Τα σπίρτα ένα ένα,κάνουν τη δουλειά τους...
Όλα μαζί, φέρνουν απλά καταστροφή και στάχτες ...Νέα Υόρκη
25 χρόνια πρινΤα ξύλα τζιτζίριζαν από τη καύση . Η υγρασία τους από τις βροχερές μέρες χάνονταν στη φωτιά ενώ ολόκληρο το δωμάτιο μοσχοβολουσε από το λουκάνικο που ψήνονταν στη σχάρα.
Ο Ίαν σε αυτά ήταν πάντα δεξιοτέχνης ενώ τη συγκεκριμένη τεχνική την έμαθε σε μια αποστολή που έκανε με τον Νικ, κάποτε στην Αλάσκα. Δεν ήθελε πολλά...
Ένα τζάκι, μια σχάρα, ξύλα και λίγο κρέας. Το σύνηθες ήταν τα τζάκια να είναι όμορφα και στολισμένα μα το δικό του ήταν πάντοτε σκονισμένο και ακατάστατο."Μη σκουπίζεις τα δάχτυλα σου στο χαλί Σεθ" έπιασε απαλά τα χέρια του και εκείνο γέλασε.
"Είναι πεντανόστιμο μπαμπά!"
"Ναι αλλά το χαλί είναι βρώμικο"
"Εσύ δε λες πως εχουμε γερή κράση και αντισώματα;"
"Εννοείται! Δεν κινδυνεύουμε άλλωστε από αυτά"
"Ε τότε; Από τι κινδυνεύω αν σκουπίσω τα λάδια στο χαλί;"
Ο Ίαν γέλασε με τη ψυχή του και χάιδεψε τα μαλλιά του
"Από τη μάνα σου κινδυνεύουμε γιε μου!" τον ενημέρωσε και ο μικρός χαχανισε πονηρά. "Έλα δω..."
Ο Ίαν τον τράβηξε πιο κοντά και παίρνοντας ένα δεύτερο ποτήρι , το γέμισε με λίγο νερό , έριξε μέσα τρεις σταγόνες κρασί και του το έδωσε.
"Έχεις γίνει ολόκληρος άντρας πια...""Η μαμά λέει δε κάνει να πίνουμε! Αλλά σαμπως θα το μάθει; Ο Λόγκαν δεν είναι εδώ" σχολίασε χαμογελαστός και ο Ίαν αναστέναξε
"Δε θέλω να μαλώνεις με τον αδερφό σου"
"Μα είναι ανώριμος πατέρα. Εγώ ξέρω να κρατάω και όπλο! Όταν μεγαλώσω θα σώσω κάθε γυναίκα εκεί έξω! Θα σε κάνω περήφανο! Θα το δεις...." Ο μικρός σηκώθηκε όρθιος, ήταν δεν ήταν ενάμιση μέτρο. Πήρε το ποτήρι, τσούγκρισε μαζί του και γέμισε τα στήθη του με αέρα "Εγώ, ο Σεθ Λώρενς, υπόσχομαι να προστατεύω κάθε αδύναμο πλάσμα εκεί έξω! Η πρώτη από όλες θα είναι η μάνα μου και η τελευταία το πρόβλημα μου!"
"Ειιιι!" Ο Ίαν γέλασε δυνατά "Που το άκουσες αυτό;"
"Έτσι δε λες και εσύ τη μαμά;" Δικαιολογήθηκε ο μικρός "Έτσι θα λέω και εγώ την γυναίκα μου!" Είπε και άδειασε όλο το ποτήρι του με τον Ιαν να κοιτάζει περήφανα
YOU ARE READING
The Protector 7: El Scorpio
AdventureΜια οικογένεια με βαριά ιστορία... Άντρες κάθε γενιάς γεμάτοι αρχές, γεμάτοι ήθος... Άντρες που έμαθαν να τα δίνουν όλα για όλα αψηφώντας κάθε λογική... Άντρες που έμεναν στον άσσο και μετέπειτα ρέφαραν με τον ίδιο το θάνατο για αντίπαλο... Άντρες...