Kapının zili çalmıştı. Kadın aynada saçlarını ve elbisesini düzelttikten sonra kapıyı açtı. Esmer, sakallı adam içeriye girerken "Lan Meloş. Tanıdığım herkes yaşlanıyor. Ama sen bir türlü yaşlanmıyorsun. Maşallah hep güzelsin. Bunun sırrı ne bana da söylesene?" diyerek yanağına bir öpücük kondurdu.
"Hiçbir şeyi kafaya takmıyorum. Belki ondandır" diyerek güldü.
"Benimle konuşmak istediğini söyleyince uçarak geldim sana. Seni çok özlemişim" diyerek boynunu ve dudaklarını öptü.
"Dur çocuklardan biri görecek şimdi!"
"N'apayım elimde değil. Çok güzelsin" dedi adam.
"Hayvansın Naci. Sen yatak odasına gidip beni bekle. Ben hemen geliyorum" dedi gülerek kadın.
Naci, kocasının arkadaşıydı. Kocası onları terk ettikten sonra çaresiz kalan kadına, bu zor günlerinde maddi olarak destek olmaya çalışmıştı. Ardından da aralarında yakınlaşma oldu. Sonunda da Naci bu eve yerleşip birlikte yaşamaya başlamışlardı.
Fakat Anıl, onun bu evde olmasından büyük rahatsızlık duymuştu her zaman. Aynı şekilde Naci'nin de arası onunla hiç iyi olmamıştı. Onlar evdeyken sürekli gerilim ve sürekli kavga çıkıyordu. Sonunda yine kavga ettikleri bir gün annesi, tavrını bir kez daha oğlundan yana koymayı seçmişti. Naci, kadının oğluna hak vermesini kaldıramamış ve evden gitmişti.
Banyodan çıkan adam yatak odasına gelerek "Seni, yatak odamızı, bu evi çok özlemişim hayatım" diyerek yanağına bir öpücük daha kondurdu. Ardından "Oğlunun beni çağırdığından haberi var mı?" diye sordu yanına uzanırken.
"O kim ki? Keşke senin yerine o gitseymiş bu evden. Rahatsız olursa kapı orada. İstediği yere gidebilir!"
"Hayırdır oğlunla aranda problem mi var? Niye sinirlisin ona bu kadar?" diyerek çattı kaşlarını adam.
"Taksi müşterinin birisi kafayı buna takmış. Ama öyle böyle değil. Nazlı'nın ameliyat parasını şak diye saydı. Taksinin sahibi bunu işten attı. Bu kafayı Anıl'a takan kişi pat diye taksiyi satın aldı adamdan. Ama bizim salak tutturdu ben sana borcumu ödeyeceğim diye. Gidip bankadan kredi çekti. Al işte içeride yatıyor. Nasıl ödeyecek o kadar parayı bilmiyorum" dedi sinirle kadın.
"Beni niye çağırdığın anlaşıldı. Oğlunun borcunu benim ödememi istiyorsun öyle mi?"
Kadın dudaklarını sıkarak "Yok sanırım o zengin kafayı Anıl'a takan kişiyi ikna ettim ödemeye. O ödeyecek. Ben artık kadın başıma mücadele etmekten yoruldum. Anıl'a okulu, taksiyi bırak doğru düzgün bir işe gir diyorum dinlemiyor babası kılıklı. Ona çok şans verdim ama hâlâ onun yüzünden sürünmeye devam ediyoruz. Sana ihtiyacım var. Artık tek başıma hiçbir şeyle baş edemiyorum Naci" dedi.
"Yine eskisi gibi birlikte mi yaşayalım diyorsun yani?" diyerek baktı adam heyecanla.
"Sadece birlikte yaşamak değil, resmi olarak kocam olmanı istiyorum!" dedi kadın. Naci bu duyduğu cümleyle hem şaşırmış hemde çok mutlu olmuştu.
"Tamam. Benimle evlenmek istiyorsan hemen yarın işlemlere başlayalım!"
"Çok istiyorum."
.......
Anıl gözlerini açtı odasında. Tuvaletini yapmak için yerinden doğrulup ağır aksak bir şekilde lavaboya girdiğinde Naci'yle karşılaştı birdenbire. Annesi dediğini yapmış yine onu eve almıştı.
"Bu ne hâl lan. Üstünden tır falan mı geçti?" diye güldü başına gelenleri bildiği halde.
"Ne işin var senin bu evde?" diyerek sıktı dişlerini ona öfkeyle bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKSİCİ //BxB//Final Yaptı
Teen FictionGündüz okuyup gece takside çalışarak evi geçindirmek zorunda olan Anıl ve holding sahibinin gece hayatına düşkün, zengin ve sorumsuz oğlunun yolları bir gece kesişir. İlk görüşte ondan hoşlanan genç, onu bir geceliğine de olsa elde etmeyi kafasına k...