Hoofdstuk 8

110 9 0
                                    

POV CAROLINE
HALF TWAALF 'S AVONDS
Het einde van mijn eerste dag hier op deze school is bijna afgelopen, voor de rest van de dag hebben we nog een rondleiding gekregen, wat groepsactiviteiten gedaan en gewoon ons nog geïnstalleerd.
"Ben je klaar?" Fluistert Sam.
"Ja", grinnik ik.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit doe, dit is helemaal niet goed voor mijn balletcarrière, stel je voor dat we betrapt worden en weggestuurd worden. Of ik van de trap val omdat het zo donker is en dan nooit meer kan dansen door een gebroken rug.
Vanaf overmorgen wordt ik zo serieus als het maar kan zijn. Maar nu de echte gang van zaken nog niet begonnen is, kan plezier maken best geen kwaad. Waarom denk ik dat nu? Sam heeft me juist een uur overtuigd om mee te gaan. Ach ja, we blijven toch maar een uurtje op die jongenskamer.
We lopen muisstil de gangen door met onze kappen op onze hoofd. Iedereen slaapt al. Stil sprinten we de trap op, en voor we het weten, zijn we in de gang van Jason,Luke en Louis.
Sam loopt een paar meters voor me. En ik loop rustig achter haar.
Tot ik opeens naast me een deur hoor opengaan. Verschrikt kijk ik in de deuropening en zie daar Austin staan.
Verlamd door de schrik dat hij me gaat verklikken blijf ik vastgenageld op de grond staan.
"Wat doe jij hier?" Vraagt hij geïrriteerd.
"Gaat jou niets aan!' Bijt ik hem fluisterend toe.
Zijn geïrriteerde blik verandert als snel in zijn bekende verwaande grijns.
Hij stapt uit de deuropening en pakt me vast en trekt me mee zijn kamer in en knalt de deur dicht.
"Wat doe je?? Laat me los!!" Roep ik terwijl ik hard tegenspartel.
"Ga je dit nu altijd doen als ik je tegenkom?" Roep ik boos.
Zonder iets te zeggen legt hij mij op zijn bed, hij zit bovenop me en zijn grijns wordt nu alleen maar groter.
Ik probeer me van het bed te wurgen maar hij heeft mijn handen vast.
Hij komt dichter naar me toe gebogen, en kust me, we beginnen heviger en heviger te zoenen.
Vol passie, bewegen we over zijn bed zonder elkaar maar 1 seconde uit het oog te verliezen.
Dan gaat hij met zijn hand onder mijn tshirt.
En dan pas heb ik door waar ik mee bezig ben. Ik stop bruut onze zoenpartij.
"Stop", zeg ik boos.
"Ik wil dit niet, ik ben geen slet, laat me alsjeblieft met rust", roep ik kwaad.
Vlug ren ik zijn kamer uit en zie dan Sam verder op de gang met haar gsm tegen haar hoofd gefrustreerd naar de grond kijken.
"Daar ben je!" Roept ze bijna te hard als ze me ziet.
"Sorry mijn lens was uitgevallen en ik kon hem nergens vinden", lieg ik.
"De kamer is hier", ze wijst naar de deur.
Ze loopt ongegeneerd binnen en ik volg haar.
Ik had echt geen zin meer om hier te blijven..

Shut up and danceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu