9'

956 88 37
                                    

Kızlar bissürü yorum istiyorumm okuyan herkes yorum atsın lütfen ❤️

Jungkook'un Lalisa'sı kolları arasında göğsüne yaslanmış bir şekilde sevgilisinin kalp atışlarını dinliyor. En sevdiği seslerden ikincisi bu artık.
Birincisi zaten sevgilisinin sesi.

Lisa biraz korkuyor bu duygulardan, içindeki boşluğu bu adamlayken fazla hissetmiyor. Onu korkutan şey bu, bir gün bu adam giderse boşluğu tekrar hissedecek.

Günün ilk ışıklarıyla beraber ilk önce kız gözlerini açıyor. Çok uyumamış olmasına rağmen enerji dolu, gençlik ateşi dedikleri şey bu olsa gerek.

İlk önce tırnaklarını oğlanın üst vücudunda dolaştırıyor, ara ara bastırıp ara ara okşuyor ama oğlan gözünü bile kıpırdatmıyor.

Lisa biraz daha uğraşmak istiyor çocukla. Henüz yeni çift olmuşlarına rağmen uyumları evli çiftlerinkinden farklı değil.

Lisa yatakta biraz doğrulup Jungkook'un üstüne eğiliyor. Saçları hafiften çocuğu huylandırmaya başlamış ama çaktırmıyor Jungkook.

Lisa biraz daha eğildiği an Jungkook gözlerini açıyor.

"Yakaladım!"

Jungkook saniyeler içerisinde kızı sırtüstü yatırıp üste geçiyor.

"Neden tepki vermedin o kadar dokunmama rağmen?"

Lisa cilveli bir şekilde sevgilisine bakarken elleriyle çocuğun omuzlarını kavrıyor.

"Hoşuma gittiği için tepki vermedim, daha ne kadar ileri gidecektin merak ettim ayrıca."

Jungkook kızın yanına uzanıp saçlarıyla oynamaya başlıyor.

"Bilmem, öperdim belki."

Jungkook tepkisiz bir şekilde yatmaya dönüyor, sıkıca gözlerini yumuyor.

"Hadi bekliyorum. Hiç uyanmadım Lalisa devam et lütfen."

Lisa gülerek olduğu yerken kalıp yerdeki kıyafetleri giymeye başlıyor. Jungkook da yataktan kalkmış kızın arkasından sarılmıştı bile.

"Jungkook hadi oyalanmayalım."

"Biraz daha kalalım beraber."

Lisa Jungkook'a doğru dönüp kollarını sıkıca sarıyor. Sımsıcak hissetmesine neden olan bu adamın dudağına uzun ama naif bir öpücük konduruyor özür niyetine.

Jungkook geceleri çalışıyor, kendisi ise sabahları ofise gidip çalışmak zorunda. Birisi plaza sahibiyken diğeri gece kulüplerinin en çok aranan yüzü.

"Bu öpücükle kaçacağını düşünüyorsun değil mi?"

Lisa başını havaya kaldırarak konuşuyor Jungkook'la göz teması kurmak için. Gülümsüyor çocuğun kalbini daha da erittiğini bilmeden.

"Aynen öyle düşünüyorum sevgilim. Çok zengin olmak için çok çalışmam gerekiyor."

"Zaten çok zengin olduğun için birkaç gün tatile gitsek?"

"Senin de çalışman gerekmiyor muydu?"

Jungkook kızı kolları arasına alıp mutfağa taşıyor.

"Eğer istersen her şeyi erteleyip baş başa gezeriz."

"Jungkook balayında bile değiliz henüz çok yeni her şey. Akışına bırakalım olur mu?"

rockstar's gf | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin