Yine yorgun uyandığım bir sabah.Sıkıcı hemde fazlasıyla hatta bunaltıcı.Tek iyi yani cumartesi olması.İlacımı alıcağım için erken kalkmak zorunda olmam da çok acınası.Her sabah uyandığımda 10-15 dakika mutlaka yatağımda oyalanırım.Bu yüzden bir sağa bir sola döndüm.Sonra telefonumu aramaya başladım ve buldum.Biraz kurcalayıp yorganımı tekmeleyerek ( sonunda) yatağımdan çıkabildim.Bir kaç esneme hareketinden sonra odamdan çıktım.Mutfaktan sesler geliyordu.Kesin babam yine iş başında.Muhteşem kokuları duydukça iyice açıktım.Merdivenleri beşer beşer hatta bazen altışar atlıyarak mutfağa koştum.Tam tahmin ettiğim gibi babam yine döktürmüştü.Babam diye söylemiyorum dehşet yemek yapar.Çoğu şeyi becerir benim aksime.Babam mühendis.Ama öyle ultra zengin değiliz.''Günaydın babaların en karizması.''diyerek sulu bir öpücük kondurdum babamın yanağına.''Günaydın güzeller güzeli.Bu sabah yine formundasın,yalakalık da yaptığına göre kesin bir şey isticeksin.''dedi babacım.''Yok ya babacım ne isticem yani sadece çok açım.Acilen yemek yemem lazım.İlaçlarımıda alıcam.''dediğimde.''Öyle olsun bakalım.10 dakikaya hazır.Sen annenleri uyandır.''dedi babam.Tekrar koşarak değil hüzünle yukarı çıktım.En sevmediğim iş annemi uyandırmak.Sağı solu belli olmazda.Odalarına geldiğimde içeri daldım.Yine her zaman ki annem işte.Yavaşca yanına gittim ve kulağına doğru eğilip'' Anneğğğğ kalkkk babammm!''diye bağırdım.Yerinde sıçradı.Direkt kalktı.O yüzündei ifade görülmeye değerdi.Anlamsızca odanın içinde koşuşturdu.Ben kahkahalarla gülerken Beni farketti.Sonrası malum '' Azra!Gel buraya! Sana kaç kere beni uyandırma dedim ben.''diyerek evde koşuşturmaya başladık.Kardeşim odasına koştum.Annem hala bağırdığında o da uyandı.Annem kardeşimin banyosunda beni sıkıştırdı.Yüzüme duş başlığı yaklaştırdı ve suyu açtı.İkimizde gülüp çığlık atmaya başladık.Sonra babam geldi.Hepimizi hizaya soktu.Hazırlıklarımızı yapıp, pijamalardan kurtulup mutfağa geçtik.''Aferin benim kızıma yine bir taşla iki kuş misali uyandırma işlemini gerçekleştirdi.''dedi babam ve yine güldük.''Kemal ben sana kaç kere şu kızı başıma yollama dedim.Bıktım her haftasonu aynı şey bak bir gün kalpden gidicem ama.''annem yine duygusallığa bağladı tabi.''Aman anne sende her zaman ki ablam işte.''dedi tamay.''Ablasının gülü ya.''diyip yanaşmaya başlayınca ellerime vurup '' bıktım ama şu kro hallerinden Abla.''dedi.Güldüm.Hep beraber güzel bir kahvaltı yaptık ve beraberce masayı toplayıp,bulaşıkları makinaya yerleştirdik.Dediğim gibi babam mühendis annem iç mimar.Evimizi birlikte tasarlasalarda hizmetçimiz yok.Annem mutfakta bulunmaktan keyif alır.Babam zaten binevi aşçı.Tamay e ben ise genelde mutfak işlerinden kaçarız.İki katlı hoş,şirin klasik bir evimiz var.Kocaman bahçemiz,arka bahçemizde orta büyüklükte havuzumuz,Ve en önemlisi salıncağımız var.Yazları salıncak keyfi yapmak çok zevkli oluyor.Tabi her zaman bu kadar mutlu bir aile değilizdir.Babam ve annemin yoğun ,stresli günleri oluyor.Tamayın ise sınavları.Benim ise uzun zamandır stresim ve yoğunluğum yok.Baba parası yiyorum evet.Liseyi 4 yıl önce bitirdim.Sınavlarada girdim.Babamın istediği gibi mimarlığı kazandım fakat okumadım.Sadece belgemi gösterdim.Çünkü kendi isteğim yer değildi.Her zaman sporla uğraştım.Spor benim hayatım.Buna izin vermeyince bende kendimce çözüm ürettim.Kazandıktan sonra istersen yapabilirsin demişti ve bende kazandım şimdi ise boştayım.Çünkü dinlenmek istedim.Hiçbir şey yapmak istemedim.
Kahvaltıdan sonra annem, babam ve tamay alışverişe çıktı.Gelmem için ısrar ettiler fakat bu gün için başka planlarım vardı.22 yaşındayım ve hayatımı düzene sokmam gerek.Bu gün bir başlangıç yapmak istedim.Nerden başlıcağımı bilmediğim halde.Fakat aklımda fikir alışverişi yapabileceğim insanlar vardı.Hızlıca giyinip evden çıktım.1 tane şöförümüz vardı.O da babamları bıraktığı için kendi araba atladım.En yakın arkadaşım güzayı aradım.''Günaydın tatlım.''
''Günaydın canım.Naber.''
''İyiyim.Yoldayım size geliyorum.Kahvaltı yaptım.Eğer sende yaptıysan bir kahveni çerim.''
''Azracım ben de tam çıkıyordum.''
