HAYAT NEDEN HEP BUKADAR ACIMASIZ Kİ

8 4 0
                                    

Korayla birlikte ardalarin bulunduğu kata çıkmıştık. Gördüğüm kadarıyla arda biraz kendine gelmişti ama hala gözlerindeki akan yaşlar durmuyordu .

Koray : caner var mı bir son dakika gelişmesi falan ?

Caner : Yok abi ya . Durum hep aynı. Bir haber vermediler siz gittiğiniz den bu yana

Koray: Anlıyorum. Tamam kardeşim .ha bu arada su içecek misin?

Caner : Alayim ya bir tane .

Koray : Başka su içmek isteyen varmı.

Aras : Birtane de ben alayım abi .

Ayça: koray istersen ardaya ben içireyim. Baksana ayakta duracak hali bile yok .

Koray : Aynen. Sen onu Arda ya içir bende bunu Araf Bey' e vereyim.

Elime aldığım su ile ardaya yaklaştım . Tabi arda kendinde bile değildi.

Ayça: Arda su icmek ister misin ?

Arda halsizliklen birlikte konuşacak takati bile zor buluyordu . Yavaştan sağa sola yatiştirdiği kafasını ' içmeyeceğim ' diye salladı.

Ayça : Ama Arda bunu içmezsen daha da güçsüz düşeceksin. Buda senin mental sağlığını çok kötü etkileyebilir.

Arda : Iç - me - ye - ce - ğim .

Ayça: Tamam .

Anlaşılan arda inadıyla beni imtihan edecekti .

Koray 'da aynı çabayı sarf edip araf bey 'su içirmeye çalışıyordu. Anlaşılan araf bey bukadar inatçı değildi.

Saat gece 03.00 ' ı gösteriyor, hepimiz perişan olmuş haldeydik . Anlaşılan bugün burada sabahlayacaktık. 

Ayça: Benim uykum çok fena geliyor koray .

Koray : Gel biz seninle aşağıda bir köşede yatarız gidelim.

Ayça: olmaz onları burada yanlız bırakamayız. 

Koray : aşkım herkez uyumuş zaten bi araf bey uyanık onunda uyuyacagini hiç sanmıyorum. 

Ayça : iyi tamam bari onada söyleyelim de  haberi olsun.

Koray:  tamam ben söyleyeyim hemen .

Koray : Araf amca biz aşağıya gideceğiz,  Uyumak için.

Araf Bey halinden bıkkın ama bir okadar da cesur kalmaya çalıyordu.

Araf Bey : Tabi tabi gençler.  Kusura bakmayın sizide rahatsiz ediyoruz .

Koray : Hayır efendim bu cümleyi ne siz kurmuş olun nede biz duymuş olalım .

Araf Bey  yine dayanamamıştı . Ağlar gözlerle bizlere sarıldı. 

Araf Bey: Onu kaybetmekten çok korkuyorum . O ve oğlum hayattaki tek varlıklarım. 

Koray bu acınası sözler karşısında kendisini daha fazla zorlayamiyordu. 

Koray : Evet biliyorum Araf amca sen söylemesen dahi arda hep bize anlatıyor senin ona olan sevgini .

Araf Bey: Canım oğlum.  Neden hayat bukadar acımasız ki koray Neden?

Koray : hayat bukadar acımasız değil araf amca aşk acımasız.

Araf Bey  hala ağlar gözlerle kendini teskin etmeye çalışıyordu.  Artık bizimde gitmemiz gerekiyordu. 

Araf Bey: siz gidin ben bekleyeceğim burada.

NO ; LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin