Günler sanki yıllar gibi geçmişti. Bu gün aralığında Felixle daha çok konuşuyorduk. Bu yüzden Eun-ji, Felixe eskisi kadar fazla yaklaşamıyordu. Feliximi daha yakından tanıdıkça daha da bağlanıyor, onu asla bırakmayacağımdan çok daha emin olmaya başlıyordum. Ve bugün, ilk adımımı atabilirdim. Çünkü bugün pazartesiydi. O yüzden bugün olduğundan daha çok heyecanlıydım. Tek fark, bugün Feliximle çok görüşemedim. Sonuç? Eun-ji onun ayağımdan ayrılmadı tabii ki. Ama drama klübünde olduğum için yapmaları gereken şeyler ve sorumluluklarımın olduğunu söyleyip duruyorlardı. Siz bekleyin, hele kazanayım feliximin gönlünü, hepinizin pabucunu dama atacağım. Kimseyi tanımayacağım, Felixim dışında! ...
+"IU! Hadi ama, orada dikilip durma şu kolileri taşımamıza yardım et." Dedi drama klübünden biri.
-"Ah! Üzgünüm, hemen getiriyorum." Dedim.
Ugh, bu insanlar beni sinirlendiriyor. Okulun bir anca bitmesini diliyorum.
Derken bu sefer zaman hızlı geçti. Kesin ayak işi yaptığım içindir fakat kimin umrunda? Bugün Feliximle buluşacağım! Temizlik saati bittiği gibi çıkış kapısının önünde feliximi bekledim. 15 dakika sonra geldiğini görüp, gülümsedim ve elimi salladım. Beni görüp gülümsedi ve el salladı. Ah, bu bir hayal olmalıydı sanki. Hep hayal ettiğim o gülüşü bana doğru yapıyordu. Yanıma yaklaştı,
+"Selam IU! Gidelim mi?" Dedi.
-"Ah evet! Gidelim." Dedim.
Seri adımlarla yürümeye başladık.(TEMSİLİ, kıyafetler aynı değil)
+"Ailen neredeler?" Diye sordu Felixim.
-"Yurtdışındalar." Dedim.
+"Yani tek mi yaşıyorsun? Zor olmuyor mu?" Dedi.
-"Alıştım, o yüzden çok zor olmuyor." Dedim.
+"Anladım." Dedi.
-"Peki, seninkiler? Ailenle mi yaşıyorsun?" Diye sordum.
+"Evet! Bir kız kardeşim var." Dedi.
İşte burada duraksadım, kız kardeş mi? Bildiğim tüm kardeşler abi/ablalarına bağlı olur. Umarım sarı civcivimin kardeşi kanımı beynime sıçratmaz.
-"Ah, ne kadar da güzel!" Dedim, hafif gülümseyerek. İçimden ise hafif tedirgin hissetmiştim. Ama çabucak unuttum.
Felix durup bana baktı.
+"Sinemaya gitmek ister misin? Sonra kahve içmeye gidebiliriz." Dedi gülümseyerek.
-"Olur, benim için sakıncası yok!" Dedim heyecanla.
+"Heh, bazen çok tatlı oluyorsun." Dedi, dediği gibi ne dediğinin farkına varıp yüzünü eliyle örttü.
-"Ah- Haha! Merak etme. Hadi gidelim." Dedim, içimden bir ses bu işin olabilme olasılığının arttığını söylüyordu.
Otobüs durağına doğru gittik, ve beklemeye başladık. Her şey normal gidiyordu. Farklı bir şey olmadı, sadece sohbet ediyorduk. Ardından otobüs geldi, bindik ve oturduk.(TEMSİLİ)
Otobüsteyken pek sesimiz çıkmadı. Sadece sessizce durağı bekledik ve camdan yolu seyrettik. Bana hiç bakmıyordu. Bu kalbimi burkmuştu... yine de moralimi bozmamam gerektiğini düşündüm. Sonuçta feliximin moralini de etkileyebilirdi bu. Yaklaşık 15 dakika sonra durağa vardık ve indik. Sinemaya doğru yürüdük, vardığımızda bana baktı ve gülümsedi.
+"Hangi filme gitmek istersin?" Dedi.
-"Hmm... fark etmez! Yeni çıkan hızlı ve öfkeli 10'a gidebiliriz." Dedim.
+"Pekala! Biletleri alalım. Sonra da yiyecek bir şeyler alırız." Dedi.
-"Tamam!" Dedim ve gülümsedim.
Kasaya doğru gittik ve biletleri aldık. Ödemeyi teklif etsem de, ısrar edip biletleri satın aldı. Yürüyen merdivenle yukarı çıkıp bir kova mısır ve içecek aldık. Sonra da salon 4'e gidip yerlerimize oturup filmin başlamasını bekledik. İkimiz de arada göz göze geliyorduk.(TEMSİLİ)
Kalbim kıpır kıpırdı, sanki yerinden çıkacak gibiydi. Derken film başladı, salonun ışıkları söndü ve bizde artık izlemeye koyulduk.
Film bitttikten sonra kalkıp salondan çıktık.
Sonra acıktığımızı fark edip bir restorana gittik. Oturup menüden yemeğimizi söyledik fakat yemeğin gelmesi o kadar uzun sürdü ki, uyuyakalmışım. O sırada Felix benim fotoğraflarımı çekmiş olsa ki uyandığımda kıkırdıyordu.(TEMSİLİ)
Yemeklerimiz gelmişti,
(TEMSİLİ)
sohbet ederek yemeye başladık. Zaman su gibi geçti ki yemeklerin hepsi bitirmiştik. Hava da karardığından, gitme kararı aldık ve otobüsle eski durağa gittik. Ardından felix beni eve bırakmayı teklif etti, ben ise kabul ettim. Ama sonra onu evine bırakıp tekrar eve döndüm. Geri gelirken bugün çok eğlendiğini ve tekrarlamamız gerektiğini söyledi. Sanırım hayallerim yavaş yavaş gerçekleşiyordu. İnanılır gibi değil. Felixim, sarı civcivim, gelecekteki eşim... benimle buluşmuştu, eğlendiğini ve tekrarlamamız gerektiğini söylemişti. Ah.. tüm gece bunları düşünüp uyuyamamıştım. Felixim, benim olmaya bir adım daha yaklaşmıştı...
————————————————————————
Bölüm Sonu.
Bakalım bu ilişki nerelere gidecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Aşk (TAMAMLANDI)
Teen Fictioninsanlar aşkları için her şeyi yapabileceklerini söyler ama bu hep lafta kalır. Eğer benim kadar aşıksanız siz ne kadar ileri gidersiniz?