10

2.3K 234 209
                                    


maraba💅💅

önceki bölümün yorumlarını
okurken anırdım baya,
birazcık sinirlenmisiniz bölüm yok diye
ama biraz🤏

vallahi vaktim yoktu
(çarpılcam)

Uzun yazmaya karar verdim
LAANANAN YAYIN AÇTI TAE TAM YAZARKEN ŞİDMİ
GİDİYOM GRKCEM BİTİNCRE

heh geldim askom🙆‍♀️🙆‍♀️

sizi seviyorum tamam mı😙

.....

" Ya teyung o çok kısa istemiyorumm "

" Güzelim saçlarından dolayı önünü göremiyorsun keselim işte kısacık, uzar geri "

" Hayır, olmaz! benim saçlarım yavaş uzuyo, zaten ben saçlarımı örmeyi seviyorum, sen niye karışıyorsun ki "

" Tamam kısa keselim gene örersin "

" OoffFFf "

Jeongguk dün hizmetliler tarafından yıkanmış ve odasına götürülüp yatağa bırakılmıştı. Omega kaçırılmasından sonra ilk defa güzel ve rahat bir uyku geçirmişti. İki hafta öncesine kadar günde üç kere kıyafet değiştiren kendisi için epey zor geçmişti bu günleri.

Omega; annesini, babasını ve kardeşini özlemişti. Onları görmeyi istiyordu fakat Kral Kim, Jeongguk'u sabahın köründe uyandırıp banyoya getirmeseydi her şey daha güzel olabilirdi. Saç kesimi aşaması bitince ilk işi kardeşine sıkıca sarılmak olacaktı.

Sabahın erken saatlerinde Kral Kim, her zaman ki gibi uyku problemi olduğu için sabah erkenden uyanmıştı. Boş gözlerle, bulunduğu büyük odasını incelemeye başlamış ve aklına gelen minik omega ile bir anda ayağa kalkmıştı. Bir anda ayağa kalkmasıyla gözleri kararmış ve bir yere tutunma ihtiyacı ile, yatağının kenarında ki demirliğe elini sarmıştı. Acilen şifahaneye gidip kendine baktırması gerekiyordu. Çünkü bu lanet olası göz kararması hep oluyordu.
Bir kaç dakika kendisine gelmeye ayırdıktan sonra odasından çıkmış ve Jeongguk'a bakmak için miniğinin odasına giden uzun merdivenlerden çıkmaya başlamıştı.

Odanın önüne geldiğinde kapıyı azıcık araladığında kapıdan çıkan gıcırtılı sesle, Delta gözlerini kısıp, yüzünü buruşturmuştu.
Araladığı kapıdan kafasını içeri sokmuş ve etrafa bakmaya başlamıştı.

Delta, gözüne çarpan minik bedenle buruşturduğu yüzünden eser kalmamışçasına gülümsemeye başlamıştı. Omegasına doğru adımlarken omeganın üstünde gördüğü şal ile kaşlarını havaya kaldırmıştı. Şal; bej renginde bir şaldı ve üstünde beyaz, pembe ipliklerle işlemeler vardı. Bu şal; deltanın baskın alfa annesinin, omega annesi Nona'ya hediye ettiği bir şaldı.

Yani deltanın, omega annesi Nona, Jeongguk üşümesin diye eşinin kendisine hediye ettiği şalı minik omeganın üstüne örtmüştü. Omega annenin, oğlunun eşini düşünerek yaptığı bu hareket çok inceydi.
Taehyung'un havalandırdığı kaşlarını indirirken yüzünde ki gülümseme ile miniğini incelemeye başlamıştı. Bogum pisliği her hangi bir zarar vermiş mi diye görmesi gerekiyordu.

Delta miniğini incelerken omeganın gözlerine giren uzun saçlarını görmüştü. Omega uyurken, küçük elleriyle saçlarını arkaya atmış ve yan dönüp uykusuna devam edecekken uzun saçları tekrar güzel yüzünü kapatmıştı. Taehyung, Jeongguk'un bu hareketi sürekli yaptığını fark etmişti. Omeganın saçlarının kesilmesi gerekiyordu. Bunun üzerine delta, omegayı kucağına kaptığı gibi banyoya götürmüştü.

Mi Qequeño BebeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin