14

471 60 45
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



{olmam gereken yerden çok uzaktayım, belki de yoruldum, bilmiyorum.
öyle karışık, öyle yabancıyım ki,
bu aralar kendime bile gelemiyorum.}
yer altından notlar.

*
*
*
*
Prens taehyungun kendinden emin sözleri herkesi şaşkına çevirmişti. En çok da gül kokulu omegayı.

Prensin gözünde kardeşinin intikamını alacağı katil bir omegadan fazlası değildi. Jeongguk, prensin onu bu kadar sahiplenmesinin tek nedeni olarak intikamına bağlıyor, ona başkasının değil kendisinin ceza vermesine yoruyordu. Aslında bağlandığını da düşünmüyordu. En başta yemin etmişti prens taehyung: Cehennemi yaşatacağım sana.

Duyduğu cümleler omeganın kalbini daha fazla kırıyordu.

İzin isteyip masadan kalktığında prens taehyung çatılı kaşlarıyla omegayı süzüyordu.

Vahşi alfa ne yapacağını bilmiyordu. Kafası karışıktı ve büyük bir araftaydı. Sinirden veya öfkeden çatmamıştı kaşlarını. Anlamaya çalışıyordu. Neden birden bire kalkıp gitmek istemişti?

Omeganın peşinden melez şövalye kim seokjin de kalktı, onunla konuşacağını söyleyerek. Seokjin, diğerlerinden fazla düşkündü omegaya, onu kardeşi gibi gördüğünü söylerdi hep.

Bahçenin iç kısımlarına doğru adımlamaya başladılar.

"Jeongguk iyi misin?"

Seokjin gerçekten de bir ağabey edasıyla konuşuyordu omegayla.

"İyiyim hyung. Merak etme beni sen."
Jeongguk gülümsemeye çalışarak seokjinin endişeli halini rahatlatmaya çalıştı.

Jeongguk her ne kadar kırılmış olsa da kendi acılarını içine gömmeyi ve sevdiklerini bu kederli halden uzak tutmayı tercih eden bunu da başaran biriydi.

Seokjin ona inanmamıştı elbette.

"Taehyung hep böyledir. Dilinin ayarı yoktur, ne söylediğini pek bilmez. Daha doğrusu söylemek istediklerini yanlış kelimelerle dile getirir."

"Prens taehyung... ne söylemek istedi ki o zaman, hyung?"

Merak ediyordu omega. Prensin ondan nefret ettiğine emin olsa da prens taehyung birkaç gündür oldukça tuhaf davranıyordu. Nefret barındıran göz bebeklerindeki duygu solmuş gibiydi, yaptığı kahvelerden sonra 'eline sağlık' diyor, dinlenmesi için izin veriyor ve tıp eğitimi almasına özen gösteriyordu.

"O'nu anlamak zordur, tam olarak bunu demek istedi diyemem. Taehyung... ah, o serseri ne düşünüyor bilmiyorum."

Gülümseyerek tamamladığı cümleleri omegayı da belli belirsiz gülümsetmişti. Prens taehyungu serseri bulmak güldürmüştü onu. Alfa, kardeşileri linda ve yejun dışında arkadaşlarına gülümser kimseyle gereksiz bir sohbete ve yakınlığa girmezdi.

lotus •tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin