NSNS - 2

28 7 0
                                    

Sabah çalan alarmımla uyandım.En sevdiğim şarkıyı alarm müziğim yapmıştım.Fakat yine nefret ettim.Sabah beni uyandıran ne olursa olsun nefret ediyorum hatta kin besliyorum.Biraz yatağımda oyalandıktan sonra kalkıp büyük gün için hazırlanmaya başladım.Bu gün kitabevimin çalışmalarına başlıcaktık.Hatta ustalar işe başlamışlardır.Yüksek bel pantolonumu,siyah kazağımı ve siyah postal tarzı botlarımı giydim.Saçlarımı açık bıraktım.Aynaya bakınca boyatsam mı diye düşündüm.Sonra her neyse diyerek hızlıca aşağıya indim.Annem ve babam fısıldaşıyorlardı.Arkaları bana dönüktü.Yavaşca yaklıştım ve '' Günaydınnn!!''diyerek bağırdım.Babam tepkisiz kaldı bir süre annem ise '' Azra!!Bittin sen..Böyle günaydın mı denir.Seni elimden baban da alamaz bu sefer!''der demez.Mutfağa koştum.Tam annem beni masanın köşesinde sıkıştırdığında babam gülerek gelip '' Durun artık.Aynur çok ayıp küçük çocuk gibi davranıyosun.''dedi.''Bencede anne ya.''dedim.''Ha yani çocuk benim demi hatalı benim bağıran o saçma davranan benim.Hep kızının tarafını tut sen zaten...''diye söylenerek yatak odasına çıkmaya başladı.''Ben ilgilenip geliyorum kızım.Sana kolay gelsin..''dedi babam.''Asıl sana kolay gelsin babacım.Kahvaltıya kalmıyorum.''diyip babamı öptüm.Annemin yine tripleri babamın gönlünü alması her zaman ki ailem işte.Annemede anlam veremiyorum.Acaba menopoza mı girdi diye düşünmeden edemedim.''Bol şans kızım.Orda bir şeyler ye ama bak ayçine sorarım.''dedi babamda beni öperek.Hep ayçin zaten.Niye? Çünkü güzay annemlere hemen öter.''Tamamm!''dedim ''m'' yi uzatarak ve evden çıktım.Arabaya doğru giderken şöför ahmet Amca geldi yanıma.''Bırakıyım mı kızım?''dedi.''Yok ahmet Amca sen arabayı getirmelerini söyle''dedim.O ara hemen telefonuma sarıldım.Güzayı  aradım.''Hazırmısın ben çıkıyorum.''
''Hazırız canım.Ahahah ya Kaan bir dur..Kaan dedim.Üf rezil ettin yine..''dedi ayçin.''Anladım Kaan sizde kaldı.Bari benimle konuşurken oynaşmayın.''dedim gülerek.Sonra telefonu kapattım.Dış kapıyı açan güvenlikçiye başımla selam verip kapımı açan ahmet amcaya gülümseyerek bindim arabama.Hemen emniyet kemerimi takıp yola koyuldum.Yüksek sesle müzik açtım.Hem söyledim hemde direksiyondaki parmaklarımla ritim tuttum.Güzayın  apartmanına gelince inmediklerini gördüm.Aradım fakat açmadı.Kabanımı alıp arabadan indim.Kapıları kitleyip apartmana girdim.Zile bastığımda açılmadı.Artık endişelenmeye başlamıştım.En fazla 20 dakika önce konuşmuştuk.Neden açmıyordu bu kız kapıyı.Tekrar tekrar zile bastım.En son anahtırlığımdaki ayçinin anahtarını aldım ve kapıyı açtım.İçeri girdiğimde gülüşme sedi duydum.Kahretsin yine mi ya. Gülerek baskın yapmaya hazırlandım.Birden kapıyı açtığımda gördüğüm manzarayla kahkaha atmaya başladım.Güzay kaanın üstüne çıkmış yastıkla boğup pis pis gülüyordu.''Noldu kızım size.''dedim.Ben bile ne dediğimi tam anlamadım.Gülmekten konuşamıyordum.'' Aaa Azracım hoşgeldin.Gelsene ya Kaan kankana birazda sen vur.''dedi.Tabi anlamadım sadece tartıştıklarına emindim.Kaan suratındaki yastığa rağmen boğuk boğuk '' Ozro kortor bono oloyom.''dediğinde iyice güldüm ve ayçini belinden tuttup çektim.Çektiğim halde tekmeler atıyordu.''Bittin sen kaan.Öldün sen.Kimdi o kız.Bir de hüseyin diye kaydetmiş.Gerçek adı ne.Söyle o kızıda öldürcem.Allahtan muhteşem zekamla Kaan duşta dedim.ya da demeseydim.Naparsanız yapın.Umrumda değil.İkinizi birden öldürücem.''dediğinde bir şeyler oturmuş gibiydi.''Ya tamam bir sakin olun.Kaan git üstünü giyin lan.Tshirtün niye yok.Sende giyin güzay. Bende kahve yapıcam oturup konuşuruz.Hadi.''Güzayı bıraktığımda kaana doğru hamle yapınca''Sakın güzay.Ya şuan kendi işlerimle uğraşıcağıma sizinle uğraşıyorum.İkiletmeyin söylediklerimi yoksa ben ikinize dalarım.''dedim ve mutfağa geçtim.Kahveleri hazırlayıp salona geldiğimde uslu uslu birbirlerine en uzak koltuklarda oturuyorlardı.''Yanıma gelin''dedim üçlü koltuğa otururken.Güzay sağıma Kaan soluma oturdu.Kahvelerimizi içerken '' Dökülün.''dedim.''Önce o anlatsın artık ne haltlar yiyorsa.''
''Ya güzayım,canım ben senin üstüne gül koklarmıyım.''
''Biriniz anlatın.''
''Ya azra kanka şimdi hazal bizim şirketten.Sekreterim.Valla sadece sekreterim.Güzayı biliyosun rehberimdeki tüm kızları siliyo.E acil bir toplantı falan olunca bu kız beni illaki arıyo bende silmesin diye hüseyin diye kaydettim.Ben lavabodaykende aramış.O arada güzay telefonu açınca sonrasını gördün zaten.''işte şimdi anladım.''Duydun işte güzay.Saldırmadan önce bir kere şu Kaanı dinle be canım benim''dediğimde güzay tıpkı sabah annemin yaptığı gibi '' Zaten sen hep Kaanın tarafını tut azra.Bıktım valla.Ne biliyim ben olayın böyle olduğunu..'' diye diye bardakları mutfağa götürdü.Peşindende Kaan gitti.Napıcam ben bunlarla of..İçerden gelen kıkırtılarla tekrar normale döndüklerinden emin oldum.Hemen kalkıp mutfağa geçtim.Bu sefer yiyişmiyolardı sonundaa.''Hadi artık gidelim bu gün iş günü iş.Azcık ciddiyet.''diyerek arabama geçtim.Benden hemen sonra el ele apartmandan çıktılar.İkiside arkaya oturdu.İlla beraber olcaklar.Aynadan onlara baktığımda güzay kaanın omzuna başını yaslamıştı.Çok harika görünüyorlardı.O an onlara o kadar özendim ki..Uzun zaman sonra keşke dedim.Keşke hayatımda Kaan kadar iyi,dürüst ve güvenilir biri olsaydı.Sonunda kitabevime geldiğimizde arabadan indim.Bizimkilerde inince kapıları kitleyip direkt içeri daldım.Tabiki başlamışlardı.''Ooo ustam kolay gelsin.''dediğimde hepsi eyvallah yada saol yada sadece kafa salladılar.Her şey istediğim gibiydi.Ön bahçeye masalar koyulacak,mutfak iptal olucak mutfağın olduğu yerdede kitap rafları olucak fakat arka kapı kalıcak.Arka kapıdan bahçeye çıkılabilicek ve oraya da masalar koyulacak.Mutfağımız olucak tabikide fakat ya üst kata ya da alt kata yaptırıcaz.Daha karar veremedik.Son kez ustularla mutfak konusunda konuştuk.Mutfağı üst kata yapmaya karar verdik.En alt katı gereksiz ıvır zıvırlar için kullanabilirdim.Her şey bittiğinde ustaya teşekkür edip ne zaman bitirilebileceklerini sorduğumda '' En erken 1 ay sonra her şeyiyle tam olur azra hanım.''dedi.''Peki o zaman size tekrar kolay gelsin.Lütfen hatasız, eksiksiz olsun ustam.İyi günler.''diyerek çıktım.Çıkar çıkmaz ayçin Beni kucakladı.Bu ne şimdi?''Güzay delimisin kızım bıraksana.''
''Azra yaaa...Burası çok güzel olucak.Sen, sen harika bir insansın.Ve biz kaanla senden gizli bir şey yaptık.Lütfen kızma.''dedi.Al işte kim bilir yine ne yaptılar.''Önce beni bir bırak ahtapot gibi sardın.Heh şöyle. Şimdi arabaya geçelim soğukta konuşmayalım.''dedim.''Arabama geçtik.''Dökülün.''dediğimde önce bana sonra birbirlerine baktılar ve güzay söze başladı.''Biz senden habersiz kaanın bir arkadaşıyla sana baş başa bir yemek ayarladık.''
''Ne!!! Ne dedin sen güzay.Yemek,hemde başbaşa.Ayarladınız.Aferin size.Neyse nasıl olsa gitmicem.Arayın ve iptal edin.''diyerek eve sürdüm.

Ne Seninle Ne De SensizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin