"Amma..!" Ks called her as she came back home with santu but as soon as her eyes fell on Ps who was cleaning her wound sitting on the couch, she ran towards her, "Amma.. ye.. ye kya hoa ha ap ko.. ye chot kaisa lag gai haan.. kya hoa ha bataiye na!!!" Ks asked being concerned while taking the cotton from ps's hand and herself started cleaning the wound.
But Santu interrupted before ps can answer, "kisi na ap ko aunty kaha tha tu os sa hatha pai karte hoa lagi ha ye chot!?"
Both of them looked at santu as Ps said while glaring at her, "Ama jadbuddhi....", Santu frowned, "Jadbuddhi nahi amma!!"
Ps rolled her eyes while nodding her head in disbelief, "Ham market gaee the kuch zaroori saman lene.. wo le kar jab waapis aa raha tha tu raste ma ek gaadi wrong side sa aa rahi thi.. os sa takkar huna wali thi hamari lekin shiv ji ki kripa sa ham bach gaee magar wo larki jo gaadi chala rahi thi.. buhut hi badtameez aur bad-lihaaz larki thi wo.. galti khud ki thi lekin ham ko hi sunana lagi aur jab ham na kuch kehna chaha tu ham ko hi dhakka de diya os na.. bas os dhakka ki wajah sa ham neeche gir gaee aur lag gai ye chot ham ko!!"
"Kon thi wo topa larki.. ap naam bataiye ham ko.. ham chore ga nahi os ko!!" Ks said while standing up in a rage.
"Choro na beta.. jaane du.. buhut huta hai aisa raees zaade.. jinha apna baap dada ka paiso par buhut ghamand huuta ha.. ab kis kis ko pakru gi tum!!" said Ps.
"Lekin amma...."
Ps interrupted, "Lekin wekin kuch nahi.. wese bhi ziyada chot nahi aya ha ham ko.. dawai bhi laga li ha thore time ma theek bhi hu jaee gi.. isliye keh raha hai choro ye sab aur jaldi jaldi taiyaar hu jaoo tum sab.. ham ko nikalna bhi tu ha.. chalo jaldi jaoo warna der hu jaee gi.. ham bhi taiyar hu jaate hai tab tak!!"
"Theek ha lekin ap dihaan rakhiye ga apna.. haan.. aur agar ye theek na hu na raat tak tu ap hospital chale gi hamara sath.. samajh rahi hai ap hamari baat ko!!" Ks said, still worried.
"Ama itni jaldi kese theek huga.. thora time tu laga ga na!" Ps said.
"Wo sab ham ko nhi pata.. hamna keh diya ka ap hamara sath hospital chale gi.. tu chale gi bas.. ham ko kuch nhi sunna ab!!"
"Acha baba theek ha.. par abhi tu jaa kar ready hu jaoo" Ps said giving up as ks nodded and left from there. Ps and santu also left towards their respective rooms to get ready.
------------------------------------------------------------------------------
At Mallik Mansion :-
"Arey ammi jaan.. sab badhiya kya..!" Hm shouted while coming inside with Riya as they both headed towards ammi who was checking all the preparations in the dining area.
Hm continued, "kuch help welp chaiye hu tu bolo.. ye Riya kar degi" said hm while giving Urmila laugh as both Riya and ammi smacked their foreheads.
"Wehi tu.. Riya hi madad kare gi.. kyu ka tere haatho ma tu mehendi lagi hoi ha na!!" Ammi said sarcastically while Riya silently laughed at it.
"Kya ammi ap bhi.. ap jaanti hai na ka hama mehendi bilkul nahi pasand.. infact ham tu apni shaadi ma bhi mehendi ki rasam nahi karna wala!!" Hm said grumpily.
"Lekin agar teri imaginary wife ko pasand hoi mehendi tu!!??" asked Riya.
"Arey haan ye tu hamna socha hi nahi.... agar onha pasand hoi mehendi tu on ka liye.. sirf on ka liye lagwa lega ham mehendi..." Hm said smiling but soon realized something, "Ek second.. imaginary wife matlab!??"
"Matlab ka jis tarah ki tune on ka samna image bana rakhi ha apni.. tujhe lagta ha ka wo kabhi bhi tujh sa shaadi karna ka liye maane gi!!" Riya explained.
