POV Austin
"Ik weet alles", zeg ik en ik wandel rustig weg.
Die Caroline heeft wel iets, ze is niet zo hopeloos zoals de andere meisjes hier op school.
Maar ik krijg haar wel in mijn bed, ik ben Austin Taylor, als ik iets wil , dan krijg ik het ook.POV Caroline
Ik loop terug naar de kantine. Ik wandel naar de tafel waar mijn vriendinnen zitten, we komen nu al allemaal super goed overeen, het is super om bij een groepje te horen, dit gaat wel allemaal snel, maar je voelt gewoon dat we allemaal dezelfde interesses delen, we hebben allemaal hetzelfde doel : van onze passie ons beroep maken! Terwijl ik nog steeds door de kantine wandel botst er opeens iemand tegen me. "Aauuw!" Roept ze overdreven. Ik keek haar aan, ze zat helemaal onder de oranje zelf-bruiner en opvallende make-up. Ze had heel licht blond haar, lelijk was ze niet maar haar make-up verpeste haar gezicht gewoon. "Wie denk je wel niet dat je bent?!" Zegt ze arrogant.
"Euhm sorry, ik had je niet gezien, het spijt me", antwoord ik onzeker.
"Me niet gezien? Ben ik dan zo onopvallend en lelijk als jou? Groentje!" Roept ze luid waardoor heel de kantine stil wordt.
Ik wil me verdedigen, maar dan zie ik Axelle(één van de meisjes waarmee ik aan tafel zit, dus een van mijn nieuwe vriendinnen) naar me toe lopen. "Hailey!" Roept ze gefrustreerd.
"Ga jij nu eens normaal doen wortel??" Zegt Axelle kwaad.
"Ach Xellie, moei je niet, je betekent niets meer hier, sinds onze ruzie", kaatst Hailey terug.
"Ga je nu niet inzien dat niemand iets met jou te maken wilt hebben, als je zo een bitch bent!" Roept Axelle.
Hailey slaat Axelle hard op haar gezicht, Axelle wilt duidelijk terugslaan maar ik houd haar tegen. "Nee Axelle, dat maakt het alleen maar erger, wij verlagen ons niet tot haar niveau", zeg ik luid genoeg zodat ze me hoort.
We lopen terug naar onze plaatsen, zonder nog maar één blik aan die verschrikkelijke Hailey te geven. Ondertussen is heel de kantine al verdergegaan met praten want daarnet was iedereen muisstil om het conflict te volgen. "Wat was dat?" Roept Lin bezorgd.
"Het is niets", antwoordt Axelle.
"Caro, één raad, blijf uit de buurt van Hailey, het is een echte dramaqueen, en blijf zeker uit de buurt van die Austin, want ze ziet hem als haar bezit", zegt Sarah serieus.
"Al van dag één denk dat kutwijf dat ze hier de beste is", zegt Axelle met een walging in haar stem.
Axelle en Sarah zijn een jaar ouder als ons, het zijn vierdes en Sam,Lin,Amelie & ik zijn derdes.15 minuten later
We zitten met zen zessen op mijn en Sams kamer te praten en te lachen. Tot we opeens een geklop op onze deur horen.
"Ik ga wel!" Roep ik uit.
Ik trek de deur enthousiast open en zie Jason voor me staan, een van de drie jongens die ik had ontmoet eerder vandaag. Één van de drie vrienden van Sam.
Hij kijkt me onvoorbereid aan.
Ik lach :"Moet ik Sam gaan halen?"
"Euhm nie, ik kwam vragen of jullie twee deze avond naar onze kamer wilden komen", zei hij vriendelijk.
"Ja, we komen wel als we zin hebben", knipoog ik.
"Haha oke, onze kamer is 489, we verwachten jullie om half twaalf", zegt hij en wandelt rustig weg.
Wow vanwaar heb ik opeens die zelfvertrouwen-boost gekregen? Waarom knipoogde ik naar hem??
Ik loopt terug naar de plaats waar mijn gloednieuwe vriendinnen zitten.
"Wie was het?" Vraagt Sam nieuwsgierig.
"Jason", antwoord ik terwijl ik ga zitten.
"Oeeeeh wie is Jason?" Vraagt Amélie als ze gaat rechtzitten.
"Caro haar nieuwe liefde!" Roept Sam luid.
"Niet waar!" Roep ik terwijl ik een kussen naar haar gooi.
"Hij vroeg of we om half 12 naar de jongens hun kamer kwamen", zeg ik rustig.
"En wij zijn niet uitgenodigd?" Grapt Lin.
"We leren die knappe kerels nog wel kennen", knipoogt Axelle.
"Oh dan gaan we toch he, Caro!!" Roept Sam enthousiast uit.
"Haha oke", antwoord ik enthousiast.
JE LEEST
Shut up and dance
RomanceCaroline gaat eindelijk naar het derde middelbaar. Het jaar waar al haar dromen kunnen uitkomen! Vanaf het derde jaar is het mogelijk om een balletopleiding aan Het Sports & Arts College in Los Angeles te volgen. Carolien droomt al vanaf haar 5de ...