2.

126 8 0
                                    

T.......

Yukarı kata çıkıp kapının önünde durdum hemen kendime çeki düzen verdim. Kapıyı çalıp beklemey başladım gel komutunu duyunca hiç beklemeden içeri girmiştim koltuğunda rahatça oturan patronuma kaydı gözlerim. "gel taehyung geç otur." Sitresli gibiydi buna bir türlü anlam veremedim.İşaret ettiği yere oturdum ve konuşmasını bekledim"normalde asla sana böyle bir görev vermezdim taehyung çok beceriksiz biri olduğunu
İkimizde biliyoruz."hiç şaşırmamıştım ne zaman bana laf
atıcak diye bekliyordum.

aslında buraya iş görüşmesi için geldiğim zaman hiç böyle birisi değildi tam tersine gözüme çok kibar gelmişti. Ailemin olmadığını öğrendiğinden beri bana çok kaba davranmıştı sürekli olarak en kötü durumdaki hastalara benim bakmamı istemişti bazılarına bakabilsemde bazıları beni çok zorluyordu. Mesela bundan 1 yıl önce hastanemize benim yaşadıklarımı yaşayan bir hasta gelmişti ve tabikide bunada benim bakmam istenmişti.

bir gün o hastanın yemek saati gelmişti elimdekilerle onun olduğu odaya doğru ilerliyordum odaya girdiğimde kimsenin olmadığını farkettim her yeri aradım ama yoktu sonra aşağıda olabileceği aklıma geldi elimdekileri bırakıp aşağıya inmeye başladım bahçeye indim her tarafı aradım.

Ama hiç bir yerde yoktu sonra belki odasına geri çıkmıştır diye odasına çıkmaya başlamıştım. Odaya vardığımda kapının neden açık olduğunu umursamadan
içeri girmiştim odanın ortalarına doğru adımlamaya başladım ama o yine yoktu tam bun nasıl müdüre söyleyeceğim düşünürken anından arkamda kalan kapının kapatılmasıyla irkilmiştim arkamı dönüp kim olduğuna bakmam lazımdı arkamı döndüm. ordaydı hastam chul.

Elinde tepsinin içindeki bir çatal vardı ve nereden aldığını
Bilmediğim bir çakmak vardı elindeki çakmağı çatala doğru tutuyordu ve çatalın ısınmasını sağlıyordu  birden aklıma küçükken başıma gelen bir olay geldi.babam yine annemle kavga ediyordu o zamanlar 11 yaşında felandım babama karşı çıktım diye şöminenin çubuklarından birini sırtıma değdirmişti ben ona ne kadar yalvarsamda beni bırakmamıştı ve o çubuğun hayla bende izi vardı.

Aklıma gelen görüntülerle inci gibi bir yaş çıktı gözlerimden. birden hastamın bana yaklaştığını farkettim  o bana yaklaştıkça ben bir adım daha attım normalde olsa asla böyle birşey yapmazdım ama hayla aklım eski anılarımdaydı bana çok yaklaştı bende geri gitim en sonunda gidicek başka yerim olmadığı için sırtım duvara deydi ağlıyordum hemde çok çünkü o normal bi insan değildi çok dibime girmişti titremekten bi türlü alı koyamıyodum kendimi"sen birine çok benziyorsun taehyung"demişti gözlerini hiç kaçırmadan ve o derin sesiyle tam elindeki çatalı koluma dedirceken içeri güvenlik girmişti o an ne olduğunu anlıyamıyorudum.

herşey çok ani gelişmişti güvenlik görevlilerinden biri bana iyi olup olmadığımı soruyordu ama ona cevap veremedim sadece kafamı iyim manasında saladım sanırım diğer güvenlikler çoktan chulu çıkarmıştı.

Aklıma dolan anıları bastırarak müdürün ne söyleyeceğini merakla bekledim elbete iyi birşey demiyeceğini biliyordum yinede konuşmasını bekledim"haftaya buraya yeni bir hasta gelicek taehyung."yutkundum konuşmasına devam etmesini bekledim elbete bu işi bana yıkacaktı başka ne için çağırabilir diki beni"ona sen bakıcaksın taehyungu ama dikkat etmelisin o diğer hastalar gibi değil daha manyak ve daha sadist onu hastanenin en alt katındakı tekli odamıza götürücez en alt kata sadece görevliler birde sen giriceksin anladın mı onu bahçeye çıkarman yasak hata odadan dışarı çıkarmanda yasak sen sadece onun ihtiyaçlarını giderecek sin anladınmı"

"evet anladım ama neden bu kadar çok önlem alıyorsunuz ki sonuç olarak oda bir insan en fazla ne yapabilir ki."
"evet oda insan ama insanlardan nefret ediyo hemde kendi anne ve babasını öldürecek kadar."azım şokla anlık açılsada hemen kapamayı başarmıştım bu nasıl bir insandı tamam bende ebebeyinlerimi sevmezdim ama o kadarda değil.hem ben nasıl bu hastayla ilgilenecektim ki ya bana birşey yaparsa anında kalpten giderdim sanırım.
"beni anladın mı."evet efendim izninizle çıkmam lazım."
"tamam çık işine dön sakarlık yapma."önünde saygıyla eyilip odayı terk etmiştim.

Bugün çok yorulmuştum ama akşam yinede sevgilimle davete gitmem lazımdı hiç gitmek istemesemde yinede onu kıramıyordum.işlerimi bitirmiş ve eve gitmiştim joon beni evden alıcaktı hemen üzerime bir takım elbise birde tüzük takmıştım bu yüzüğü joon bana almıştı her dışarı çıktığımızda takardım.

joon buna bayılırdı onunla üniversitede tanışmıştık o zamanlar ben asosyal biri olduğum için arkadaşım yoktu ama o tam tersi okulun popüler kişilerindendi birgün bana pat diye seni seviyorum dedi onu reddettim ama zamanla bende ona gönlümü kaptırmıştım.

gelen korna sesiyle aşağıya inmem gerektiğini anlamıştım ayakkabımı giyip indim.arabasına yaslanıp benim gelmemi bekliyordu beraber arabaya binip susmuştuk sanki o bana birşeyler söylemek istiyo gibiydi ve bende bunu biliyormuş casına hiç konuşmuyordum"taehyung sana çok önemli söylemem gereken birşey var."tabi söyleyebilirsin."biliyorsun ki benim ailem gay olduğumu bilmiyor ve bende seni oraya arkadaşım olarak götürüyorum gibi olucak yani orda bana aşkım felan diyemezsin anladınmı bebeyim sadece bir gecelik"

üzülmüştüm gerçekten çok nasıl böyle birşey diyebilirdi bana ben oraya onun ailesiyle tanışmaya gidicektim onlarla tanışamasam ne anlamı vardı oraya gitmemin"peki biliyorum sen kafana takma ben çok üzülmedim bunu kafana düşünmene gerek yok canım orda eglenicegimden şüpen olmasın."seni çok seviyorum taehyung seninde bundan şüpen olmasın"deyip anlımı öpmüştü.

Joon'un arabasiyla kısa bir süre sonra gideceğimiz davetin olduğu yere gelmiştik.normalde joon böyle yerlerde elimi tutardı ama bu sefer tutmamıştı.İçeri geçip bir yere oturmuştuk.ben etraftaki insanları izliyordum joon'da birleriyle konuşuyordu canım şimdiden çok sıkılmıştım biraz temiz hava alsam iyi gelir diye düşündüm"joon ben temiz hava alıp gelicem."tamam keyfine bak."davetin olduğu alandan çıkıp biraz ilerisinde olan taşa oturdum. Telefondan jiminle konuşsam Berki iyi gelebilirdi.

Bitti :)

Joon RM değil başka bir karakter kafanız karışmasın.
Joon'un taehyung a olan sevgisi gerçek mi ?
Müdür yeon neden sitresli ?
Yeni gelen hasta kim ?                                  💜

~kübra~

WRONG TİMİNG TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin