"Bize geçmek ister misin?"
.
.
.Bir Saat Sonra
"Evinde güzelmiş baya."
Jennie'nin salonundaki beyaz L koltukta otururken mutfaktaki kadına karşı konuşmuştu.
"Sende güzelmişsin baya."
"Ah çok teşekkür ederim."
Kafasını aşağıya eğerek gülümsediğinde Jennie'de gülmüştü.
"Üst katta biraz işim var, rahat olabilirsin."
Jennie üst kata çıktığında Felix ve Jiwoo salonda yalnız kalmıştı.
"Ne yaptığıma dair hiçbir fikrim yok."
Gözlerini kucağındaki ellerine çevirip
beklemeye başlamıştı Jennie'yi. Birkaç dakika içinde tekrar geri gelmişti salona Jen.Lila bir crop top, siyah oversize bir ceket ve altınada siyah kısa bir şort giymişti. Saçlarını da açmış, yüzünde de makyajından eser bırakmamıştı.
Felix'e kısaca bir bakış atıp gülümseyerek tekrar mutfağa geçmişti. Bir bardak su katıp içerken Felix'de onu izliyordu.
Bardağı tekrar masaya bırakıp eline telefonunu almıştı.
"Yemek söyleyeceğim, ne istersin?"
"Farketmez bana."
"Pizza söylüyorum o zaman?"
"Peki."
Felix arkasına yaslanıp uyumuş olan Jiwoo'nun saçlarıyla oynamaya başladı. Jennie'de telefonuyla birkaç şey yaptıktan sonra eline alıp o da Felix'in yanına ilerledi. L koltuğun bir köşesine oturdu.
"Hyunjin'den ayrılacak mısın?"
"Bilmiyorum."
"Yani bence senin kararın ama onu cezasını çekene kadar hapiste tutmak iyi bir fikir olabilir."
"Hyunjin'i hala seviyorum, birazcık cezasını çekerse tekrar onu affedebilirim."
"Hmm.."
Kaşlarını kaldırıp saçlarını geriye doğru attı.
"Senin kararın, ama ben onu hapisten çıkartacağıma inanmıyorum."
Felix iyice arkasına yaslanıp Jiwoo'yu iyice kendine çekti.
"Hyunjin'in ilk önce hastaneden çıkması gerekiyor."
~~~
5 Gün Sonra
Geceyarısı olmuş, evdeki bütün herkes uyumuştu. Günün yorgunluğuyla derin uykularını kapı sesleri bölmeye yetmemişti.
"Sonunda."
Kapıyı siyah deri eldivenli elleriyle uzun uğraşlar sonucu açarak içeriye girdi. Arkasından Eunwoo'da girdiğinde kapıda birkaç koruma beklemeye başlamıştı.
Hyunjin önde, Eunwoo arkada olmak üzere ilk önce içeriye, daha sonrada üst kata bakmışlardı. Odalardan birine Hyunjin girdiğinde Jennie'nin uyuduğunu görmüş ve deri pantolonunun cebinden bir mendil çıkarttı. Diğer cebinden de küçük bir ilaç şişesi çıkartıp mendilin üstüne biraz daha döktükten sonra cebine koydu.
Elindeki ilaçlı mendil ile yatağında uyuyan Jennie'ye iyice yaklaşıp aniden mendili ağzına kapatmıştı. Hafifçe kapattığı içinde Jennie hissetmemiş, birkaç kere ilacı kokladıktan sonra Hyunjin mendili ondan çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓
FanfictionLittle Boy'un 2. Kitabıdır!! 1. Kitabı okumadan 2. kitaba geçmenizi tavsiye etmiyorum! İyi okumalar!♡