9

2.6K 287 165
                                    

HOPP EVET SEN
ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUDUN MU
DİYE KONTROL ET
ÇÜNKÜ BİR GÜNDE
İKİ BÖLÜM ATTIM💅💅💅

e kişisi
bu ne iş severlik
senden beklenilmicek hareketler dedi
dövücem onu HYUNLİX yaparım LAN
(e kişisi arkadaşım no linc)💞💞

Böyle bölüm attığım anda
oy verip yorum yapıyorsunuz
ya yalnız olmadığımı
hissediyorum
bu beni çok mutlu hissettiriyor
nkü asla böyle seyler
basarabileceğimi düşünmüyordum
ficin 20bin olmasına az
kaldı, ay ben biraz
duygusala bağladım gene
önceki bölüm senden çok var diyodum
neyse ÖPTÜÜÜĞĞĞĞMM🥹😭

bu arada ileriki bölümler
için küçük bir spoi yazdım
bakalım kim bulacak😁🫢

.......

" KRALIIMM BU YERDE YATAN ÇOCUUK "

" JEOONGGUK BEBEĞİİM "

Güneş daha yeni yeni doğuyordu. Kral Taehyung, Yoongi, Hyunjin, Namjoon ve askerler iki buçuk saattir yoldalardı. Kral Kim Taehyung, bir askerin bağırması üzerine hızlıca beyaz atın üstünden inmiş ve ağacın altında ki bedene doğru koşmuştu. Omegası olduğunu görünce gözlerini kocaman açmıştı. Bu kadar çabuk bulmayı beklemiyordu. Minik beden yerde 'Tt-taehyung Taehyungii' diye mırıldanıyordu. Tabii omegada boş değildi deltaya karşı. Kaçırılsa bile nedenini bilemediği bir şekilde deltaya karşı bir çekim hissediyordu.

" Jeongguk burdayım miniğim beni duyuyor musun "

Taehyung omeganın üstünde ki elbisenin inceliğine ve omeganın üstünde bulunan hırkaya kaşlarını çatarak bakmıştı. Küçüğü üşümemiş miydi böyle. Zaten minik bedenin üzerindeki kıyafet kısaydı. Omeganın üstünde ki elbise en son kampta giydiği kıyafetti biraz kirlensede beyaz tenli omeganın güzelliğine etki edemiyordu.

Jeongguk, Taehyung' un sesini duyunca büyük gözlerini aralamış ve karşısında ki deltaya, elleriyle gözlerini ovalayarak bakmaya
başlamıştı. Karşısında ki kişi gerçek miydi. Azıcık uyuyacağını düşünmüştü, hava yeni yeni aydınlanıyordu.

" Taehyung ssen nnerden, nasıl buldun bbeni "

" Jeongguk bunları boşver güzelim önemli değil sen iyi misin ha, karnın aç mı, üşüdün mü, o Bogum iti kaçırdı seni dimi geberticem o yavşağı, sen nasıl burdasın,zarar verdi mi sana miniğim, nerde o it "

Jeongguk, Taehyung' un söylediği 'güzelim' 'miniğim' kelimelerini duyunca etrafına bakmıştı. Askerler, Yoongi, Hyunjin, Namjoon herkes onları izliyordu ve bu Jeongguk' un utanmasını sağlıyordu. Yanakları kızarmıştı çünkü tüm ilgi ve odak kendisindeydi.

" Bben iyiyim, Bogum dün akşam bana çorba yapmıştı onu içtim. Gece olunca kaçtım evden, o uyurken. Ev nerde kaldı bilmiyorum. Gece kaçtığım için etraf karanlıktı hiç bir şey göremediğim ve yolu bilmediğim için burda uykuya daldım. Fakat ev çok uzak değildir "

" Sana çorba yaptı öyle mi ve sende içtin "

" Evet Taehyung çorba yapmış hani Jeongguk en son bizimle kampta yemişti hatta et yemediği için doğru düzgün beslenmemişti bile ne yapsın açlığından ölse miydi çocuk "

Yoongi arkadan bıkmış ses tonuyla konuşmuştu. Jeongguk en son kampta yemişti o da düzgün bir yemek değildi ne bekliyordu çocuktan.

" Her neyse askerler biz saraya gidiyoruz siz de o Bogum itini bulmadan gelmeyin. Namjoon sende Yoongi ve Hyunjin ile birlikte gelirsin diğer atlı arabasıyla. Eşinin hamilelikte artık son günleri diye duydum ona yardım etmelisin, birlikte olmanız gerek.Yoongi ve Hyunjin sana yardım etsin bizim sarayda ki boş bir odaya yerleşin Jin' de kabul ederse "

" Emredersiniz Kralım "

Taehyung, ağacın altında ki bedene dönerek kucağına almış ve at arabasına bindirmişti. Uzun zamandır görmediği ve minik bedeni özlediği için kucağından indirmeden sarılmaya başlamıştı.

" Uykun varsa uyu bebeğim yolumuz uzun "

" Hmmhmm "

👾🍓🍯🎀

Kral kucağında ki bedeni uyandırmamaya dikkat ederek at arabından inmeye başlamıştı. iki buçuk saatlik yol boyunca küçük omega uyumaya devam etmişti. Sarayın önünde Kral Kim' in annesi, Jeongguk' un annesi, babası, kardeşi Jeongin ve Jeongin' in kucağında ki küçük tavşanı Gguki vardı.

Jeongin, Kralın kucağında abisinin bedenini görünce sevinçle zıplayarak etrafta dönmeye başlamıştı.

" Aannee abiim geldi yaşasııınn abiim gelmiiş "

" Jeongin sessiz ol abin uyuyor "

" Ooh tamam hyung "

Taehyung kucağında ki bedenin, annesi, babası, ve kardeşine gösterdikten sonra kendi odasına götürmüş ve omega hizmetçi kadınlara miniğini uyandırmamaya dikkat ederek yıkamalarını ve temiz kıyafet giydirmelerini emretmişti.
(ya burda jeongguk yıkanırken nasıl uyanmayacak diye sorarsanız hani uyanır ama omega kadınları görünce içi rahatlıyo ve uykusuna devam ediyo gibi düşünün. Çok yorgun olduğu için bebek uyumaya devam ediyo)

.....

eveet valla yeter artık
kaç saattir bölüm yazıyorum
uykum geldi
size bölüm az gelebilir
ama gerçekten kelime kelimesine
kadar düşünüp tekrar okuyorum
yanlış bir şey yazmayayım
diye önceki bölümleri defalarca okuyorum
o yüzden bana zor oluyor🥹😭

yarında belkii atarım
PATRON ÇILDIRDII

Hayatta kalın👋🥰

Mi Qequeño BebeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin