- Hadi Maya bizde gidelim.
Maya ile beraber bizim için çağırılan arabaya bindik.
- Maya imparatoriçenin gönderdiği mektubu aldın mı ?
- evet Leydim buyurun.
Maktubu açtım ve okumaya başladım.
[ sevgili Irıs.
Bana gönderdiğin mektup elime ulaştı ve açıkçası beni çok meraklandırdı, yıllar sonra bana yazmanın bir sebebi olduğuna eminim ve umarım istediğine ulaşman da sana yardımcı olabilirim.
Kısa süre sonra buluşacağımıza eminim.]Neden bilmiyorum ama burnuma pis kokular geliyor.
Her neyse.
Bir süre sonra araba durdu.
?
-?
- neler oluyor neden durduk.
- ben bakarım Leydim.
Maya arabanın perdesini yukarı kaldırdı ve camdan dışarı baktı.
- Neler oluyor Drake?
- bizde bilmiyoruz ileride bir adam önümüze atladı ona bakması için birini gönderdik.
- ne deli insanlar var.
- siz burada kalın Leydim merak etmeyin kısa süre sonra ilerlemeye devam ederiz.
- tamam.
Bir kaç dakika içinde dışarıdan büyük bir ses yükseldi.
- DİKKAT EDİN!
- LEYDİYİ KORUYUN!
- Neler oluyor!
Maya ile beraber hızlı bir şekilde arabadan aşağıya indik .
- Leydim dikkat edin!
Bir adam benim arabadan inmemle beraber arkamızdan bana saldırmaya çalıştı ama Drake ondan önce davranıp adamı indirdi.
- buda ne!
Buradan bir şey görmek çok zor etraf toz duman için de.
Kahretsin!
Şu anda kanatlanabilir dim ama yapamam çünkü bu askerler benim değil!
Şu ana kadar benim kanatları mı bir Maya bir de Drake gördü eyer burada kanatlanırsam çok dikkat çekerim!
Bu askerlerden biri kesinlikle benim kanatlarımı Düke ihbar eder ve benim hikayem başlamadan biter!
Bir şeyler yapmalıyım yoksa buradan canlı çıkamayız.
Düşün... Düşün...
Buldum!
- Drake buradan biraz geride ağaçların sık olduğu bir alan var oraya doğru çekilin!
- ama Leydim o zaman kaçmamız zorlaşır!
- dediğimi yap!
Draje biraz duraksadıktan sonra bağırdı;
- geri çekiliyoruz beni takip edin!
Drake haklı orada kaçmamız zorlaşır ama orada büyük derin bir göl var.
Bir gece dolaşırken keşfetmiştim, oraya yaklaştığımızda ben, Maya ve Drake gruptan ayrılmalıyız ki planım işlesin.
Üçümüz kaldığında rahatça büyü yapabilirim ya da havalanabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikenli Kraliçe
Fantasyjudy novel de kont gremline nin beyaz saçlı mavi gözlü bir melek olarak bilinen kızıdır. 3 erkek ana karakteride tatlı, kibar davranışlarıyla kendine aşık etmeyi başardı. Ama kimse onun aslında ikizini zehirlemeye çalışan ve kendi annesini öldüren b...