“Onu gördüğüm andan beri bütün dünyam o olmuştu. Sıkıcı dünyama adeta bir ışık saçmıştı. İyi ki o gün okula geç kaldım ve bana çarptı. Nereden bildin ki benim de ona çarpılacağımı? O günden beri aklımdan asla çıkmadı. O güzel sesiyle, saçlarıyla, o güzel kokusuyla her şeyiyle yanımda olsun istiyorum. Sadece bana baksın, bana dokunsun, beni öpsün her şeyi ile benim olsun istiyorum ve bunun için elimden gelen her ne olursa olsun yaparım. Tek ama tek bir problem vardı ki o da şu an benim farkımda değil. Önce o kızı ortadan kaldıracağım ve daha sonra onun ilgisini çekmek içinden geleni yapacağım. Onun için de bir plan yapmam lazım."
Diye düşündüm ve ardından onu evinden almak için çok geç kaldığımı gördüm.
“Allah kahretsin nasıl onun tek başına bırakırım?!"
Dedim ve hemen üstümü değiştirip formamı giydim ve saçımı yaptım.
(Temsili forma siyah)
Ardından yola koyulup felix'in evine gittim. Sonunda bir nefes aldım. Geç kalacağım diye korktum çünkü bensiz okula giderse onun başına kötü bir şey gelebilirdi. Sabahın ilk ışıklarıyla güneşin ona vurması çok güzel bir görüntü şöleni veriyor, günüm gittikçe güzelleşiyordu adeta. Okula, o önde bense arkada yürümeye başladık. Yaklaşık 10 dakika sonra okulun yanına geldik. Ben onun arkasında durdum çünkü aynı anda gidersek onu takip ettiğimi anlayabilirdi.
Yaklaşık 10 dakika sonra dersin başlayacağını fark edip koşarak sınıfa girdim. Herkese yalandan da olsa gülücük dağıtıp,
"Günaydın!" dedim.
Ardından sırama geçtim ve öğretmenin gelmesini bekledim. Tabii bu görünürde öyleydi, sıradan bir kız sıradan bir ders için öğretmeni bekliyor gibi görünebilirdi ama konu bensem neyi veya kimi düşündüğüm az çok tahmin edilebilirdi. Tabii ki o drama kulübünün başkanını öldürmem gerekiyordu. Ama önce bir planım olmalıydı... Derken öğretmen sınıfa girdi ve maalesef iyi ve uslu bir kız(!) Olduğum için not almaya başladım.(Temsili forma siyah ama üstünde bu var)
Aradan yaklaşık 1 saat geçtikten sonra Sarı civcivimin ne yaptığını görmeye gittim ve onun beni görmeyeceği şekilde banka oturdum, onu izlemeye başladım. Çok güzel gülüyordu.
“Keşke bana bakarak da böyle gülse…” diye geçirdim aklımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Aşk (TAMAMLANDI)
Novela Juvenilinsanlar aşkları için her şeyi yapabileceklerini söyler ama bu hep lafta kalır. Eğer benim kadar aşıksanız siz ne kadar ileri gidersiniz?