Ama Jennie, ortalıktan kaybolmayı tekrar başarmıştı..
.
.
.5 Saat Sonra
Hastanede, Hyunjin'in uzandığı yatağın yanında ki sandalyede oturuyordu Felix. Dolmuş gözlerini silip bakışlarını yere çevirmişti.
"Neden böyle oluyor?"
Nefes verip omuzlarını indirmişti.
"Her seferinde birimiz zarar görüyor?"
"Çünkü kötüler her zaman bedel öder."
Bakışları o tarafa döndüğünde uzun saçlarını düzleştirmiş, kırmızı dar ve mini bir düğmeli elbise giymiş, ellerine kırmızı tül kol eldiveni geçirmiş olan Jennie'yi görmüştü. Dizlerine kadar uzanan kırmızı uzun topuklu botlar giymişti Jennie.
Hızlıca yerinde dikleşip sinirli gözlerle ona bakmaya başlamıştı.
"Ne işin var senin burada!?"
"Bilmem."
"Çık dışarı!"
Sinirlice ayağa kalktığında Jennie ellerini önünde birleştirmiş şekilde ona bakmaya devam etti.
"Korumalar!"
"Sessiz olmalısın küçüğüm, aksi takdirde burası patlayacak."
"Ne diyorsun sen ya?"
Kırmızı lens taktığı gözlerini Hyunjin'e çevirip Lolita tonundaki gloss sürdüğü dudaklarını birbirine bastırdı.
"Sessiz olmazsan, burası patlar. Ve ben dahil herkes ölür."
Boynundaki beyaz inci kalpli kolyenin büyük kalbin kapağını açarak içindeki kırmızı tuşu ona göstermiş, ardından tekrar kapatmıştı.
"Deli misin sen ya?"
"Deli miyim ben ya?"
Gülümseyerek yandan bir sandalye çekmiş ve Felix'in karşısına oturmuştu.
"Ne istiyorsun?"
"Konuşmak."
"Ne konuşacağız?"
"Gerçekleri."
"Ne gerçeği?"
"Beni dinleyecek ve anlayacaksan anlatırım."
Derin bir nefes alarak Felix de oturmuş ve kafasını sallamıştı.
"Anlat."
Uzun kırmızı tırnaklarıyla saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmış tı.
"Tam olarak yirmi yıl önce, ben 16 Hyunjin 18 yaşındaydı."
Felix kafasını salladı. Jennie ve Hyunjin'in geçmişi olduğunu biliyordu ama geçmişte ne olduğu hakkında bir fikri yoktu.
"O zamanlar sevgiliydik biz, Hyunjin evime gelecekti ziyarete. O gelecek diye çok heyecanlıyım, kardeşim Ningning de dalga geçiyor benimle."
Dolan gözlerini kırpıştırdı.
"Hyunjin evimize geldi bende mutfağa gittim birşeyler hazırlayayım diye. Ningning de lavaboya gitti. Hyunjin içerde beni bekliyor sanıyordum bende."
Gülümseyip gözlerini tekrar Felix'e çevirdi.
"Atıştırmalık getirdim içeriye, Hyunjin yok. Tuvalettedir diye beklemeye başladım, yarım saat bir saat geçti, yok. En sonunda lavaboya gittim, kapıyı tıklattığımda ses gelmedi.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓
FanficLittle Boy'un 2. Kitabıdır!! 1. Kitabı okumadan 2. kitaba geçmenizi tavsiye etmiyorum! İyi okumalar!♡