18'

519 62 58
                                    

Boool bol yorum yapın🥺🥺
Sınır 85 oy yine🩵

"Aşkım, hadi aşağı gel geç kalacağız!"

Jungkook aşağı kattan bağırırken ben aynadan kendi yansımama bakıp gloss sürmekle meşguldüm. Bugün bebeğimizi görmeye gidecektik ilk defa.

"Geldim, bir saniye."

Koşa koşa merdivenlerden inerken sok basamakta Jungkook kucağına aldı beni. "Merdivenlerden inerken dikkat et diye kaç defa diyeceğim Lisa."

"İçimdeki çocuk yaptırıyor hep."

Jungkook hala beni kucağında taşırken çantamı aldı ve evden çıktık. Beni arabanın koltuğuna kadar bırakıp kemerimi bağladı.

"İçindeki çocuk yaptırmıyor, sen kendin çocuksun."

"Ne demek çocuğum? 2 hafta sonra 23 oluyorum bir kere!"

Jungkook başını aynen dercesine salladı ve arabayı sürmeye başladı. "Ciddiyim çocuk değilim, sensin çocuk."

"Lisa, farkındaysan ben 26 yaşına gireceğim bu yıl."

"Daha 4 ay var, 25 sayılıyorsun."

"Kızım konuyu kapatalım kendimi yaşlı hissediyorum."

Ağzıma fermuar işareti yaptım. Hastaneye gidene kadar yaş ve bebek konusu hariç günlük işlerimizden konuştuk. İkimiz de bebek konusunda çok mutlu olsak da yaşımız ebeveyn olmak için küçüktü, gerginliğimin sebebi buydu bebek konusunda.

"Lisa Hanım! İçeri geçebilirsiniz."

Jungkook içeriden seslenilmesiyle hemen ayağa kalktı ve elimden tutup beni de kendiyle birlikte içeri koşturdu. Bazen o kadar heyecanlı davranıyor ki hamile olanın brn değil de o olduğunu düşünüyorum. Gerçi kendimi pek de hamile gibi hissetmiyorum zaten.

"Buyrun hanımefendi, öncelikle sedyeye uzanın."

Uzanıp üstüme geçirdiğim tişörtün göbeğini yukarı sıyırdım. Jungkook da başımda dikilmiş monitöre bakıyordu.

"Bu ilk kontrolünüz mü?"

"Evet hamile olduğunu öğreneli bir hafta oluyor zaten."

Jungkook hemen atlayıp benden önce cevap verdi, dediğim gibi hamile olanın o olduğunu düşünüyorum bazen.

"Peki annemizin hiç sabah bulantıları veya baş dönmeleri oluyor mu?"

"Mide bulantım yok ama baş dönmesi ve sırt ağrısı hissediyorum çok fazla."

Doktor karnıma jeli döküp cihazı gezdirmeye başladı.

"Ne kadar zamandır bu şikayetleriniz var?"

"Yaklaşık bir aydır."

"Peki bu zamana kadar karnınızdaki sertlikten hiç aklınıza gelmedi mi?"

"Nasıl yani?"

"14 haftalık hamilesiniz Lisa Hanım."

Jungkook'a dönüp baktığımda aynı şokla bana bakıyordu. "Bebeğin kalp atışlarını duymak ister misiniz?"

"Evet lütfen."

Jungkook elimi tutup öptü. Ardından dizleri üzerine çöküp kafalarımızı aynı hizzaya getirdi.

Ardından işittiğimiz ritmik sesle gözlerimizden akan yaşları engelleyemedik. Anne olacağımı hissettiğim ilk an buydu.

"Bakın bu burnu."

rockstar's gf | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin