NSNS - 5

20 3 0
                                    

Multimedia => Azra taşkıran ve Kerem özal kıyafetleriyle :)

Ani sıcaklıkla uyandım.Gözlerimi açtım fakat gördüğüm Adem elmasıyla tekrar kapatıp açtım gözlerimi.Daha sonra olayları hatırladım ve bu Adem elmasının kereme ait olduğunu anladım.Dip dibe, sarmaş dolaştık.O yüzden aşırı sıcaktı ve terlemeye başladım.Kendimi biraz geri çekmek istedim.Ama sadece istedim.Başarılı olamadım.Kafamı yukarı doğru kaldırdım.Tanrım! Sınanıyormuyum?Bu adam taş,göktaşı yada ne biliyim meteor ve inanırmısınız benim yanımda uyuyor.Öylece baka kaldım.Bir insanın yüzü bu kadar çekici olamaz yada adem elması yada kol kasları.. Adamın kulakları bile çekici geliyor.Kendine gel azra.Birazcık yukarı çektim kendimi ve yüzümü keremin yüzüne yaklaştırdım.
''Keremm..''Fısıldadım.Etki etmedi.Bende biraz daha yüksek bir şekilde :
"Kerem.''dedim.Hiç ses yok.Kendimi geri çekmeye çalıştım.Olmadı.Bu sefer ayaklarımı diz kapaklarının birar üstüne koydum.Ellerimide göğüs kaslarına yerleştirip kendimi ittirdim.Ve zaferr. Tam kurtulmuşken hızlıca tekrar çekti beni.Ah lanet!Birazcık daha sabırlı olup bekledim.En sonunda
-'' Uyan artık!''dedim.Tabikide bağırdım.Kıpırdamadı.
-''Beni bırakmazsan buraya işerim.''dedim.Bu sefer gülümsedi.
-''Ya oyun mu oynuyoruz kerem kalksana.''dedim.
-''Bu mu yani azra?''dedi.
-''Ne bu mu?''
-''Uyandırma şeklin.'' dedi ve güldü.Bense konuştukça hareket eden adem elmasına bakıyordum.
-''Beğenemediysen git yani.'' dedim umursamazca.

-''Bence birinden tatktikler almalısın.''
-''Ne taktiği be?''
-''Misal bir erkek nasıl uyandırılır? Ya da dur bir erkeği nasıl tavlarsın,etkilersin?''dedi.
-''Ne diyosun ya.Çekil artık çok sıcak kalkmak istiyorum.Saçmalıyosun sabah sabah.Ayrıca çiş konusunda ciddiyim.''dediğimde ufak bir kahkaha attı.E tabi o sırada ufak bir şekilde sarsılınca bende sarsıldım.

-''Azra bu kadar saf olamazsın.İmalarımı bile anlayamıyorsun ve NeDen her zaman agrasifsin?''dedi

-''Agrasif olmamı sağlarsan agrasif olurum.'' dedim ve sonunda kollarından çıktım.Banyoma doğru koştum.Tam kapıyı kapatıcakken
-'' Ayrıca saf değilim ben.Burdan çıktığımda odamda olma lütfen.''dedim ve kapıyı çarptım.İşlerimi hallettikten sonra ( wc ihtiyacı,el yüz yıkama,saçı başı düzeltme vs.) banyodan çıktım.Elinde telefonuyla yatakta duruyordu.
-''Gitsene sen artık.''dedim.
-''Annen ve baban seni bana emanet etti onlar gelene kadar burdayım.''
-''Aman ne hoş.''dedim yapmacık bir gülümsemeyle.
-''Giyinicem çıkarmısın?''
-''Nereye?''
-''Hani benim bir kitabevim varya oraya gitmem lazım.''
-''Hala tam iyileşmedin.Hiç bir yere çıkamazsın.''
-''Nasıl çıkamam ya.Ayrıca buna sen karar veremezsin.''
-''Veririm.Hem annen gelmesin ben burdayım son rötuşları yapıyoruz dedi.''
Her şeyi de biliyor bay ukala.Annem beni niye aramaz ki.Pes ederek yatağıma uzandım.Tabletimi elime aldım.Rasgele bir oyun açtım.Oyuna o kadar çok dalmışım keremin dürtmesiyle ona baktım.Sonra tekrar oyuna çevirdim kafamı ve
-''Ne?''dedim.
-''Çok kibarsın azracım.İlaçlarını içiceksin ondan öncede kahvaltı yapman lazım hadi.''dedi elini uzatarak.Bir ona bir eline baktım.
-'' Aç değilim ki.''
-''Yine bu konu da tartışmayalım lütfen hadi gel.''dedi.Dizlerimin üzerinde durup tableti öbür baş ucu çekmecemin gözüne koydum.Dizlerimin üzerinde yürüyerek uca geldim.Hala eli havadaydı.
-'' kendim kalkarım.''dedim.Ama indirmedi elini.Ayaklarımı sarkıttım.Elini tuttum ve beni çekmesine izin verdim.Keşke vermeseydim.Çıplak ayaklarım parkede kayınca üzerime bir duvar düştü sanki.Nefesim kesildi.Şok nedeniyle düşerken ufak tiz bir çığlık attım.Öyle 2 saniye kaldık.
-''Sabah güzel başlayamamıştık ama şimdi iyi oldu.''dedi sırıtarak.Ne sırıtıyor bu be.
-''O da ne demek şimdi?''
-''Azra güldürme beni.Tabi sende haklısın benim gibi çekici ve yakışıklı birini her daim üzerinde istersin.''dedi.Gözlerimi kocaman açıp ona şaka yapıyorsun bakışımı attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ne Seninle Ne De SensizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin