Chapter# 1

1.2K 114 30
                                    

"Haseena...Haseena uth jaa beta..10 baj gaee hai kab tak aise soti rahe gi...tere abbu bhi nashte par tera wait karte karte office chale gaee hai...ab tu uth jaa..!!"

A women in her mid 50s yelled while cleaning all the mess from her daughters room which she had created last night during a so called get together with her friends and was now sleeping peacefully. After a few more tries when Haseena still didn't woke up, Salma Mallik finally gave up and pick up a glass full of water from the side-table and turned towards Haseena to give her a last warning.

"Haseena ham aakhri baar keh raha hai ka uth jaa warna acha nahi huga!"

"Acha tu is zalim duniya ma wese bhi koi nhi huta ammi..yaha har koi bas dhokebaaz aur gaddar huta ha..koi kisi ka bare ma nahi sochta..koi kisi ka jazbaaton ki qadar nhi karta...ye duniya buhut zalim ha maa..aur is ma rehna wala log bhi..yaha koi acha nahi ha..koi acha nahi ha yaha..."

Haseena said over-dramatically in sleep unaware of her mother's glare.

"Lagta hai is na phir sa raat ko sharab peeta hoe Arijit Singh ka gaane sune hai..char gaya dono ka nasha"

Ammi said to herself and throw the water directly on Haseena's face to which she woke up with a jerk.

"Baarish..Baarish hu rhi ha..umbrella lao koi..kaha mar gaee sab ka sab....Ammi..ap yaha kya.."

Haseena finally understood what happened after seeing the glass in her mother's hand.

"Lagta hai raat wala hangover abhi tak utra nahi..aur paani laana para ga"

"Nahi nahi..nahi ammi..utar gaya..sara hangover utar gaya..aur paani kyu waste karna ha..ham pore hosh ma hai..dekhiye.."

"Tu kab sudhregi Haseena..kab tak aisa hi laparwahi aur bematlab ki zindagi guzarti rahe gi...kabhi tu life ma serious huna ka bara ma soch..ye saari parties,night stay,clubbing..ye sab tujhe kuch waqt ka liye tu khush rakh sakti hai..lekin ek waqt aee ga jab tujhe ehsaas huga ka tu kitna galat karti aai ha apna sath"

Ammi said while sitting beside her.

"Ammi please..ham subah subah koi lecture sunna ka mood ma nahi hai..aur wese bhi Abbu ka sab kuch hamara hi tu ha..tu phir ham bilawajah kyu apni zindagi ka maza kharab kare...ham jaise hai wese hi theek hai..infact, buhut acha hai"

"Pata nhi kya huga os masoom,bechare insaan ka jis ki tujh sa shaadi hu gi..os ka tu bhaag hi phut jaee ga"

"Hama kisi sa shaadi nhi karni ha ammi..buhut hi koi bekaar cheez huti ha ye shaadi..ham akele hi theek hai"

"Jaisi teri harkaatein ha na..hama lagta bhi nhi ha ka koi tujh sa shaadi kare ga bhi..isiliye kehte hai ham ka sudhar jaa taki kisi bhale insaan ki maa tujhe pasand kar le aur apna ghar ki bahu bana le"

Ammi said with a sigh and goes from there.

"Line lagi pari ha rishton ki ammi line..kabhi hamara social media account khol kar check tu kariye.."

Haseena shouted proudly.

"Lagi hugi line..on bewakoof logo ki jinhone tujhe kabhi asal ma nahi jana..kyu ka jis din jaan jaee ga os din on ki khoi hoi akal apna aap hi wapis aa jaee gi"

Ammi shouted back to which Haseena pouted and went into the washroom.

________________________________________

"Hama yaqeen tha Karishma Singh ka har baar ki tarah is baar bhi ap hamara department ko nirash nahi kare gi..aur dekhiye hamara bharosa par ek dum khari utri ap..apna arhaan mallik aur unki wife ka murder case solve kar ka ek baar phir hamara department ka naam roshan kar diya ha..hama garv ha ap par..!!"

🖤Stolen Love🖤Where stories live. Discover now