7

783 101 175
                                    

Yazar yine rahat durmamış .

.
.
.

Hyunjin, bu sefer kesin olarak hapishanedeydi. Tek başına kalıyordu dünden beri. Jennie onu şikayet ettiği için girmişti ve hemen bugün duruşma salonunda toplanacaklardı. Uzlaşmayı kabul etseydi bu kadar büyümezdi.

Davayla falan isim olmaz bildiklerime gore yazicam yanlisim olursa ozur dilerim

Jennie'ye çok sinirliydi ve Jennie'de ona. Zaten sinirinden şikayet etmişti.

"Lanet!"

Eliyle oturduğu yatağın üstüne sertçe vurup sinirle birkaç nefes almıştı ki içeriye görevlilerden biri girdi.

...

Sinirle burnundan nefes alıyordu Hyunjin. Köşedeki Jennie ise tekerlekli sandalyede ona sırıtarak bakıyordu. Tekrar iki polis onu tutup koğuşuna geri götürüyordu. Haksız çıkmıştı ve bu yüzden 4 aylık bir ceza almıştı.

Sandalyelerden birine oturmuş ve elindeki törpü ile tırnaklarını düzelten Felix'e gözü kaymıştı.

"Hey Felix!"

"Hm?"

"Birşeyler yapsana! Öleyim mi hapiste!?"

Omuz silkip tekrar işine dönmüştü ki Hyunjin çoktan gitmişti.

~~~

"Sen beni deli mi edeceksin!? Neden para ödeyip buradan çıkmama yardım etmek varken beni çürümeye bırakıyorsun?"

"4 ay yatıp çık birşey olmazki."

"Ne demek 4 ay yat çık, farkında mısın söylediklerinin? Yaşayamam ben burada!"

"Buraya neden düştün Hyunjin?"

Kısa bir sessizlik düşmüştü aralarına.

"Suç işlediğin için."

Yutkunup Felix ile karşılıklı oturdukları masaya sertçe elini vurdu. Ziyaretçi odasındalardı ve zaman gittikçe azalıyordu.

"İşlemeseydin Hyunjin, yapabileceğim birşey yok."

"Bak, 4 ay sonra buradan çıktığımda senin için iyi olmaz. Biliyorsun değil mi?"

"Benide mi öldürürsün? Aman çok korktum."

Sinirlice nefes alıp ellerini sarı saçlarından geçirdi Hyunjin.

"Sadece benim paramı beni buradan çıkartmak için kullanacaksın, zor değil."

"Canım isterse öderim, hem 4 ay yat çık birşey olmaz. Bende kafa dinlemiş olurum."

"Ateşle oynuyorsun Felix."

"Ateşle oynuyorum Hyunjin."

Sırıtarak ellerini masada birleştirdi ve biraz daha Hyunjin'in yüzüne eğildi.

"Boşanalım mı istiyorsun?"

"Boşanmanın konuyla alakası yok. Senden sadece parayı ödemeni ve beni buradan çıkartmanı istiyorum. Zor değil."

"Canım isteyince çıkartırım, biraz burada kal istiyorum."

"Pekala, keyfini bekleyemeyeceğim. Sen ödemezsen başkası öder."

"K-"

"Süre doldu, sizi dışarı alalım."

Aynı yüz ifadesiyle kalkıp Hyunjin'e göz kırptı.

"Görüşürüz birtanem."

"Görüşelim sevgilim."

~~~

3 Hafta Sonra

Saçlarındaki boya yavaş yavaş akmaya başlamıştı. 4 duvar arasında dönüp duruyordu. Kimseye haber verememişti çünkü izni yoktu. Tek çaresi Felix'in onu buradan çıkarmasını beklemekti veya Jennie'nin şikayetini geri çekmesi gerekirdi.

"Hwang Hyunjin, ziyaretçiniz var."

Görevlinin sözleri üzerine yatağından hızlıca kalkıp koğuşundan çıkmış, ziyaretçi odasına gitmişti.

Tekerlekli sandalye üzerinde gülümseyerek Hyunjin'e bakıyordu Jennie.

"Surprise bitch."

"Ciddi misin sen?"

Onun karşısındaki sandalyeye oturmuştu, aralarındaki tek mesafe masaydı.

"Hapishanede çürümek zevkli mi?"

"Neden geldin?"

"Sanane?"

"Ah seninle uğraşmayacağım."

Ayağa kalkıp kapıya ilerlemişti ki,

"Felix değişiyor Hyunjin."

Durup derin bir nefes aldı ve tekrar ona döndü.

"Felix seni ilgilendirmiyor."

"Seni böyle görmek çok zevkli."

Arkasına döndü ve kapıyı çarparak çıktı Hyunjin.

~~~

Still with yazar😱😱😎

Naber gençlik, ben iyiyim umarım sizlerde çok iyisinizdir!!🌸🌸

Bölüm kısa oldu ama olsun diğer bölüm biraz daha uzun olacak umarimm👍👍

Bu arada oh gambler isimli kurgumu okumayanlar var aglim mi ben simdi😔😔

Okullarda acildi nasil gidiyor okul? Calisiyorsunuz dimi😡😡

Ya zaman cok hizli gecmiyor mu okul acilali 1 hafta olmus😱😱

O degilde Little boy da felixi cok ezmisim pismanim😔😔

Hadi neyse ben kacar🤭🤭

Kendinize çok iyi bakın derslerinize cok calisin bu yazar sizi çooookkk seviyorr sakın unutmayın!!😻💗🌺😽😘😘😻😽💗😘😻😽🌺😘😻😽💗😘😻😽💗😘😻😽💗😘😻😽💗😘💗😘😻😘💗😽😻

Oy vermeyi unutmayın 👍👍🥺

Görüşürüz bebeklerim🥺💗✨

👇👇

Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin