8

1.9K 244 179
                                    

Selam bebisleerr👋🥹

Güzel yorumlarınız için
teşekkür ederim😣

Artık pp ve isimlerinizden
sizi hatırlıyorum
bölüm attığımda içimden
şey geçiyo
'okumamış yeni bölümü
ne zaman okuyacak acaba'
PUAUWHJDIDPWŞDÖ

Bir tek ben mi
böyleyim🤔

.....

Kral Taehyung' un emri üzerine Namjoon, yemek bölümünde çalışan kadını bulmaya sarayın önüne gitmişti. Sarayın önünde ki kalabalık yavaş yavaş dağılırken kadın, yeşil saçlarıyla kendini ele veriyordu. Namjoon hızlıca kadının yanına gelerek kolunu sıkıca tutmuş ve zindana götürmeye başlamıştı.

" Ya niye beni çekiştiriyosun Namjoon Oppa "

" Sen şükür et ki nefes almaya devam ediyorsun Kral çok sinirli her an geberip gidebilirsin "

🙈🤙💅🧚‍♀️

Namjoon' un yeşil saçlı kadından öğrendiği bilgilerle Taehyung, Yoongi, Namjoon, Hyunjin ve askerler yola çıkmışlardı. Kadın karşılığında para teklifi aldığı için ihanet ettiğini ağlayarak itiraf etmişti. Fakat Taehyung için şuan en önemli şey Jeongguk' un bulunmasıydı. Omegasını bulması gerekiyordu, çok özlemişti. İhanet eden kadına yapacaklarını sonraya bırakmıştı. Kadını zindana attırmıştı fakat bu yetersizdi sonuçta miniğinin kaçırılmasına yardımda bulunmuştu.

İhanet eden kadın; Bogum' un kendisine söylediği bilgileri bir çırpıda Namjoon' a söylemişti. Ölmekten korkuyordu. Bogum' un, Jeongguk' u müstakil bir evde sakladığı ve bulundukları yerden üç dört saat uzaklıkta ormanlık bir yer tarif etmişti. Bunun üzerine Kral Taehyung ve diğerleri Jeongguk' u bulmak için yola çıkmışlardı.

" O, Bogum itini bir bulayım derisini yüzücem o şerefsizin, geberticem onu. O pis yılışık saçlarını varya yola yola sökücem it herif "

" Haklısın Taehyung fakat bu sefer zindana tekrardan atamayız Bogum' u, Jeongguk' da sarayda, Bogum' da sarayın yanında ki zindanda sonuçta. Bogum' un ne yapıp edeceği belli olmaz "

" Merak etme Yoongi, o it hayatta olmayacak zaten "

😵‍💫👾🌝🤷‍♀️

Gece karanlık çökmüştü, Jeongguk' un bulunduğu odada Bogum' da uyuyordu. Tüm gün ikilinin atışmaları ve Jeongguk' un ağlayışlara geçmişti.

Jeongguk iki gündür aynı kıyafetlerle durmasına rağmen çilek ve vanilyamsı kokusu hâlâ güzel bedeninden yayılıyordu. Normalde günde üç kıyafet giyip çıkarıp, kombin yapan omega için iki gündür aynı elbiseyi giymek iğrençti ama yapacak bir şeyi yoktu. Bulunduğu yerden yeterince nefret ediyordu bir de iki gündür aynı elbiseyi giydiği için çocuk gibi ağlamayacaktı.

Jeongguk bu gece için kaçma planı yapmıştı. Planın en önemli parçası da Bogum' un uyanmamasıydı. Zaten Bogum yanında uyuduğu için gözlem yapabiliyordu. Bogum gözlerini kapatalı yaklaşık iki saat geçen süreden sonra uyuduğuna emin olduğu vakitlerde odadan çıkmış ve odanın kapısını kapatmıştı. İstediği tek şey Bogum duymadan dış kapıdanda çıkıp kaçmaktı. Dışarının ormanlık bir alan olduğundan haberi yoktu.

Mi Qequeño BebeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin