Bölüm 15: Dans Yarışması

38 23 0
                                    

-1 hafta sonra-

Günler ve saatler Felix olmadan geçmişti. O sürekli beni arasa bile genellikle açmadım. Açtığımda ise soğuk davrandım. Çünkü kendimi çok suçlu hissetmeye başladı. O... benim gerçek yüzümüzü bilmiyor. Jin gibi o da beni sever mi? her şeyi kabul eder miydi? Beni her şeyimle kabul eder miydi? Onun gibi iyi kalpli, hassas ve kibar biri asla beni anlayamazdı. Benden nefret etmesini istemiyordum. Tabi ki salak değilim. Onun bana karşı hislerinin değiştiğini kabul ediyorum lakin bence beni kız arkaşı gibi görmüyor. Benim onu sevdiğim gibi sevmiyor. Biliyorum ama bunu kabul edemem.


ah... Ben bunları düşünüp iç geçirken beni sürekli rahatsız eden arama seslerini duymamak adına telefonumu kırmak istedim Kırım mi lan telefonu? diye bağırdım. En son sinirimi telefondan çıkarıp onu çekiçle paramparça yaptım.

Yaklaşık yarım saat sinirden kendimi yerken bir anda kırılan kapının sesini duydum. Gelen Cim cim' baktım. Onu görürmez görmez ağlamaya başladım. Onun bana hep huzur veren sesiyle sakinleşmeye başladı. Çünkü beni tek anlayan oydu. Bugüne kadar yaptıklarımı hiç aldırış etmeden beni olduğum gibi sevdi. Sahip çıktı.

Bu sırada Jin'' Bugün okulda seçmeler var. Dans seçmeleri. Hadi gidelim ve eğlenim. Hem bence  Felix seni özlüyor. Sürekli seni soruyor. Tebrikler.'' Dedi.

+''Tamam. Hadi gidelim ama önce hazırlanmam lazım'' Dedim ve Jin odadan çıktıktan sonra giyindim.


2 Saat sonra

Bugün zaten seçmeler yüzünden okul yoktu ve o yüzden yokluğum fark edilmedi. Zaten Suzzy meselesi hemen unutuldu.

 o sırada koşarak Jennie koşarak geldi ve '' Kızım ! Nerdesin sen? Öldük meraktan!'' Diye bağırdı.

Ben de o sırada dalga geçeek'' Kim soruyor? Yoksa hayranların mı?'' Diye sordum gülerek.

O an Jin'' En eski ve en güçlü bağı olan hayranı benim!'' Dedi ve yanağımdan öptü.

Tam o anda arkadan'' Böyle bir güzelliğin yanında herkesin haran olmaması imkansız ama önemli olan bu güzel kzıın kime haran olduğu.'' Dedi tek kaşını kladırıp Jin'e bakarak.

O sırada Jennie araya girip sen kime hayransın peki?'' Diye sordu iğneleyerek.

Tam o sırada jin ve Felix arasında gidip gelirken anons sesi ile konuşmamız bölündü. 

DİKKAT! DİKKAT! DANS SEÇMELERİ İÇİN SON YARIM SAAT!  HAYATININ AŞKIYLA HAYATININ DANSINI YAPMAK İSTEYEN TUTKUNLARIMIZI PİŞTE BELİYORUZ.

SON OLARAK İLK ERKEK SEÇİMİ YAPILACAK VE ARDINDAN KADIN DANSÇI SEÇMELERİ. EN SON FİNALE KALAN KİŞİLER PARTNER DANSI YAPACAKLARDIR. 

ÖĞRENCİLERİN DİKAKTİNE.

Tam o anda Jin ve Felix birbirine baktı ve jin'' Kimin1. olacağı belli peki 2. kim? Diye sordu.

O sırada ben'' Abartma Jin. Benden daha iyileri olamaz mı?'' Diye sordum.

Jin'' iyi eşittir sen IU.. Dedi.

O sırada '' Sakin Jin. İlk kadın seçmeler olacak ve kesin IU kazanır ama erkekte bu kadar emin olma! Dedi.

Aralarında olan gergin ortamı bozarak'' ben hazırlanmaya gidiyorum. Siz kabga etmeye devam edin. Ayrıca Felix'' Eğer söylemek şstediğini söylemezsen sonunda kaybeden sen olusun.'' Ddedim ima ederek.

-Yarım saat sonra-

Sahne Açılır ve ışıklarr kapanır ve O an nefesim duracak gibi oldu. Sıra bana gelmişti. Herkese alkış sesleri kolmuştu. Çokk korkuyordum. Perde arkasından Felix' E baktığımda ortalıklta yoktu Ama JİN VE Jennie karşımda bana gülerken bir anda onu gördüm ve bütğn gerginliğin geçti.


Dans kısmı bittiğinde heycandan nefesim tutuldu. O an sadece Jin ve Felix' e baktım. Onlara baktığımda haranlıkla bakıyordu. Felix'in gözlerine baktığımda daha Önce görmediğim bir duygu gördüm.Bir saniye... Bu aşk değil de ne?....(Bence aşktan.)

Ben yorgunluktan bitmiş haldeyken çok heycanlıydım. Çünkü yarışma sonucunda ben kazanmıştım( Çünkü başrol)  Bem gurur ve mutlulukla koltukta oturulen sıra erkeklerin seçmesine gelmişti. Çok korkuyordum çinkü tanımadığım biriyle dans etmek istemiyordum. Keske Felix ile dans edebilsem...

 Ben bunları düşünürken  erkek seçmeleri başladı. Onlarca kişi dans etti lakin hiçbiri benim Sarı cıvcıvım kadar yakışıklı ve cim cim kadar enerjik değildi.

-Yazarın Bakış Açısı-

Sunucu erkek yarışmacılardan gönüllü birinin sahneye çıkmasını istedi. Özgüvenleri tam olan Felix ve Jin aynı anda sahneye çıktılar. Birbirletine kin ve nefret dolu baktılar. İkisinden biri tam bir şey diyecekken sunucu aralarına girdi ve '' İkinizde beraber bir performans mı sergileyeceksiniz? Diye sordu. O an ikisi birbirine baktı ve gülmeye başladılar. İkiside aynı anda sunucuta'' Hayır!'' Dedi ve Sunucu kuvrak zekasıyla ortaya fikir atar ve döyle der:''Kura çekmeye ne dersiniz?'' diye sorar. Felix ve Jin '' Tamam' Der ve sunucu kağıt çıkarır.  Kağıt çıkar ve birine 2 cizgi çizer ve kutuya atar. Ardından '' 2 çizgi alan ilk performasısergiyecek. Kabul mü? Diye sorar ve ikisi kabul eder. En son kura çekliir ve  Felix 2 çizgi olan kağıdı buur ve performansını sergilemeye başlar.

Bu sırada bunu izleyen IU erir ve tekrar erir. Çünkü Felix sadece IU'ya bakar. Bu sırada performası biten Felix en son sunucya ve dinleyenlere teşekkür edip tam giderken IU'ya bakarak göz kırprp gülerek arkasını dönüp giderken IU ise utançla başını eğer.

O sırada Jin performansı için sahneye çıkar.

Yaklaşık 10 dakika sonra alkış kıyamet koparak Jin sahneden iner ve IU Felix ile Jin'i tebrik ederrken sunucu IU,Felix Ve Jinî saheye çağırır ve 3'ü afallamış ve bir şey anlamışken sunucu'' Evet Iu. sen kazandın lakin yanında olan bu 2 yakışıklı berabere kaldı. Sonucu senin açıklaman gereliyor Bir oy kullanlırsa kazanan erkek dansçı  belli olur.'' der ve bun u duyan Jin veFelix birbirine bakar. ikisede kendinden emindir çünkü ikisede Iu ' nun kendisini seçeceğini düşünür tam Iu cevap verecekken bir öğrenci atlar ve ^^ kutuda bir oy daha kaldığını söyler. herkes derin bir nefes alırp nefeslerini tutarken sunucu kağıda bakar ve sakince'' Kazanan Jin!'' Der. Bunu duyan Felix öfkeyle kendi içinden küfrediyor.(Çok ayıp teybiyesiz) Bu sırada Jin gıcıklığına Felix' e gükerken IU değişik duygular içinde hissediyor kendini.

Suncu'' Peki o halde yarımsaat sonra yakışıklı danscımız ve Güzeller güzeli danscımız için bir alkış alaım ve emekleri çin Felix' e teşekkür edelim' der ve yalandan güler.

Jennie ve Iu Felix'in bozulduğunu anladığı için üzgündür. Bu sırada felix ortadann kaybolur. Bu sırada IU onu arasa bile bulamaz. Daha sonra dans gösterisinin başlaması yaklaştığı için peş edip Jin'in yanına gider. Yaklaşık 1 saat sonra IU sahneye çıkar ve Jin kendi kısmının gelmesini bekler(  ey yavrum ey! sen daha bekle Felix)


IU dans ettikten sonra jin ile olan kısmı gelir ve ay ışığı görünümü için ışıklar kapanır.  Jin ile dans ederken dans sonunda final kısmında  Iu'yu döndürürken o an karşısında dans ettiği ve kollarında olduğu kişinin Felix olduğunu anlar ve tam beni eğmişken' Ne yapıyorsun? diye sorar heycan ve merakla. Ardından Iu'yu  eğdiği anda dudağını kızın  dudağına bastırır.Iu şoku atlatmamışken ışıklar tam yanacakken kulağını ' sadece seni seviyorum' Der.

IU Bakış Açısı

FELİX. BENİ. ÖPTÜ. BANA SENİ SEVİYORUM MU DEDİ?

 BEN... DELİRİYOR MUYUM????? 


Ölümcül Aşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin