Büyük Toplantı

227 14 3
                                    

Hepimiz bizim için ayrılan özel odaya gittik. Odada iki tane normal koltuk, bir tane de tekli koltuk vardı.

Biz karşılıklı olarak ikili koltuklara otururken Silver gidip tekli koltuğa oturdu.

Bize gülümseyerek baktı ve direkt olarak konuya giriş yaptı.

- Sizinle bir antlaşma yapmak istiyorum.

Bütün oda bir anda sessizliğe büründü.

Sonuçta Keord imparatorluğu ile aramız pek iyi değildi.

Fortis konuştu.

- Ne gibi bir anlaşma?

Drake gülümsemeyle ona döndü.

- İki İmparatorluğunda yararına olucak bir antlaşma.

James öne atıldı.

- Ne gibi bir yarar sağlayacak ki?

Drake ona dönerek konuştu.

- Neden ilk önce antlaşmaya bakmıyoruz?

Bu sefer konuşan Lucas oldu.

- Size nasıl güvenelim ki?

Drake bu sefer bir süre sustu ve bana baktı.

- Siz ne diyorsunuz Düşes Irıs?

Birden odada ki herkesin yüzü bana döndü.

Ani bir şekilde bana sormasını beklemiyordum.

Sakince konuştum.

- Bence öncelikle antlaşmayı görmwli ve sonrasında ona göre karar vermeliyiz. Belki yararımıza olan bir antlaşmadır.

Herkes bir anlık şok geçirdi ama bu sadece birkaç saniye sürdü.

Silver ise yüzünde kibirli bir gülümseme takınmıştı.

Şu anda yüzüne bir tane çakasım geldi ama neyse.

Fortis tekrar konuştu.

- İyi. Antlaşmaya bir bakalım öncelikle.

Silver konuştu ve eliyle yanındaki uşaktan antlaşmaları getirmesini istedi.

- Harika.

Uşak herkese birer tana antlaşma verdi.

Herkes sessizce antlaşmada yazan maddeleri okudu.

“             BÜYÜLÜ ANTLAŞMA

Antlaşmayı hazırlayan: Silver Keord.

Antlaşmalılar: Irıs Gremline, Fortis Smoke, James Williams ve Lucas Fort.

1. Madde: Keord imparatorluğu hiçbir şekilde, Smoke imparatorluğuna karşı bir savaş açmayacaktır.

2. Madde: Smoke imparatorluğu hiç bir şekilde Keord imparatorluğuna bir savaş açmayacaktır.

3. Madde: Keord imparatorluğu, ihtiyaç olduğunda Smoke imparatorluğuna yardım sağlayacaktır ve Smoke imparatorluğu da aynı şekilde ihtiyaç olduğunda Keord imparatorluğuna yardım sağlayacaktır.

4. Madde: İki İmparatorluğun insanları gerekli kontroller yapılması halinde imparatorluklar arası geçiş yapabilecektir.

5. Madde: İki İmparatorluğun insanları eğer isterlerse imparatorluklar arası göç yapabilecektir.

6. Madde: İki İmparatorluğun da insanları misafir oldukları imparatorluklar da bir sıkıntı çekme, zorbalığa uğrama, küçük düşürülme vb. durumlarla karşılaşmadan yaşayacaktır. Eğer yaşarlarsa bu durumu onlara yaşatan insanlar cezalandırılacaktır.

Dikenli Kraliçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin