Çilek ve vanilyamsı kokusu ile herkesi kendine hayran bıraktırıyordu küçük omega.
Uzun saçları, ince uzun kaşları, büyük gözleri, küçük burnu, dolgun pembe dudakları, ay gibi parlak beyaz teni, zayıf bedenine rağmen dolgun kalçaları, küçük elleri, çilek ve vanilyamsı kokusu ve dudağının altındaki ben...
Ülkenin en güzel, en yakışıklı ve en çekicisi benim der gibi söylemeden bağırıyordu resmen.Böylesine bir omega alfalar için oldukça güzeldi ve omegaya hepsi hayrandı ama alfaların yanında bir de Delta Kral Kim Taehyung hayrandı küçük omegaya.
Daha önce hiç Jeongguk' u fotoğraf haricinde görmemişti Taehyung. Omega anne oğlunun evlenmesi için eş arıyordu ve halkın güzelliğinden anlata anlata bitiremediği Jeongguk' u duymuştu. Artık oğlunun biricik eşini binevi bulmuştu. Fakat bundan Jeongguk' un haberi yoktu. Oğluna Jeongguk' un şehirde ki oyun parkında kardeşi ile beraber eğlenirken ki fotoğrafını keşke daha önceden gösterseydim demişti omega anne. Çünkü oğlu ilk gördüğü anda vurulmuştu Jeongguka.
🍒🐇💖🙉
Ormanın içinde küçük bir evde çok sevdiği ailesi ve minik tavşanı ile beraber yaşıyordu küçük omega.
Sabah anne ve babası alışveriş yapmak için şehre gideceklerine dair bir not bırakmıştı. Kendisinden 4 yaş küçük omega kardeşi Jeongin ile beraber kahvaltı hazırlarken birden kapıyı kıracakmış gibi vuran alfa askerlerin sesini duyduğunda ne yapacağını bilememiş ve çok korkmuştu. Üstünde kızgınlığının yeni bitmesinden dolayı bir yorgunluk vardı. Eve baskın yapan askerler hiç iyi olmamıştı.
Jeongin ile beraber üst kata merdivenlerden hızlıca koşarak çıkmışlardı. Onların koştuğunu gören minik tavşanda heyecanlanmış ve oyun oynadıklarını zannederek koşmaya başlamıştı. Jeongguk odasındaki kıyafet dolabına ilk Jeongin' i sokmuş ardından kendi girmişti.
Bu dönemlerde Jeongguk' u eşi yapmak isteyen bir çok alfa vardı. Ailesi ile dışarıya çıktığı zamanlar kendini diğer insanlara karşı sevdirir ve hayran bıraktırırdı küçük omega. Jeongguk' u eşi yapmak isteyen alfalar evine zorla kaçırmak için asker yollatmış olmalıydı. Jeongguk ne zaman hazır hissederse ve karşısına iyi bir eş adayı çıkarsa o zaman evlenmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Qequeño Bebe
FanfictionKokusu ile herkesi kendine hayran bırakan Jeongguk, Kral Kim Taehyung' un huzuruna çıkarılır.