ACI SON

51 7 6
                                    

YAZARIN AĞIZINDAN
Jungwon vicdan azabından dolayı o gün hayatının son gününü yaşadı. Öğle arasında terasa çıktı. Ama yeonjun'un onun ölümünü izleyeceğini bilmiyordu. Yeonjun genellikle öğle arasının sonlarına doğru terasa çıkıp kafasını dinlerdi. Ama bugün güzel bir gün değildi. Jungwon binanın tepesinden aşağı atlarken yeonjun bunu görmüştü ne kadar elini uzatsada yetişememişti.Yeonjun bir arkadaşını daha kaybetmişti ve gözlerinin önünde ölümüne izin vermişti.
YEONJUN'UN AĞIZINDAN
Jungwon gözümün önünde ölmüştü hala iyi değildim korkmuştum. Jungwon'un tek arkadaşı bendim ve artık tek kalmıştı. Ambulans geldi. O anda jungwon ile ortak yerimiz olan elma ağacının yanına geldim. Elma ağacının yanında jungwon yoktu. Anılarımı dertlerimi birlikte anlatabileceğim bir arkadaşım yoktu. Elma ağacı ilk defa bugün çok boş ve sessizdi. Elma ağacının yanına oturup ağladım. Bana iyi geliyordu. Zorba olduğum için duygusuz olduğumu sanıyorlardı çünkü içimde yaşıyordum duyguları dışarıya belli etmiyordum. Ama jungwon'un ölmesine dayanamadım. Ve ağladım. Ne kadar ağladığımı hatırlamıyorum ama hava kararıyordu. Büyük ihtimal okul bitmişti. Eve gitmek istemiyordum beni evde bekleyen herhangi bir ailem yoktu. Beni sadece Jack beklerdi. Ama yürümeye bile gücüm yoktu. Eve gitmem lazım dı en azından beni bekleyen bir can dostum vardı onu daha fazla meraklandırmamalıydım. Elma ağacına görüşürüz diyip okuldan ayrıldım. Artık elma ağacı bana kalmıştı. Bu hayatta yalnız insanlar birşeylere sığınırlardı. O şeylere dertlerini, anılarını, o gün neler olup bittiğini anlatırlardı. Elma ağacının asıl gerçek sahibi yoktu jungwon yoktu. Elma ağacına çok iyi bakacağım. O bana jungwon dan kalan son anı.
*DİĞER GÜN*
YAZARIN AĞIZINDAN
Tüm öğrenciler okula geldiğinde herkesin içinde bir burukluk vardı. Jungwonu tanımasalar bile üzülüyorlardı. O gün müdür bir açıklama yaptı. Açıklaması şöyleydi;
"Sevgili öğrencilerimiz bildiğiniz üzere okulumuzda okuyan jungwon arkadaşımız dün intihar etti. Hepinizin onun için üzülüyorsunuz ve aranızda bunları atlatamayanlarda vardı. O yüzden hepinizin kendine gelmesi için okulumuzu 2 hafta tatil ediyoruz. Bu 2 hafta kendinizi toparlamanız için bir süredir. Kendinize iyi bakın çocuklar. " okulları bu olay yüzünden 2 hafta tatil olmuştu. Jack ekibine ve yeonjun'a bu tatilde birlikte olalım ve kafa dağıtalım dedi. Yeonjun'un ayakta durmaya bile hevesi yoktu ama bu ona en azından iyi gelebilirdi. O da kabul etti. Yeonjun ilk defa Jack'in birşeye üzüldüğüne şahit olmuştu. Ona zorbalık yapmıştı eskiden ve şimdi öldüğünde üzülmüştü. Jack te bir nevi yeonjun la aynı şeyleri yaşıyordu. Bu akşam tüm grup Jack'in evinde toplanıp kafa dağıttılar.
BEOMGYU'NUN AĞIZINDAN
Birçok okula gittim ama hiç bir intihar olayı ile karşılaşmamıştım ve bu benim için bir ilkti. Jungwon'u tanımıyordum ama üzülmüştüm. Daha çok genciz ve hepimizin yaşamaya hakkı vardı. Okulumuz 2 hafta tatil olmuştu ve bu gerçekten iyiydi. Bu zaman içerisinde çok şey oldu. Soobin jay'e olan aşkından bizi sattı. Yeonjun yeniden zorba oldu ve jungwon öldü. Kai bize yeonjun'un soobin'e aşık olduğunu söyledi. Yeonjun ne kadar da kötü olmuştur şimdi. Hem aşık olduğu çocuk başka biriyle oldu. Yeniden zorba olmaya döndü ve ne kadar belli etmese de yeonjun herkesten daha çok üzüldü jungwon'un ölmesine onla hiç konuştuğunu görmedim ya da birlikte takıldıklarını. Üzülmesi normal ama yıkılmış gibi duruyordu hayattan bıkmış sanki jungwon'un arkadasından hemen kendisi de ölecekti. Herkes zor şeyler yaşıyordu. Ve bazı olayları atlatmak gerçekten çok zordu. Bu 2 haftalık tatilde taehyun ve kai ile birlikte vakit geçirmeye karar verdik. Hepimiz üzülmüştük bu duruma ve birbirimize iyi geleceğimizi düşündük. Hatta soobin'i bile davet etmiştik ama o canım sevgili Jay ile birlikte olacakmış. Bizde üçümüz birlikte takılmaya karar verdik.
SOOBİN'İN AĞIZINDAN
Okul olarak gerçekten çok kötü şeyler yaşadık. Ama jungwon'un ölmesi herkese son damgayı vurdu. Zorbalara bile. Bu zamanda biraz düşünmeye zamanım oldu zamanımın geri kalanını Jay ile vakit geçirerek harcıyordum. Bu 2 haftalık tatili birlikte geçireceğimiz için çok mutluydum. Jay ile ayrıldıktan sonra gece 12 olmuştu. Hiç uykum yoktu bende balkonda yıldızları izleyerek düşünmeye başladım. Yaşadığım olayları, anılarımı, hayatıma giren insanları aslında böyle şeyler düşünmek bana her zaman saçma gelirdi. Özellikle eski yaşanan olaylar hakkında düşünmek kafa yormak. Eski yaşanan şey eskide kalır ve bir daha düşünmeye gerek olmayacağını düşünürdüm. Annem bu olaydan sonra bunları düşünmem gerektiğini söyledi. Bende bunu yaptım. İlk yaşadığım olaylar hakkında düşündüm. Ve şunu farkettim. Ortaokul da hep yeonjun bana diğer üyelerden farklı davranırdı çok özelmişim gibi hissettirdi. Ama Jay ile sevgili olduğumda yeonjun gruptan çıktı ve eski zorba haline döndü bana eskisi gibi davranmadı hatta yüzüme bile bakmadı. Yeonjun'a ne olduğunu bilmiyorum ama bunca zaman zor şeyler yaşadı jungwon öldüğünde saatlerce ortada yoktu. Ve yıkılmış gibi görünüyordu. Aralarında ne geçti bilmiyorum ama yeonjun tanımadığı insana üzülür ama bu kadar yıkılmış gibi görünmesi için o kişi özel bir insan olması lazım. Bu konuyu bir kenara bıraktım ve Jay konusuna geldim. Jay'le sevgili olduğumda grup dağıldı ve arkadaşlarımla konuşamaz oldum arkadaşım bile kalmadı sadece Jay. Jay bana her zaman onlarla konuşma onlarla takılma gibi şeyler söyledi. Taehyun'la gizlice konuşmuştum ve jay'in beni parmağında oynattığını söyledi. Aslında bu doğru olabilirdi en başlarda çok aşıktım ama bu aralar bana kötü davranmaya başladı ayrılabilirim ama hala net bir düşüncem yok. Ve Jay hayatıma giren en yanlış insan olabilirdi . En başlarda çok iyiydik ama sonrasında etrafımda kimse kalmadı sanki Jay herkesin arasını bozmaya çalışıyordu. Ben ve tüm üyelerin arası bozuktu. Yeonjun ile tüm üyelerin . Sadece taehyun, beomgyu ve kai kalmıştı umarım onların arkadaşlıkları devam ederdi. Düşünmek ve olayları değerlendirmek bana çok iyi gelmişti hem birşeylerin farkına varabilmiştim ve ne yapacağım hakkında kararlar verebilmiştim. Bugünlük bu kadar düşünmek yeter diyip balkondan çıktım kapıyı kapatıp yatağıma yattım ve uyudum.
YAZARIN AĞIZINDAN
Herkes zor şeyler yaşıyordu. Herkesin yaşadığı şeyler, yaşadığı hayatlar farklıydı. Evet bu bölüm o kadar fazla uzun olmayacak. Kalan son şeyleri de ben söylemek istedim. Tüm karakterlerimizin farklı farklı sorunları vardı. Soobin'in sevgili, taehyun, kai ve beom'un arkadaşları ile arası bozulmuştu. Yeonjun ise bu hikayedeki en acılı karakterimizdi. Aslında bu hikayeyi eğlenceli yapmak istemiştim ama çoğu hikayemde eğlence vardır diye bu hikayeyi daha çok psikoloji üstüne yazmayı planladım. Her bölümde size farklı bir mesaj vermeyi çalıştım. Bu bölüm ise üzücü ve acı bir son oldu. Yeonjun'un hayatı zaten kötü iken jungwon da ölücen yeonjun daha da kötü oldu. Herşey üst üste gelmişti. Her hikayeye bir söz belirlemek istedim ve bu hikayenin de 2 tane sözü var 1.si"ZORBALARINDA DUYGULARI VAR"
2.si"HER İNSANIN FARKLI FARKLI SORUNLARI VE DERTLERİ VARDIR"
Hikaye bitmeden önce size birkaç birşey sormak istedim. Jay ile alaklı ne düşünüyorsunuz? Sizce iyi biri mi yoksa kötü biri mi?

OKUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin