13

398 49 32
                                    

bu bölüm bir şeyler değişiyor mu neler oluyor taekooka????
okuyup görücezz

NASILSINIZ BALLARIM AŞK PASTAMIN ÜSTÜNDEKİ KİRAZLARIM SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK ÖZLEDİM

*
*
*
*

{Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


{Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene

aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. Sen bana, bu dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.}

sabahattin ali/ kürk mantolu madonna

* *


"Nasıl böyle beceriksiz bir plan yaparsın, eun il! Senden böyle bir acemilik beklemezdim!"

Eun il planının başarısızlığını yediremezken bir de kraliçe amanda onu fırçalıyor, hakaret ediyor ve aşağılıyordu. Omegayı öldürme emri vermemesi sonrasında yaşayacaklarının korkusu yüzündendi. Prens taehyung onu sağ bırakmazdı, adı gibi emindi. Aklı hala oeganın nasıl geri döndüğündeydi. Onu çok uzaklara götürmesini söylediği adamından şüphe duymuyordu, o bu zamana kadar emirlerini mükemmel bir şekilde yerine getirmişti.

İşte tam da burda eun ilin bilmediğişey vardı: Jeonggukun büyü dokunulmazı olması.

Alfa onu büyülü canlıların olduğu, ağaçların, yerde biten küçük bitkinin dahi büyülü olduğu ormana götürmüştü. Oraya giren kişiler kolay kolay sağ çıkamazdı, alfa kaçarken birkaç küçük yara alsa da jeonggukun kılına bile zarar gelmemişti. İçine giren kişileri derinliklerine çeken bu orman jeongguk söz konusu olunca yollar karışmayı bırakmış onu doğruca çıkışa yönlendirmişti. Jeongguk büyü dokunulmazı olmasa da çıkardı o ormandan, güneşi, ayı, yıldızları, suyu, ağaçların yosun tutmuş yüzeylerini ve böceklerin yuvasını yaptığı deliklerin yönünü takip ederek çıkabilirdi girdiği her ormandan.

"Affedin beni kraliçem," gözlerinden saf bir nefret geçti, çenesi öfkeyle sıkıştı "bu hatamı kısa zamanda telafi edeceğim."

"Zırvalıklarını duymak istemiyorum eun il! Daha bir hizmetçiyle bile baş edemezken bir de senden prens minhoyu sürgünden kurtaracak fikirler bekliyorum. Çık dışarı!"

Eun il hırstan ve ezilen gururundan neredeyse ağlayacak bir yüz ifadesiyle çıktı odadan. Seni çok fena bitireceğim omega söylentilerini fısıldadı kendi kendine.

*

Omega yorgundu, prens taehyungun son ihtiyaçlarını da tamamlamak ve dinlenmek istiyordu fakat kendisine ait olmayan bir kese vardı ellerinde. Alfanın eline zorla tutuşturduğu altın dolu keseyi eun ile geri vermeliydi, odasına doğru yürürken uzun koridorun sonunda gördüğü bedenle sıkıntılı bir nefes bıraktı, geliyordu beklediği omega.

lotus •tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin