Bölüm 14:Kurtuluş

29 22 0
                                    

Sabah gözlerimi felix'in bana bakan gözleriyle açtım. Tabi kimi kandırıyorum ki... Posterler ve fotoğraflarında olan sarı civcivimdi  bana bakan. Bir anda erken uyandığımı sarı sarı kimin yarı diyerek çalan saatin alarmın sesiyle anladım. Ve... sonunda büyük gün gelmişti. Nihayet cim cim'in  yardımıyla o felix ile arama giren son engeli kaldırıp ona ve sarı saçlarına kavuşacağım. Çok az kaldı bebeğim. Bekle ve gör sana hayatının en muhteşem zamanlarını yaşatıcağım.  Seni öyle bir seveceğim benden öncesi için yaşadığn şeylerin ne kadar ezikçe olduğunu ve gereskiz olduğunu göreceksin. Seni öyle bir seveceğim ki... at etinden bonfileye geçmek nasılmış öğreneceksin. Şimdi senin için hazırlanıp geliyorum hayatım.

 Şimdi senin için hazırlanıp geliyorum hayatım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili)

Hemen giyinip aynaya baktım. Bu sefer cidden ateş ediyordum. Hazır olduğumu anladığımda hemen plan için cim cim'i aradım. Plan zaten hazırdı ve kolaydı. Tek yapmam gereken jin'i aramaktı.

+Cim cim?

-IUU ALUU?

+ dALGA GEÇME YA??

-TAMAMMM.

+Şimdi plana sabit kalalım. Şuan kızın durumu  ne durumda?

-Merak etme. Hallediyorum. Şuan kızın yüzüğü elinde. Ben öğle arasında suzzy'i  yakışıklılığımla oyalarken sen de kızın yüzüğünü  suzzy'nin çantasına  koycaksın. Okeyyy?

+ Tamamdır cim cim . Okulda görüşürüz.

- Bay bay bebeğim

 Okula doğru yürürken bir anda sarı sarı kimin yarı  çalmaya başladı. Hemen Felix'in aradığını anladım çünkü sadece o aradığında böyle zil sesi vardı. Tabi anlamasın diye türkçe bir şarkı yaptım. Tan açıcakken biraz kendimi geri çekmek istedim. Sonuçta birazda o çabalasın. Katil bile olsam ben bir kızım. KIZ OLARAK NAZ YAPMAK DOĞAMDA VAR.

- Öğle Arası-

-YAZARIN BAKIŞ AÇISI-

Jin yaptıkları plan için SuzzY'i almaya sınıfa gitti.

+'''Merhabalar hanımefendi. Buralarda çok güzel bir kız varmış. Onu gördünüz mü?'' Diye yalandan gülerek sorar.

Suzzy, jin'in yüzüne şaşkın bir ifadeyle bakar.  Bu durum içten içe kızın hoşuna gidiyordu.

-'Neyden bahsediyorsun canım.' DER.

Bu sırada jin'in aklına çok güzel ve etkileyici bir plan gelir.  Hemen, ''ah, gerek kalmadı çünkü kızı buldum.'' Dedi heyecanla.

Suzzy bu duruma çok bozulmuştu. çünkü jin başka yöne bakıyordu. Hemen bozularak '' Neredeki kız?'' diye sordu. 

Jın gülümsedi, elıyle Suzzy'nin arkasına doğru işaret etti.

Suzzy arkasına döndü ve nefes verdi. Sonra kahkaha atmaya başladı.

-''Ahahah. Bu da ne Jin?''

Ölümcül Aşk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin