Little Boy'un 2. Kitabında, geçmişin tozlu raflarına göz atalım.
Değil mi?Son yaşlar:
Jennie:36
Hyunjin:38
Felix:2520 Yıl Önce
"Geliyor musun bugün bebeğim?"
"Bir işim olmazsa geleceğim."
"Gel lütfenn! Ningning ile de tanışmış olursunuzz!"
Kendisine 'lütfen' dermişcesine bakışlar atan kıvrımlı kahverengi saçlı Jennie'nin yanağından makas almıştı. Büzdüğü turuncu ruj sürmüş olduğu dudaklarına da küçük bir öpücük bırakıp oturdukları taş zeminin üzerinde biraz daha dikleşmişti. Ayaklarını da üst üste atmıştı.
Jennie'de onun dik omuzlarına ellerini koyup çenesini yaslayarak bakmaya başlamıştı.
"Tamam, gelmeye çalışacağım."
Jennie beyaz elbisesinin eline düşen kısımlarını umursamadan ellerini çırpmıştı. Ardından gülümseyerek Hyunjin'e dönmüş ve üstünde beyaz korse bulunan elbisesini esen rüzgardan dolayı biraz aşağıya çekiştirmişti.
"Seni çok seviyorum."
"Bende seviyorum ama üşüyorsun sanırım, gidelim mi artık?"
"Olur, akşam görüşürüz zaten."
Hyunjin kafa salladığında ikiside ayağa kalkmıştı. Üstündeki deri ceketi çıkartıp Jennie'nin beline dolayarak bacaklarının birazda olsa üşümesini engellemişti. Ardından onun elini tutarak yürümeye başlamıştı..
4 Saat Sonra
"Ne heyecanlandın, sanki ilk defa göreceksin."
Koltukta eşofman, göğüs ve karın dekolteli crop ile oturmuş, patlamış mısırın dan yiyen Ningning ona söylendiğinde gözlerine far uygulayan Jennie sürmesine devam ederek konuşmuştu.
"Sende aşık ol, senide görelim."
"Aşık olsam sanki o evime gelirken hazır boyalar gibi olacağım."
"Ewewewewe."
Yüzünü buruşturarak söylediğine Ningning gülmüştü. Jennie son olarak lip glossunu sürüp dudaklarını birbirine bastırdıktan sonra kardeşine dönmüştü.
"Nasılım?"
"Düğüne gider gibi."
"Ya ciddi ol, önemli bir konu bu!"
"Olmamış, sil baştan yap."
Jennie onun dedikleriyle aynaya baktığında Ningning sırıtarak bakıyordu.
"Sinir etmek için mi yapıyorsun?"
"Yok canım ne alaka?"
"Fuck you!"
Yandaki peluş oyuncakları onun üstüne attığında Ningning ağzındaki mısırları çiğnemeye devam ediyordu. Üstüne gelen oyuncağı tutup yan tarafa koymuştu.
"Her zamanki gibi olmuşsun, erik gibi kütür kütür."
Bu sefer Jennie küçük bir kahkaha atıp gülümseyerek Ningning'e dönmüştü.
"Kombinim iyi dimi?"
Gözleriyle Jennie'nin kıyafetlerini süzmüştü. Jennie İspanyol paça bir siyah pantolon, yeşil balon kol bir bluz giymişti. Kıvrımlı saçlarını da düzleştirip bir kaç takı takmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓
FanfictionLittle Boy'un 2. Kitabıdır!! 1. Kitabı okumadan 2. kitaba geçmenizi tavsiye etmiyorum! İyi okumalar!♡