menneisyyden haamu, vai ovatko ne nykyhetken?

165 4 2
                                    

Huomasin että joskus oon kirjoittanut Lucas, ja joskus Lukas. Tarkoitan siis ihan samaa henkilöä, ja tästä lähtien yritän muistaa kirjoittaa Lukas! Joten älkää ihmetelkö jos on väärin kirjoitettu. Ei mulla muuta, hyviä lukuhetkiä!😘
_______________

Herään kamalaan piipitykseen, joka sattuu olemaan herätyskelloni. Mutisen kirosanoja mutta nousen silti ylös. Kello on vasta 6, mutta joku idiootti päätti laittaa meille 7.50 koulua. Sais haistaa ison paskan. Kävelen vaatekaapilleni, ja otan sieltä valkoisen topin sekä beiget cargo tyyliset housut. Tottakai laitan koruja arpieni eteen, niinkuin aina.

Mintun asu:

Käyn vessassa pesemässä kasvoni ja hampaani, ja sen jälkeen menen meikkipöytäni luo ja alan meikkaamaan

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Käyn vessassa pesemässä kasvoni ja hampaani, ja sen jälkeen menen meikkipöytäni luo ja alan meikkaamaan. Teen perus arkimeikin, laitan vähän higlighteriä nenään, laitan kulmiin geeliä ja sutaisen ripsiini vielä ripsiväriä. Otan koulu reppuni ja kävelen alakertaan. Syön nopeasti banaanin koska minulla on kiire. Juoksen eteiseen, jossa laitan valkoisey air forceni jalkaan ja lähden kävelemään kouluun.

Vihdoin pääsin matikan tunnilta pois, joka oli eka tunti. Kävelen Nellan, Laylan ja Lukaksen kanssa koulun käytävällä. Kävelen perällä, koska katson tiktokkia samalla. Järkevää, eikä olekkin? " Kukas se täällä on? " Tunnistan tuon äänen missä vain. Leo... Nielaisen ääneen, ja kaverini katsovat mua ihmeissään. Mitä vittua tuo tekee täällä? Minä en iki maailmassa uskonut että näen nuo kasvot. " Mitä vittua sä teet täällä? " Kysyn itsevarmana. " Tulin tottakai näkee mun muruu, eli sua " Poika sanoo ilkikurisesti. Puristan käteni nyrkkiin. " En oo sun murus missään elämässä, painu helvettiin täältä " Korotan ääntäni hyvin vihaisena. " Ainaki viimeks olit kyl mielelläs " Hän sanoo iskien silmää. Minulle riitti. Kerään kaikki voimani ja luon tuota kyseistä poikaa koko voimillani poskeen. " Ai helvetti " Tuo mutisee samalla pitäen tuon poskea. " LEO KIRNUNEN JA MINTTU GREEN KANSLIAANI HETI! " rehtori kiljuu. Ei saatana. Huokaisen ja lähden kävelemään rehtorin luo, ja samalla vasta tajusin että ihmisiä oli keräytynyt meidän ympärille. Rehtori avaa kanslian oven, minä ja leo kävellään sisälle ja istutaan penkeille. " Mikä oli syy että sinä Minttu löit uutta oppilastamme? " Rehtori kysyy vieläkin vihaisena. Suuni loksahti auki. Tuliko Leo vittu meidän kouluun? " Huviksee " Vastasin niin itsevarmasti mitä ikinä pystyn ja näen kuinka pahasti rehtorilla menee hermo minuun. " MINTTU GREEN JÄLKIISTUNTO ODOTTAA SINUA KOULUN JÄLKEEN MINUN HUONEESSANI!!! " Rehtori suorastaan kiljuu. Nousen tuolilta lähteäkseni ja samalla sanon: " Kattoo sit näkyyks mua " Alan kävelemään ulos koko koulusta, sillä en jaksanut olla täällä edes yhtä sekunttiakaan. Juoksen kotiin ja matkaan ei kestä kuin 5minuuttia, taisin juosta aika lujaa. Menen suoraan huoneeseeni. Vituttaa. Leo oli ensirakkauteni mutta hän petti minua. oltiin 2vuotta yhdessä, mutta oli pettänyt minua sen koko ajan! Syynä tähän oli se että hän halusi pano seuraa. Pojat osaa olla kusipäitä. Menen sänkyyn eikä kauaa kun nukahdan.

Herättyäni äiti oli seisonut huoneessani, kädet puuskassa: " Ja mikähän selittää sen että olit lintsannut melkein koko päivän, ja vielä lyönyt jotain oppilasta?!!! "
" Anteeks äiti.. Mulla oli paha päivä ja se vain vittuili mulle! " Yritän selittää. " Olen niin pettynyt suhun. " Äitini sanoo huokaisten ja lähtee huoneestani. Tunsin piston sydämmessäni, tuo sattui. Hän on pettynyt minuun.. Väsymys iskeytyy minuun uudestaan joten kömmin takaisin nukkumaan.

break heartOù les histoires vivent. Découvrez maintenant