-4-

21 4 5
                                    

Medya: Athena
.
.
.

"Eros galiba kız gerçekten bir şey bilmiyor gibi."

Gözlerim ikisi arasında bir gidip bir gelirken Eros odanın içine girip kapıyı kapattı.

"Nasıl yani şimdi sen rüyanda Kraliçeyi görmedin mi?" Eros kollarını bağlamış şüpheyle bana bakıyordu. Kraliçe de kimdi ayrıca?

"O kim?" Eros'dan korktuğum için Athena'ya sormuştum. Eros ise her an kollarımı bağlayıp beni buraya hapsedecekmiş gibi duruyordu. Göz göze gelmekten kaçıyordum onun için.

"O kim mi! Dalga mı geçiyorsun? Kolye günlerdir sende rüya görmemen mümkün değil. Bilmiyormuş gibi davranma." üzerime gelip parmağını salladı. Neden bu kadar uzundu ve bir o kadar iriydi? Ayrıca bu kadar kas yapmak mümkün müydü? Sahte falan mı acaba?

"Sana diyorum. Kız kaslarımı inceliyor. Athena!! Şu aptal kızı ben gelene kadar konuştur." Gözlerimi yere diktim. Ne anlatmam gerekiyordu?

"Tamam Eros ben halledeceğim. Belli ki kız rüya görmemiş. Bunun olma olasılığı çok düşük evet ama o düşük olan ihtimali ele alacağım. Umarım bize yalan söylemiyordur." sonlara doğru anlamadığım bir şekilde sesini hüzün kaplamıştı.

"Umarım Athena, umarım." Eros ise tam tersi sesi öfke doluydu. Her an beni pataklayacak gibiydi. Arkasını dönüp kapıyı çarparak çıktı.

"Gel otur böyle. Eros bu aralar biraz stresli."

İşaret ettiği az önce uyandığım yatağa oturdum.

"Korkmana gerek yok gerçekten iyi kişileriz. Sadece gerçekleri anlatıp anlatmadığından şüpheliyim bende Eros gibi." o da yatağa oturdu.

"Ben gerçekten neyden bahsediyorsunuz bilmiyorum. Eros kolyemden bahsetti. Bu kolyeyi bana antrenörüm verdi. Belki de karıştırdınız başka bir kolyeyle."

"Anlaşıldı gerçekten kraliçe rüyana gelmemiş gibi." elini çenesine koyup düşünmeye başladı. 

"Şimdi bana bu günlerde garip rüyalar görüp görmediğinden bahset."

Bende onun gibi elimi çeneme katıp düşünmeye başladım. Ve hemen aklımda o orman canlandı.

" Aslında gördüm sanırım. Ama bahsettiğiniz Kraliçeyi görmedim."

"Ne gördün anlat." dedi merakla

"Bir ormandaydım. Çiçekler böcekler vardı. Çok güzellerdi."

"Tamam sonra."

"Sonra... Arkamdan bir ses duydum. İsmimi söyledi. Ama devam etmedi çünkü birden uyandım."

"Bu nasıl mümkün olabilir? Rüyana gelmiş fakat... Tamam devam et. Başka rüya gördün mü?"

"Evet gördüm. Bu sefer bir gölün kenarındaydım. Yine aynı çiçekler-"

"Tamam geç oraları, onu gördün mü?" dedi hızlıca.

"Evet tekrardan konuştu. Arkama döndüğümde tam ona doğru yürüyecektim. Neden bilmiyorum içimden ona yaklaşmak gelmişti. Fakat bir anda etraf kararmaya başladı sonra bana doğru koşup 'kolyeni asla çıkarma' dedi. Ayrıca bu kolye meselesi de ne? Bana bunu antrenörüm verdi. "

KEHANET(Mühür) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin