3.

85 7 0
                                    

T......

"Alo jimin-ah."taehyung napıyorsun hani davete gidiyordun joon'la."evet geldim onunla davete. biraz temiz hava almak için dışarı çıktım."taehyung böyle yapmamalısın onun elinde olan birşey değil bu."çok yoruldum jimin-ah artık dayanamıyorum. biliyormüsun içerde ne oldu babası joon'la evlilik hakkında konuştu bende onları bir köşede sessizce dinledim. çok kırıldım
jimini-ah nerdeyse ağlıyordum."taehyung bunları çok düşünme joon seni seviyor bunu biliyorsun neden üzülüyorsun yokasa ona güvenmiyorum sun." "Bilmiyorum onunla 2 yıldır sevgiliyim bazenlerı başka birine dönüşüyor onu tanıyamıyirum.şü anda olduğu gibi."

...

Jimin hyung la konuştuktan sonra telefonu kapatmıştım. Oturduğum yerden kalkıp davet salonuna adımladım. içeride masada oturmuş bir kızla konuşan joon'u gördümğümde hiç rahatsız olura benzemiyordu kızla konuşurken. adımlarımı yavaşlatıp durdum onu gerçektende şu an tanıyamıyordum.

Onları orda görmeye dayanamayıp hemen orayı terketim.
Buraya joon'la gelmiştim bu yüzden nasıl geri dönücektim jimin'i arasam Berki de beni burdan alırdı, yada aramasam daha iyi olurdu taksiye biner evime giderdim.

Taksi önümde durduğunda beklemeden bindim ve yolu tarif edip beklemeye başladım. Eve vardığımda küveti hazırlamış ve içine girmiştim. Küvette dalgalanan suları izlerken telefonuma bildirim gelmişti belki joon'dan dır diyerek elime almıştım ama ondan değildi ne bekliyordum ki o kadar önemli bir davete benimi düşünücekti. Aslında düşünmesi lazım ben onun sevgilisiydim ve benim çoktan davet yerdinde olmadığımı anlaması lazımdı ama yok ne bir mesaj ne bir arama yoktu.

Duşumuda aldıktan sonra siyah pijamalarımı giyip salona indim bu gece uyuyamazdım ağlayıp hıncımı atmam lazımdı. Televizyonu açıp filim aramaya başladım elbette ki dramatik birşeylere ihtiyacım vardı. filimi şeçip kanepemde yayıldım. Daha film başlamadan jimin'i arasam gelir miydi acaba.Telefonumu dan baktığımda jimin çevrimiçi görünüyordu."Jimin-ah uyumadiysan bana gelirmisin."taehyung iyi misin sesin hiç güzel gelmiyor."hayır iyi değilim lütfen gel sana ihtiyacım var."
"tamam geliyorum sen bekle beni geldiğimde anlatırsın herşeyi."jimin-ah gelirken yiyecek birşeyler alır mısın filim seçtimde izleriz."tamam alırım."

jimin hyung gelmişti beraber ilk önce sorunlarımızı anlatıp ağlamıştık ben aldatılıyo gibi hisetim için oda sap oldu için."bak bu filmi seçtim hem ağlarız."saçmalama taehyung iki üç gözyaşı döktük diye hemen dırama bağlama." Elimdeki kumandayı alıp filim seçmeye başladı en sonunda animasyon açmaya karar verdik hem Berki neşemeiz yerine gelirdi. "yaa hyung bu ne çocuk musun sen."yaaaa bırak buz devri büyüktür diğer filmlerden hem komik ben animasyon izlemeyi çok severim."off peki ama senin beni teselli etmen gerekiyordu." Sitemkar bir şekilde oturduğum yerde yayıldım beni takmayışı sinir bozucuydu bunu pek önemsemeden seçtiği animasyonu izlemeye koyuldum.

Animasyon bitince sohbete dalmıştık "hyung madem bu kadar çok istiyorsun sevgili yapmayı seni joon'un arkadaşlarından bir tanesiyle tanıştırayım." yüzünü buruşturup bana baktı tek kaşını havaya kaldırıp bana Side eye bakışı atı "hyung çok mimk yapma ilerde suradın buruşuk olur benden söylemesi"sus sen velet hem sen ilk önce joon'la aranı düzelt sonra bana birini bulursun."

"Çok boş yapıyorsun taehyung ne demek ilerde kimse seni beğenmez ben tasgibiyim sen kendine bak bir kere ruhsuz piç."off aynen aynen ban yatmaya gidiyorum sende tıkınmanı bitir ve evine git davar ayısı yakında kapıdan zor giriceksin." Bunu demem üzerine kaşları çatmış bana kaçmasan götüne elveda de bakışları atıyordu koşarak odama doğru kaçtım tam kapıyı açıcakiken götüme terliği atı. Canım acımamıştı odamın kapısını açıp içeri girdim tabi hemen ardından yatağıma girdim biraz durup tavanla bakıştıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım....

Bitti :)

Semekook mu semetaehyung mu ?
Ficim güzel mi ?
Devamı gelsin mi ?

~kübra~

WRONG TİMİNG TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin