tyttöjen ilta + yksi poika

197 3 0
                                    

Aamulla kävin suihkussa, vaihdoin vaatteet ja meikkasin. Sain mustelman peitettyä ihan hyvin. Sitten eiku kouluun. Vittu jes! ( huomaa sarkasmi ) En syö taaskaan aamupalaa, sillä ruokahaluni on lähtenyt kokonaan. Otan eteisestä kypäräni, ja haen autotallista moponi, mikä tuli silloin muuttokuorman mukana. Lähden ajelemaan kouluun. Minulla olisi noin 10minuuttia aikaa, joten kerkeän ehkä tunnille ajoissa. Matkassa meni noin 5minuuttia. Kävelen kaapilleni, otan historian kirjani ja lähden luokkaa kohti. Tietysti se vitun paskanaama on laittanut sen oven kiinni. Tai no, en tiedä edes kuka opettaja on, sillä tämä on ensimmäinen kerta historiaa. Koputan oveen ja oven avaa nuorehko nainen, joka heti alkaa pälpättää: " Moikka! Olet varmasti Minttu. Minä olen Marika. Voisit esitellä itsesi koska kaikki ei varmasti tunne sinua." Huokaisen. Menen luokan eteen keskelle. " Moi, oon Minttu Green ja muutin tänne Tampereelta. Tykkään piirtää ja harrastan ratsastusta. " Kerron. " Oikein hyvä!! Menehän vaikks tuonne Nellan viereen. " Marika sanoo. Jes! Olen Nellan kanssa samalla historian kurssilla. Menen perälle Nellan viereen, ja otan historian kirjat esille. Päätän olla kerrankin ahkerana, ja alan tekemään muistiinpanoja. Sain tehtyä kokonaisen aukeaman muistiinpanoja, ja kirjasta tehtäviä kun kellot soivat. Kerään kimpsut ja kampsut ja lähden luokasta. Näen muun porukastammen sohvilla joten menen heidän luokseen. " Vittu ton kyrpänaaman tunti oli paskaa. Vittu en tehny niitä saatanan muistiinpanojakaa " Nella valittaa " Voit kopsaa mult. " Vastasin. " VITTU JES " Nella hurraa, jolloin minä naurahdin. " Mut hei, ajattelin Nellan kans et Minttu tulisit meille yöks? " Layla kysyy. " OMG TYTTÖJENILTA!! " Innostuin. Ja juuri silloin kellot soi.


Olin matkalla Laylalle. Kävin kotona hakemassa tavarani, ja samalla kävin kaupassa matkanvarrelta. Nään Laylan talon jo, moderni valkoinen iso talo. Vau. Meidän talo ei ole mitään tähän verrattuna.

Laylan talo:

Kävelen ulko ovelle ja soitan ovikelloa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kävelen ulko ovelle ja soitan ovikelloa. Kuluu hetki ellei toinenkin, kunnes kuulem juoksu ääniä. Layla avaa oven. " Omg moiii!! " Layla hihkuu ja halaa mua. Tervehdin Laylaa ja Nellaa ja kävelin sisälle taloon. Jätän air forceni eteiseen, ja Layla alkoi näyttämään heidän taloaan.


20.58
Olemme syöneet herkkuja niin paljon että mahaan alkaa sattumaan varmaankin pian, mutta nyt katsotaan jotain barbie leffaa jonka nimeä en edes muista. Yhtäkkiä saan snapin. Se on Lucakselta...

Lucas on niin söp- Minttu ei! Mutta miksi Lucas laittoi tuohon sydämmen? ei hitto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lucas on niin söp- Minttu ei! Mutta miksi Lucas laittoi tuohon sydämmen? ei hitto. Päätän kuitenkin vastata Lucakselle.

Lucas kirjoittaa:  ( M: Minttu L: Lucas )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lucas kirjoittaa:  ( M: Minttu L: Lucas )

L:  söpö😉

M: Älä hulluja puhu😇

L: ai kuka muka puhuu hulluja?

M: Vitun idiootti.

L: Mäkö muka? Nahh.

M: 🖕

L: Tuu pihalle 5min pääst.

M: mitävittuu ehä mä voi?

L: nähää😉

Vittujenvittu... Layla ja Nella tosin nukahti, kun elokuvaa vaihdettiin. Nousen hiljaa ylös, niin ettei kukaan herää. Hiivin eteiseen ja tungen air forceni jalkaan ja avaan ulko oven. Nään Lucaksen jo odottavan pihalla. " Mitä vittua " Kysyn heti Lucakselta. " Haluun näyttää sul yhe mestan" Lucas virnistää. Ei helvetti. Lähdemme kävelemään jonnekkin vuorelle. Olemme kävelleet n. 15min kunnes pääsemme vuorelle, jossa on todella upea aueingonlasku! " Vau " Henkäisen, Ja Lucas virnistelee vieressä. Kävelemme suht reunalle katsomaan auringonlaskua tarkemmin. Käännän pääni Lucaksen suuntaan, ja yllätyksekseni huomasin Lucaksen tuijjottavan minua. " Sulla on kauniit silmät " Lucas sanoo. Punastuin. En osaa vastata mitään joten hymyilen vastaukseksi. Lucas siirtää kätensä poskelleni, ja hetkeäkään epäröimättä laittaa huulensa omilleni, ja tottakai vastaan suudelmaan. Siinä auringonlaskussa me kaksi suutelemme.

_________________words: 583Tässä tää luku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_________________
words: 583
Tässä tää luku. En oo tähän yhtään tyytyväinen, mutta päätän silti julkaista, vaikka voi toki olla että tuun tätä muokkailemaan. Anteeks myös hirmu paljon, oon ollu super epäaktiivinen mutta motivaatio on hukassa. En osaa yhtään jatkaa tätä kirjaa niin, että tätä olisi kiva lukea eikä etenis ns liian nopeasti,  yritän toki parhaani. Musta on vaan tosi tylsä yrittää kirjoittaa pitkiä lukuja ns perus elämästä.  Mutta yritän olla aktiivisempi!💘

break heartWhere stories live. Discover now