Κεφάλαιο 3°

725 87 31
                                    


Οι μεγαλύτεροι και πιο δυνατοί μονόλογοι, γράφτηκαν μέσα στους πιο ηχηρους διαλόγους...

(Ζ.Ο)

Ρούχα σκισμένα , ηθικό τσακισμένο και ψυχή γεμάτη θυμό. Περπατούσε για πάνω από μισή ώρα στον αυτοκινητόδρομο ώσπου φτάνοντας έξω από ένα βενζινάδικο, ένιωσε το ηθικό του να αναπτερώνει.
"Επιτέλους... Ενα λεπτό ακόμα δίχως τσιγάρο και θα τρελαινομουν.." μονολογησε και κίνησε για το μίνι μάρκετ. Μπορεί να είχε καταστραφεί σχεδόν η μηχανή του, να είχε συρθει για αρκετά μέτρα πάνω στην άσφαλτο και να είχε γλιτώσει από θαύμα μα για τον Σεθ, ένα τσιγάρο ήταν η λύτρωση τη δεδομένη.

"Ευχαριστώ αδερφέ, μήπως πουλάς και αναπτήρες;" ρώτησε τον υπάλληλο και εκείνος του έδωσε αμέσως ένα πακέτο σπίρτα. Ο Σεθ δεν ρώτησε καν πόσο κοστίζουν.. Έβγαλε ένα εικοσαδολαρο , το άφησε στο πάγκο και βγήκε έξω με προορισμό το τηλεφωνικό θάλαμο.
Αφού κότσαρε ένα στα χείλη, το άναψε και έπειτα πέταξε λίγα ψιλά στην εσοχή και σήκωσε το ακουστικό

"Που είσαι;!" ακούστηκε μια θυμωμένη φωνή

"Καταρχάς μη φωνάζεις. Κατά δεύτερον, τράβα μέχρι το σπίτι να μου φέρεις το αμάξι. Τράκαρα" είπε κοφτά και δίχως δειλία

"Και μου το λες έτσι; Τρελάθηκες; Τι πήγες και έκανες πάλι;! Που σκατα άφησες τη μηχανή; Ήρθαν οι μπάτσοι;
Τι θα πω στο Λόγκαν; Τι θα πω στη μάνα σου αν με δει; Πες μου Σεθ!!"

"Λογαριασμό δε θα δώσεις σε κανένα. Τράβα και πάρε το αμάξι από το γκαράζ. Τα κλειδιά είναι στη μίζα και σε περιμένουν. Σε δέκα λεπτά να είσαι στην εθνική για το Σούζανς"

"Εμ, πες το έτσι! Πάλι σε εκείνο το κωλομαγαζο πήγαινες; Στο είπα εγώ, εκείνο το μέρος είναι καταραμένο! Κάθε φορά όλο και κάτι συμβαίνει!" Είπε φανερά ενοχλημένος. Δεν ήταν άλλωστε κρυφό πως το σιχαίνοταν εκείνο το μέρος. "Δε θα πάω να σου φέρω τίποτα! έρχομαι να σε πάρω με το δικό μου"

"Με δουλεύεις έτσι;" ο Σεθ έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς να σχολιάσει λέξη  και αφού έβγαλε ακόμα ένα τσιγάρο, κάθισε στο πεζούλι. Ο ήλιος είχε αρχίσει να ζεματαει και τα νεύρα του ήταν στα ύψη. Με την άκρη του ματιού του έπιασε δεκαδες φορές τον υπάλληλο να τον κοιτάζει μα δεν ήθελε να το κάνει θέμα. Δεν τον κοίταζε γιατί ήταν τραυματισμένος ούτε γιατί είχε αίματα. Ήξερε πολύ καλά ποιος ήταν και έτρεμε στην ιδέα οι ζημιές στον Σεθ να προκλήθηκαν από κάποια φασαρία. Όταν έμπλεκε όλοι ήξεραν πως οι μπελάδες τον ακολουθούσαν παντού και είχαν ρημάξει αρκετά μέρη στη τριγύρω περιοχή εξαιτίας του.

The Protector 7: El Scorpio Where stories live. Discover now