''Nereye? ''
''Kaanla buluşucaktık.Şöyle yapalım sen gel beni al kaanın yanına gidelim birlikte.''
''Ya eğer birlikte başbaşa tak..''
''Kes sesini ve acele et.''dedi.Bu kızı seviyorum.10 dakika sonra güzayın şiirin apartman dairesinin önüne geldim.Kapıda beni bekliyordu.Yine çok asi giyinmişti.Siyah kumaş, bilek pantolonu ' beyaz kolsuz gömleği, pudra rengi stilettoları, Elinde ki siyah çantası.Bu kızın üstüne iş hayatı yapışmış.Kafasındaki siyah bandana üstündekilere ters köşe yapsada tatlı ve asiydi.Eee kankam Kaan işini biliyor doğrusu.İstemsiz olarak kendime baktığımda kot pantolonum, beyaz bol tshirtüm, siyah spor ayakkabılarım ve siyah spor çantam.İşte biz böyleydik.Birbirimize zıttık.Fakat değerlerimiz birdi.Kapıyı hızlıca açtı ve
''Çabuk bizim cafeye sür.Kaanı şuan 25 dakikadır bekletiyorum.Hadi suratıma aval aval bakma!''
''Sanada merhaba güzi.Çocuğu bekletmen senin suçun.Telaş yapma sakin ol.''
''Of azra hızlı ol.Napıyım hazırlanmam zaten 1 saatimi aldı.''
''Nasıl yani kaç saattir uyanıksın sen ya?''
''Aslında sabah 7 den beri fakat yine yetişemedim.''
''Klasik güzay işte Kaan malını biliyor stres yapma.''diyip güldüğümde '' Tamam azraya çantamı geçiricem suratına sus artık.''diyip müzim açtı.Beraber bağıra bağıra söylerek bizim cafeye geldik.Kaanı önünde 5 tane boş çay bardağıyla bulduk.''Selam kaan.Halin yine çok acınası.''dedim gülerek.''Özellikle bunları garsona kaldırtmadım.Nerdesin sen yine güzay.Aslında burda bir düzine bardak olacaktı fakat bir zaman sonra içmekten bıktım.''dedi.Yazık bu çocuğa.''Ya Kaan aşkım napıyım ama elimde değil. Özür dilerim. ''Güzay kedi gibi sırnaşıp, yalvarmaya başlayınca kaanda yumuşadı tabi tam öpüşecekleri anda ellerimi aralarına doğru sallayarak '' Durun bir ya.Hey Kaan çek elini ayçinin belinden olum.Hadi.''diye itiraz edince somurtarak ayrıldılar.Güzay tam sandalyesine yaslanmışken Kaan hızlıca öpüp geri çekildi.''Hiç öyle bakma azra.Sevgilime hoşgeldin öpücüğü şart.''diyince güzay kıkırdadı.''Aman her neyse.Sizinle iş hayatım hakkında konuşmam lazım.''dedim.İkiside en ciddi haline büründü.''Azra istiyorsan büromda sana yer ayarlarım bunu biliyorsun.''dedi ayçinim.Kendisi psikologtur da.''Biliyorum canım ama kendi iş yerimi kurmak istiyorum fakat ne yapacağıma karar veremiyorum sizce ne yapmalıyım?''dedim.Kaan '' Bence modaevi falan aç''dedi.Güzay ise '' Valla tatlım bence voleybola devam et.''dedi.''Voleybol hobi olarak kalıcak bende.Modaevi ise uğraşamam ben bana gelen kokoşlarla.''dediğimde güldük.Uzunca bir süre sohbet ettik,düşündük ve peş peşe kaç kahve bitirdik bilmiyorum.İçten içe düşünmeye başladım.Hiçbir şey bulamadım.Kaanla ayçini başbaşa bırakıp saat 20.00 de eve döndüm.Yine boştum işte.Sinirli sinirli odama çıktım.Kıyafetim ve makyajımdan kurtulup yatağa attım kendimi.Kapım çalınca '' gell!''dedim.Gelen babamdı.''Bir şeyin mi var kuzum?''dedi.''Ne olsun baba ya işim yok.Kendi evim yok.Boşboş dolanıyorum.''
''Sıkma canını azra biliyosun ki sen başarılı ve zeki bir kızsın.Kendi hayatını bu yolu sen seçtin.Eminim ki bunun üstesinden geliceksindir.O zamana kadar biz hep seninleyiz.''dedi.Anlımı öptü tam gidecekken kolunu tuttum ve '' Babacım bir fikrim var.Yani kendime ait bir yer açmak istiyorum.Ne yapmalıyım sence?''
''Çicekçi aç bence.Ama sana ters demi?''
''Evet baba çicek böcekle uğraşamam ben.''
''Sana kendi isteklerim söylerim ama adı üstünde benim isteklerim.Sen seç.Düşün.Sevdiğin bir işi yap yeter ki.''sessiz kaldım.Haklıydı babam.''İyi geceler kızım.''dedi ve gitti.Sessizce mırıldandım iyi geceler babacım...Saat 03.50 hala ayaktayım.Ne yapıcağımı bulurken sonunda buldum.Telefonuma koştum ve direkt guzayı aradım.''Buldummm.Güzay buldum!!Uyan.''diye bağırırken.''Azra gece gece delimisin sen ya kapat uyu lütfen.''Bu kız hep böyle işte.''Ya kızım kendime kitapevi açıcam.Düşünsene kitaplar benim için 2.sıradaydı.Çok güzel olucak ayçin hemde çok yarın erkenden işlere başlıyoruz.''dediğimde ses yoktu.Telefon açık uyudu yine.''Seni seviyorum güzi.''diyip telefonu kapattım ve sonunda uyumayı başardım.