"Han tu ham kya kare Riya.. ham tu bas onha impress karna ki koshish karte hai!!"
"Aise kisi ko gym karte hoa taarne sa kon impress karta ha!!?" Riya taunted as ammi raised her eyebrow surprisingly.
"Nahi os waqt tu onhu na hama impress kar diya tha" Hm said as she again started drooling over the gym scenario. While Ammi and Riya shared a look with each other and nodded in disbelief as they fake coughed to bring Haseena back to the real world.
Haseena startled at this as she said fumbling, "Aa.. wo.. hamara matlab ha ka ham jabhi bhi on ka paas jaate hai tu sab ulta pultha hu jata ha na.. wo impress huna ka bajaee ham sa aur upset hu jaati hai.."
"Sab ulta pulta huta nahi tu kar deti ha sab ulta pultha.. tujhe kitni baar kaha ha na ka apni harkato ko sudhaar le.. badal le khud ko.. lekin nahi.. madam kisi ka sath zabardasti kar ka shaadi karna ka liye taiyaar hai lekin khud ko badalna ka liye nahi!!!"
"Arey ham kaha....."
Ammi interrupted, "Arey rehna de Riya.. kise samjha rahi ha tu.. ye nalayak kabhi nahi sudharne wali!!"
"Par ammi....."
Ammi again interrupted, "Chup kar tu.. aur jaa kar taiyaar hu jaa.. cheete ka sasural wala ana hi wala huga..!!"
"Han tu cheeteh ka sasural wala aa raha hai na.. hamara rishta wala thori aa raha hai jo hama taiyaar huna para!!" Hm mumbled to herself while going from there.
Riya also started leaving from there but Ammi stopped her, "Riya beta!!"
"Ji ammi" Riya replied while coming back towards her.
"Beta ye.. larki ha kon.. jise Haseena pasand karti ha.. kya ha ka hama buhut chinta hu rahi ha.. kahi koi aisi wesi larki tu nahi pasand kar bethi ye.. kehna ko tu bari hu gai ha lekin kabhi kabhi jazbaato ma behek jaati ha isliye fikar lagi rehti ha hama is ki.. aur phir shaadi tu samjho ek nayi zindagi ki shuruwaat huti ha kisi bhi insaan ka liye.. aur agar is nayi zindagi ma sahi shakhs ka intekhaab (choose) na kya jaee tu zindagi barbaad bhi hu sakti ha.. bas isiliye!!" Ammi said tensely.
"Ammi ap bilkul bhi fikar mat kijye.. is baar ap ki beti ki choice bilkul sahi saabit hugi.. dekh lijye ga.. buhut hi sahi insaan ko hi choose kya ha is na apna liye.. hama yaqeen ha ka on sa shaadi ka baad haseena ki zindagi ma zarur acha sudhaar aee ga.. lekin fikr sirf is baat ki ha ka wo Haseena sa shaadi kare gi bhi ya nahi.. kyu ka Haseena apna pore din ma taqreeban sare hi kaam qanoon torne wala karti ha aur wo.. wo qanoon ki rakhwali hai.. kese jama gi in dono ki jodi!!"
"Kya matlab!?"
"Matlab ka police wali sa pyaar kar bethi ha ap ki beti.. aur koi aisi wesi police nahi.. lucknow ki lady dabang, haddi tor specialist, super cop Kari...."
"Riyaaaaaaaaaa!!!!!!" Riya couldn't be able to complete her sentence as Haseena called her.
"Jaoo.. dekhu.. ab kya chaiye maharani ko!!" Ammi said shaking her head as Riya chuckled and left.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
END OF THE CHAPTER..WILL BE BACK WITH THE NEXT UPDATE SOON TILL THEN DO COMMENT YOUR REVIEWS ..
STAY SAFE , STAY HAPPY
Target:- 85 votes and 30 comments
YOU ARE READING
🖤Stolen Love🖤
Fantasy"I fell in love right at the first moment I saw you.My love for you will never fade away" Love is such a powerful force. It's there for everyone to embrace that kind of feeling for that particular person. Where there is love,there is life. And when...