Garipti, beklenmedikti ama istek atmıştı.
Bir süre umursamadım sonrasında yazmayı düşündüm birkaç kez.
Ama ne yazacaktım ki ?
Üstelik neden bir ay sonra hesabımı bulup takip ediyordu?
Ulan bir ay sonra aklına mı gelmiştim yani ?
Ya da sadece hesabıma denk gelmişti ve takip etmişti, doğru muhtemelen ortak arkadaş vardı hemen hesabına girerek kontrol ettim hiç ortak arkadaşımız yoktu.
Bari kafamdan uydurduğum şeylerden biri tutaydı da kendimi avutsaydım.
Öyle görünmezdim ama meraklı bir insandım.Beni sinir eden şey ise kafadan sildiğim elemanın surpraayzz madafakı şeklinde ortaya çıkışıydı ne alakaydı yani..
Gericiydi.
Hiçbir şey yoktu.
Olmamıştı, olmayacaktı.İkinci dönem başladı okulda belki görürüm diye ingilizcecilerin katında dolanmaya başladım hiç denk gelmedik
Belki de geldik ama fark etmedim çünkü gözlerim ona kapalıydı, ciddi manada kafamda bitirmiştim tekrar aramızda hiçbir şey geçmemişti, geçmeyecekti.Vizeler öylece gelip geçti yani totalde çalışmadım diyemem ama genel depresyonumla birleşince çalışmamış varsayıyordum kendimi. Sunum ödevlerimi birer birer sunup kendimi serbest bıraktım diyebilirim galiba.
Ya da böyle söylemeyelim biraz yalancı bir söylem olabilir çünkü. Özel hayatımı rafa kaldırıp akademi taym yapmış sayılırdık biraz
Bazı olaylarda çok alakasız yerlerde aklıma geliyordu ilk zamanlar ancak silinip gidiyordu, üzerinde durmuyordum ben de.
Mayıs ayının ikinci haftası falan olsa gerek benim için sıradan günlerden birisiydi instagramda dolaşırken, hikayeleri izlemeye başlamıştım hızlı hızlı da geçiyordum işin gerçeği sonra bir şeyler gördüm, zihnim kabullenemedi bir süre.
Birkaç hikaye daha geçti ama çıkıp geri girdim ve tekrar izledim. Birkaç kez izledim o hikayeyi.
Birkaç kez daha izledim sonra.Ferdi'nin beni arkadaş olarak gördüğünü düşünmemiştim hiçbir zaman.
Arkadaşça olarak tek bir muhabbetimizi bile koyamazdım bir yerlere.
Bakışları hiçbir zaman sıradan gelmemişti..
Kafamda kurmuştum belli ki ancak hala oturtamadığım şeyler vardı.
Tekrar izledim o hikayeyi Ferdi Dusan'ın yanağını öpüyordu bir fotoğrafta diğerinde ekrana bakarak gülümsüyordı bir diğerinde el ele tutuştukları bir fotoğraf ve son olarak birbirlerinin gözlerine baktıkları bir fotoğraf vardı.
Sarsıldım. O fotoğraftaki gözlerinin ışıltısı sarstı beni. Kulaklığımda çalıp duran şarkıyla sinirle gözlerimi yumdum kendime kızgındım.
'paylaşacak bir şey artık yoksa ikimiz arasında'
Hiçbir zaman diliminde paylaşacak bir şey yokmuş aramızda, dahası aramız diye bir şey söz konusu bile değilmiş.
Her şeyi arkadaşça algılayan ben onun hareketlerini farklı yorumlamıştım belli ki, benim hatamdı elbette.
İstemsizce birkaç göz yaşı süzüldü gözlerimden.
Gece olması şansım falandı galiba kimseye bir şeyler açıklamak gerekmiyordu. Hoş açıklayacak bir şey yoktu götümden element uydurup doğru olmayınca üzüldüm mü diyecektim? Saçmalığın daniskası.Dahası ben hoşlanmıyordum ki, ya da hoşlanıyor ancak kendimi avutuyordum.
Anlayamadığım çok fazla şey vardı.
Aşk neydi bilmiyordum bile.
Aşk kırıntılarına sahiptim galiba ancak artık buna bir son vermiştim.
Kırıntısı dahi kalmamalıydı herhangi bir şeyin.
Güzel bir kalp çarpıntısı olarak hatırlamalıydım Ferdi'yi.
İlk aşkım değildi, son aşkım değildi.
Ferdi Erenay Kadıoğlu beni aşkla tanıştırmıştı yalnızca.Aşk kırıntılarına veda ettiğim bir geceydi, kendimle başbaşa kalmış Ferdi Erenay Kadıoğlu'nu hepten silmiştim aklımdan.
Yine de düşündüm bir süre kendisini bunu inkar edemem.
Sonra Ferdi'nin attığı bir hikayeyi gördüm Dusanla sarıldıkları sıcacık gülüşlerinin olduğu bir fotoğraftı.
Gülümseyerek geçtim hikayeyi mutlu olmalarını istedim
Aşklarının uzun sürmesini hoş vakitler geçirmelerini diledim.Hiç haberi olmasa da Ferdi Erenay Kadıoğlu benim için aşk kırıntıları olmuştu bir süre ardından ise vedalaşmış esamesini bile okumamıştım.
Ceplerimi yoklamış aşk kırıntılarına rastlamamıştım..
✨Final✨
Nasıldı bu hikaye sizceee ??
Bir anda yazıp tamamladığım kurgulardan biri oldu bu kurgu benim için özel kesinlikle
Platonik ardacım biricik bffsi(boy friend forever da olabilir ) İsak ve güzel gülüşlü hoş bakışlı ferdi Erenay Kadıoğlu ile kumamız dusan tadic kocaman bir aileyiz.Okuduğunuz için teşekkürler, umarım keyif almışsınızdır.
Sizi seven arga✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk kırıntıları • arfer
Teen FictionCeplerimi yoklamış aşk kırıntılarına rastlamamıştım..