip çalışa bilirsin"
Aras:" oğlum bence de saçmalama , şimdi hiç konuşmadan Ayça ya hak veriyorum "😂
Ayça :" E yani tereddütsüz"
Arda :" Gençler şimdi nereye gideceğiz peki?"
Ayça: " yani beni dinliyorsanız okulun karşısındaki kafeye gidelim .Bir
müddet orada takılıp tekrar döneriz okula, ne dersiniz ?"Caner : " yani bana uyar. zaten müdür 3 gündür bizi soruyor, içine girmediğimiz bela olmadığı için."
Arda:" Aynen ya oğlum biz en son ne yapmıştık da bu müdür bizi çağırıyor?"
Aras : " Geçen, 12/B sınıfıyla futbol maçımız vardı ya maç esnasında şu varoş toprak ve takımı bize bulaşmıştı, hatta en sonunda kendine yediremeyip Ayça 'ya bile sataştı. Işte bu yüzden kavga etmiştik ya hatırlarsanız."
Caner :" ya evet ya. Aşırı nefret ediyorum ya o Toprak ve Yarı buçuk Teamından".
Ayça :" of ya o gerizekalıları hiç deme."😑
İşte bir diğer olayımız da bu iste Toprak ve takımının kavgası . Hıc anlayamıyorum insanları .Beşli gurupta bir kızın bulunması Toprak beyimizi tedirgimleştirmiş de . Bu yüzden her yerde bir bela ile karşı karşıyayız ve bizler arasında saklı onlarca
Sırlar da tabii.🤷♀️Sonunda kaçaraktan belirtiğimiz kafeye ulaşmıştık. Hemde bir öğretmenden kaçarak 😂
Ayça:" şimdi napıcaz peki?"