Korayla ardalar 'ın bize belirttiği yerden ayrılmıştık .zaten birşey de görünmüyordu. Şimdi ön bahçeye geçip Ardalar la buluşmalıydık ki , biz gitmeden onlar bizi bulmuştu. Arda kesik nefeslerle , caner korkak adımlarla bize doğru ilerliyordu . Ne olmustu da onları bukadar korkutmuştu?
Caner : Koraaay kaç abi kaçç.
Koray : Ne oluyor ? Nefes alıp da anlatın.
Ayça: Aynen , sakin olun bir ne oluyor ?
Arda : Ba - ba - babam yok.
Koray : Tamam abi bir işi falan çıkmıştır, neden endiseleniyorsun ki bukadar ?
Caner : Tamam daa babası yok falan ama evin kapısının önünde bir yaşlı kadın yatıyor, ölümü diri mi bakamadık korkudan.
Neeeee ölü bir kadın mi ? 😲
Ayça: Ne ölüsü be saçmalamayın. Caner umarım bu senin pembe yalanlarından değildir.
Caner : Saçmalama kızım yalan söylesen bukadar tırsar mıyım.
Aslinda oda haklıydı. Ama bu kim olabilir ki veya kimin nesi yada ardanın babasının evinde ne alaka ??
Aras : Abi ben topraklardan şüpheleniyorum.
Koray : Nasıl olur abi onlar burada yaşıyor tamam ama bu kadınla ilişkisi ne olabilirki ?
Aras: Gecen burada görmüştüm bisiklet sürerken. Bu kadınla dalga geçip, etrafında bisiklet sürüyorlardı.
Koray : Hayvan herifler , ne istiyorlar ki bu kadıncağızdan
Arda : Bilmiyorum ama umarım babamla bir alakası yoktur.
Koray : Annen nerede peki onu buldunuz mu ?
Caner : Yok onada ulaşamadık , zaten içeriye de giremedik tam olarak .
Ayça: Tamam hadi birlikte bakalım, hadi
Koray : Dur bir dakika aras topraklar kaç kişiydi tam gördünmü?
Aras : yanii Toprak , Atlas , Milen , ve Efnan vardı Tunç'u göremedim ama .
Koray : hmm
Caner : Elif ' te vardı ama o gitti nedense
Ayça: Elif Tunç'un kardeşi değilmi zaten ? Çok suphelendim şuan.
Aras : Evet, kardeşi .
Koray : Neler oluyor öğreneceğiz gençler. Hadi cabuk kafeye gidiyoruz .
Aras : Şimdimi saat geç değilmi?
Arda : Olsun oğlum. Nekadar geç okadar iyi 😏
Caner : Arda diyorum .
Ayça: Of gıcık sey yaaa 😒
***
Koşar adımlarla adeta zamana meydan okuyorduk, hatta okadar koşmuştuk ki maratona gitsek birincilik kesin bizim di .😝
Neyse az çok kalan takatimiz ile önceden belirttiğimiz kafeye varmıştık. İşin iyi tarafı kafede bizden başka kimseler görünmüyordu. Evet bu harika olacak .
Koray: Atılın gençler .
Caner : Nasssi?
Evet . Caner Bey ad koyamadığı esprileriyle atomu patlatmaya bir adım daha yaklaşmıştı.
Ayça : ' surf on the Net ' yaptığını bukadar
Belli etmesen diyorum .Caner bir kez daha onun esprilerine duvar ördüğdüm icin beni kınıyordu.😂 ama oda yapmasın haksız mıyım?