Arkasına döndü ve kapıyı çarparak çıktı Hyunjin
.
.
.~~~
"Pekala,"
Derin bir nefes aldı ve kendisini ziyarete gelen Eunwoo ile göz temasını derinleştirdi.
"Git ve o kolyeyi Jennie'ye ulaştır. Chris'den geldiğini söylersin."
Bahsettiği inci kolyeydi. Çok güzel ve zarif bir görünümü vardı. Jennie severdi böyle hediyeleri. Ancak kolyenin onu öldürebilecek kadar güçlü olduğunu bilmiyordu. Zehri bol atılmışta diyebilirdik.
Bu iş burada son bulacaktı. Tekrar başına Jennie derdi çıksın istemiyordu.
Biraz sonra Eunwoo, Hyunjin'in yanından ayrıldı ve istenilen kolyeyi yaptırdı. Yani tam anlamıyla :). Güzel ve bir o kadarda zarif beyaz inci tanelerinin dizili olduğu kolye, siyah kutunun içinde Jennie'nin açık tenini kırmızı ile koyulaştırmak için bekliyordu.
Tıpkı prenseslerinki kadar güzel olan inciyi oldukça dikkatli şekilde götürdü arabada. Jennie'nin evine geldiğinde ise önce araçtan inmiş, sonrada kutuyu alarak yüzüne siyah bir maske geçirmişti. Maske gözleri ve burnu haricinde bütün yüzünü kapatıyordu. Bununda bir mesajı vardı Chris'in işlerine göre. Ve Hyunjin şuan bunu oyun için kullanmıştı.
Chris'in çalışanı gibi davranarak evin kapısına gelmiş ve kapıyı çalmıştı. Biraz sonra, kapıyı evdeki çalışanlardan birisi açmıştı.
"Buyrun, kimdiniz?"
"Bay Bang, bu kutunun Bayan Kim'e verilmesini istedi."
"Anladım, ben iletirim. Başka bir sorun var mıydı?"
"Hayır yok."
"Güzel günler öyleyse!"
Kutuyu alarak yüzündeki tatlı gülümsemeyle kutuyu aldı kadın. Ardından doğruca Jennie'nin odasına gitti. Kapıyı çaldı ve gelen onayla içeriye girdi.
"Bay Bang size hediye göndermiş."
"Masaya koy."
İsmi masa olanlar☠️☠️
Kadın kutuyu masaya bıraktı.
"Çekilebilirsin."
Odadan çıktığında Jennie, tekerlekli sandalyesini sürerek kutuya ilerledi ve gülümseyerek elleri arasına aldı. Ardından kapağı açtı ve gördüğü parlak, beyaz inci kolyeyle mutlu ve sevgi dolu bir kahkaha patlattı.
Nazikçe kolyeyi kutudan çıkardı ve tekrar baktı. Muhteşemdi. Nazikçe boynuna taktı ve aynada inceledi. Çok güzel gözüküyordu.
Hemen telefonunu alarak boynuna yaklaştırdı ve fotoğrafını çekti. Ardından Chris'e gönderdi.
Hediyen için teşekkürler, Chris :)
Fotoğraf ^
Masaya telefonunu bırakıp gülerek tekrar bakmıştı aynaya. Saniyelerle dakikaları topladı, hala anlamsızca kolyeyi izliyordu. Hediye almayı seviyordu. Chris'i önceden beri severdi ancak son zamanlarda bazı husumetleri olmuştu. Şimdide barış amaçlı böyle birşey gönderdiğini düşünüyordu.
Telefonunun ekranına gelen bildirimle gözleri oraya döndü.
Bunu ben göndermedim, Jennie?
İyi misin sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓
FanfictionLittle Boy'un 2. Kitabıdır!! 1. Kitabı okumadan 2. kitaba geçmenizi tavsiye etmiyorum! İyi okumalar!♡