SOO YUN - LOTUS
BÖLÜM - 8{biliyorum ki
yanıp tükeneceksem şayet
daha iyi bir sebebi olmalı
peki sen hiç gördün mü
her gece
güneşi dize getiren
o oğlanı }*
*
*
selam nasılsınız ~
/"Seni bu kadar erken beklemiyordum sevgili kuzenim. Hoş geldin."
Yüzündeki zoraki gülümseyi genişletti eun il, kraliçenin karşısında saygısını göstermek için eğildi.
"Omegama kulak verdim sadece kraliçem, erken dönmem gerektiğini fısıldayıp duruyordu."
Kraliçe için insanlar birer kukladan ibaretti ve karşısında ki genç ve güzel omega da tam olarak kraliçenin oynatmaktan zevk aldığı bir kuklaydı. Ellerini korlara değdirmeden kullandığı maşadan farkı yoktu. Onun için gerçekleştirmesi gereken iki amacı vardı.
Birincisi; saray halkının görünüşte bildiği, prens minhoya danışmanlık yapması. Prens minhonun annesinin zoruyla ve doldurmalarıyla istekli gibi göründüğü taht için verdiği mücadelede eun il danışmanlık yapacaktı. Kraliçe amanda kuzeninin keskin zekasına ve sinsi bakışlarının altındaki kurnaz tilkiyi görebiliyordu.
İkinci neden ise sadece ikisi arasında olan sebep; prens taehyung. Kraliçenin prens taehyungdan kurtulmak istediğini biliyordu eun il. Kraliçe ise prens taehyunga aşık olan omega eun il'in kalbini. Alfayla mühürlenmek isteyen omegayı kraliçe vaatlerle ve planlarıyla sarayda tutuyordu, eun il ise prens taehyung uğruna kraliçenin kendisine karşı güttüğü çıkar ilişkisine aldırış etmiyordu.
Çabalarını her defasında boşa çıkaran alfa prens taehyung eun il için romantik anlamda hiçbir duyguya yer vermiyordu. Kalbinde onun için bir yer yoktu.
'Eminim omegan fısıldamıştır, kuzenim. Sarayda sana çalıştığını sandığın herkes benim emrimle yanında duruyor seni küçük sinsi omega.' Asıl duygularını bastıran kraliçe yarım ağız sırıtmış ve kuzenine odasına kadar eşlik etme şerefinde bulunmuştu.
"Erken gelmene çok sevindim eun il, dinlenmen için seni rahat bırakmak isterdim ama seninle konuşmak istediğim bazı olaylar gerçekleşti."
Sanki bilmiyormuş gibi şaşırdı omega. "Elbette kraliçe, size ayıracak bol vaktim var."
"Veliaht prens namjoon öldürülmüş. Bu konuyla ilgili hala araştırmalar sürüyor. Beni tedirgin eden şey ise bu konuya dair hiçbir şey bilmiyor oluşum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lotus •tk
Fanfictionbeyaz gül kokulu omega jeongguk prens namjoonun öldürülmesiyle suçlanıyordu düz yazı taekook alfa taehyung omega jeongguk top:taehyung bottom:jeongguk