5

899 117 1.2K
                                    

Son kez öpücük attıktan sonra odadan çıktı Hyunjin.

.
.
.

Evin başka bir odasında kalan Jennie'nin yanına gitti. Kapıyı yavaşça açıp tekerlekli sandalyeye oturtulmuş ve bağlanmış olan kıza kısa bir bakış attı.

"Heyo!"

Kafası öne eğik olduğu için henüz uyanmadığını anlayıp dolabına ilerledi. Küçük bir kutu çıkartıp sandalyenin yanına gidip karşısında durdu.

"Uyan bakalım."

Saçlarından tutup kafasını kaldırdıktan sonra yüzüne sert bir tokat attı.

"A-"

"Günaydın!"

Gür sesiyle bağırdığında Jennie az çok kendisine gelmişti.

"Aynı tepkiyi verdik, ben Felix için sende kendin için."

Elindeki kutuyu açıp kapağını yatağa koydu.

"Yine çok açıksın ve ben sana acıyacak değilim."

Bir demir çubuk çıkartıp cebindeki çakmakla ısıtmaya başladı. Kısa sürede ısındığından emin olup sıcak demiri Jennie'nin kıyafetinin açık bıraktığı yerlere -göğüs üstleri ve karın- bastırmaya başladı.

"Piç!"

"Acıyor mu?"

Lucifer gibi gülerek -:)- demiri kıyafetinin çevresi boyunca bastırdı.

"Bunun karşılığı olacak Hyunjin!"

"Biraz susturalım seni."

Çakmağını tekrar eline aldı ve Jennie'nin çenesinden tutup kafasını kaldırdı.

"Aç ağzını."

Açılmadı.

"Aç!"

Tekrar açılmayınca derin bir nefes alıp çakmağı yakarak onun yüzüne yaklaştırdı.

"Dudaklarının çakmağımla yanmasını değil, öpücüklerimle ıslanmasını isterdim. Ama sen beni buna mecbur bıraktın."

Biraz daha çakmağı yaklaştırıp dudaklarını yakmaya başladı.

Tabi yanarken duyduğu çığlıklarla beraber Jennie'nin ağzı açılıyordu.

Birkaç dakika sonra çekip gülümseyerek yandaki büyük baltayı eline aldı.

"Cüretkar kişiliğin seni mahvediyor."

Onun sağ ayağını öne çıkarttı ve baltasını kaldırdı.

"Yazık sana sevgilim."

~~~

Birkaç hafta sonra

"Erkoyay kapatıysın!"

Hyunjin mutfakta kahvesini içerken Jiwoo'da rastgele şekilde gezinip oynuyordu.

"Erkolar yesin seni."

"Erkoyayla konuşmuyoyum!"

Gözlerini devirip tekrar önüne döndüğünde Felix beş karışlık suratıyla merdivenlerden inmiş ve salon gidip koltuklardan birine oturdu.

"Aaa Fiyiks geydi babi!"

Kahvesini tekleyip ayağa kalkarak Felix'in yanına ilerledi. O koltukta oturmuş parmaklarıyla oynuyordu.

"Pişt."

Önüne doğru oturup ellerini onun dizlerine koydu.

"Küs müyüz hâlâ?"

"Yazar küs kalsınlar diyor."

-"Hey Felix suçu bana atma, okurlar barışmasınlar diyor!"

"Hyunjin ölsün diyende var, yazar kahrol."

-"Puuu birde beni suçluyorlar ayıp be."

"Yazarcım yeto bütün bölüm seninle geçmesin."

-"Gideyim mi yani istemiyor musunuz beni?"

"İstemiyoruz herhalde."

-"Tm gdyrm ama brdha geri glmem."

"Öpmedim aşkım görüşürüz."

Hyunjin ve Felix beni dışlıyor görüyorsunuz değil mi?

"Öhm. Barışmayacak mıyız?"

"Gider misin lütfen?"

"Barışabilir miyiz lütfen?"

Derin bir nefes alıp Hyunjin'i ittirerek ayağa kalktı. Bu sefer üst kata ilerlemeye başladığında Hyunjin'de peşinden geliyordu.

"Gelme!"

"Gelirim tamam."

Sinirlice çıkmaya devam edip ikisinin odasına girmiş ve yatağa doğru kendisini atmıştı.

Hyunjin'de yanına atladığında dahada sinirlendi.

"Ya neden böyle yapıyorsun!? Git işte anlamıyor musun?"

"Barışmak istiyorum."

"Neden seninle barışmalıyım?"

"Çünkü eşler arasında kavga bu kadar büyümemeli. Birbirimizden bu şekilde soğuyoruz. Neden hala uzatıyoruz ki? Ben seni seviyorum ve sende beni seviyorsun daha fazla kırmanın anlamı yok."

"Ben senin yerinde olsaydım beni öldürmüştün biliyorsun değil mi?"

"Sana zarar vermem."

"Verdin vereceğin kadar zaten."

Oturur şekilde durduğunda Hyunjin kafasını onun kucağına koydu.

"Nasıl affettirebilirim kendimi sana?"

Felix omuz silktiğinde kollarını ona sardı.

"Özür dilerim, lütfen affedebilir misin beni?"

~~~

Askini ver yazara askini veerr😻😎

Naber genclik? Ben iyiyim umarim sizlerde cok iyisinizdir!!🌸🌸

Bu ficde bolumler kisa cunku fic biraz uzun sursun diye kisa yaziyorum boyle uzuyorlar👍

Ve ben yine bombastik fantastik kolalastik bir fic yaziyorum sizce atmali miyim😔😔✌️

The Police e de oy verin yeto bolumu yazdim sinirin dolmasini bekliyorum

Bolum arasinda kendimle konustum nasil amaa😻😻😻

Neyse hadi bakalim kendinize çok iyi bakın bu yazar sizi çooookkk seviyorr sakın unutmayın!!😻💗🌺😘😽😻😽😘💗😽😻💗😽😽😻😘💗😽😻😘💗😽😻😘💗😽😻😘💗😽😻

Sınır 50 oy 300 yorum

Görüşürüz bebeklerim🥺💗✨

Big Girl (Little Boy 2) | Hyunlix Daddyking ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin