Merhabaaa asklarim👋💖
Kitapta ki zamanı
1450' li zamanlar gibi
düşünebilirsiniz
çok soruluyo modern
zaman mı diye
söyleyeyim dedim🫠Sizin için okuma listesi
hazırladım
aklımda kalan ficlerden,
900ficin arasından
seçmek zor oldu😵💫Bu arada ficte
Gguk' u kaçırma fikrini
bir okurum bana söyledi,
burdan öptüüğüm onu
bende bir şeyler ekleyerek eksilterek
yazmaya çalıştımm🤭Veee bugün benim
doğum günüüm🍰🍦🍒🐣İyi ki doğdum ben🎀🐇🍨😖
.....
" BEN SENİ TANIMIYORUM BİLE NASIL SENİN OLABİLİRİM, NASIL YILLARCA BANA AŞIK OLABİLİRSİN "
" O KRAL OLACAK İT, BENİM SENİ KAÇIRACAĞIM GÜN, HER ŞEYİ BİLİYORMUŞ BANA KUZAK KURDULAR BAK BU YARAYA ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR BENİMLE OLACAK O İT YÜZÜNDEN "
Bogum mavi kazağını sıyırarak karnında ki yanık ve çizik izlerini Jeongguk' a göstermişti.
Omegayı kaçıracağı gün, Kral kendisini zindana attırmış ve omegayı saraya götürtmüştü. Zindanda, saray içinde çalışan birini görmüş ve para teklifi ederek zindan kaçmayı teklif etmişti. Çalışan Taehyung' a ihanet ederek Bogum'un kaçmasına izin vermişti. Saraydan para alıyordu fakat gözü daha fazlasında olduğu için Bogum' un vereceği para teklifini kabul etmişti. Gece herkesin uyuduğuna emin olduğu saatlerde zindanda görevde olan askerlerin sularının içine uyku hapı atmış ve zindanın kapısını açıp Bogum' un kaçmasına izin vermişti. Fakat Jeongguk' un kolunu morartan alfa tarafından izlendiğinden haberleri yoktu. (hatırlamayanlar için ilk bölümde, Jeongguk' un kolunu morarttığı için Taehyung zindana atmıştı onu)
İlk ergenliğe girdiği günden beri omegayı çok seviyordu. Omeganın narin yapısını, beyaz tenini, yumuşak saçlarını, çilek ve vanilyamsı kokusunu, kıyafetlerini çok seviyordu ya da sadece sevdiğini sanıyordu. Kral onun tüm hayallerini yıkmıştı. Bu yüzden intikam arzusuyla o da Kral' ın hayallerini yıkmıştı. Kısasa kısastı. Asla deltadan korkmuyordu.
Jeongguk duyduğu kelimlerle şoka uğramıştı. Nasıl yani Kral onu kurtarmak için mi kaçırmıştı. İçinde ki Kral' a karşı olan kötü hisleri eskisi kadar değildi.
" Nn-e "
🤞🐇🐣🎀
Namjoon, Yoongi ve askerler ormana gelmişti. Taehyung' un bulunduğu yere geldiklerinde Kral' ı gölün kenarında ki kayanın üzerinde ağlarken görmüşlerdi. Kral' ı ilk defa böyle gördükleri için oldukça şaşırmışlardı. Deltayı ilk defa ağlarken görüyolardı.
Taehyung çok çaresizdi. Çok ağlak bir tip değildi kolay kolay ağlamazdı. Jeongguk' u kaybetme duygusu ilk defa bir şeyden bu kadar çok korkmasını sağlamıştı. Miniği çok narindi. Kolu hafif sıkıldığında bile morarıyordu, canı yanıyordu en ufak şeyde. Kim bilir şuan ne hallerdeydi miniği.
Jeongguk' u kaçırdığı gün Bogum' un kaçırcağını biliyordu. Bogum' un şizofrenimsi tavrından dolayı çok sevdiği omegasını, ona bırakamazdı. Evde ailesi de yokken iki küçük omega tek başlarına korunamazdı. Bu yüzden en güvenli yeri kendi yanı olur diye düşünmüştü. Olay aniden geliştiği için kendi de gidememişti omegayı kaçırmaya. Bu yüzden askerlere emir vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Qequeño Bebe
FanfictionKokusu ile herkesi kendine hayran bırakan Jeongguk, Kral Kim Taehyung' un huzuruna çıkarılır.